پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Simple Sticky Notes نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ

دانلود Simple Sticky Notes نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ

4.3
(4)

دانلود Simple Sticky Notes نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Simple Sticky Notes عنوان یک نرم افزار عالی به منظور یادداشت کردن اطلاعات مورد نظر خود در دسکتاپ مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این پست اما سعی داریم نرم افزاری قدرتمند و نیز عالی به منظور یادداشت کردن اطلاعات مورد نظر خود در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. کاربران با استفاده از برنامه Simple Sticky Notes به راحتی میتوانند که نیاز های مورد نظر خود را در نرم افزار یادداشت کرده و به صورت یک یادآور آنها را در دسترس داشته باشند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Simple Sticky Notes

دانلود Simple Sticky Notes برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ این امکان را برای کاربران خود فراهم میکند که مطالب متفاوت را در آن نوشته و در شرایط مورد نیاز به استفاده از آنها بپردازند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه DeepL Pro که یک نرم افزار عالی ترجمه آنلاین متن میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Simple Sticky Notes از حجم کمی برخوردار بوده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت خیلی عالی مطالب مورد نظر خود را در نرم افزار نوشته و به صورت یک ویجت به مشاهده آن بپردازید.  به این صورت دیگر هیچگاه فراموش نخواهید کرد. کاربر قادر خواهد بود که در استفاده از برنامه Simple Sticky Notes چندین صفحه برای خود باز کرده و به نوشتن مطالب مورد نیاز بپردازد.

دانلود Simple Sticky Notes

دانلود نرم افزار دفترچه یادداست در دسکتاپ برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Simple Sticky Notes نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ برای کامپیوتر میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای افرادی باشد که در روز باید به مسائل متفاوتی رسیدگی کنند. ابزار های متفاوت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها میتوانید که اندازه پنجره، نوع و رنگ فونت، مخفی سازی یادداشت ها و… انجام دهید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شما میتوانید تغییرات مورد نظر خود را بدون هیچگونه نگرانی در رابطه با پاک شدن مطالب در اختیار داشته باشید. شما قادر خواهید بود که از فایل های نوشته شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Simple Sticky Notes و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Simple Sticky Notes نرم افزار دفترچه یادداشت در دسکتاپ

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: simplestickynotes.com

نام انگلیسی: Simple Sticky Notes

نام فارسی: دفترچه یادداشت در دسکتاپ

نسخه برنامه: 5.2

حجم برنامه: 2MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *