پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

1
(1)

دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Stellar Windows Data Recovery عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات از دست رفته برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های بازیابی اطلاعات گوناگونی را در اختیار شما قرار داده اییم که شما میتوانید به سادگی آنها را دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید. دانلود برنامه معرفی شده میتواند از جمله نرم افزار های کارآمد برای بازیابی اطلاعات از دست رفته باشد. تمامی ابزار های مورد نیاز به سادگی در دسترس شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید به سادگی از آنها استفاده کنید.

دانلود Stellar Windows Data Recovery

دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات کامپیوتر

دانلود برنامه بازیابی اطلاعات کامپیوتر میتواند از جمله نرم افزار های خیلی خوب برای برگرداندن اطلاعات از دست رفته سیستم شما باشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه FBackup که یک نرم افزار بک آپ برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. با استفاده از برنامه Stellar Windows Data Recovery شما میتوانید که علاوه بر بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، پارتیشن های پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنید. از جمله ویژگی های عالی نرم افزار Stellar Windows Data Recovery میتوان به بازگرداندن اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها، بازیابی حافظه های تلفن های همراه، حافظه های دوربین های دیجیتال، حافظه MP3 پلیر ها و… اشاره کرد. تمامی ابزار های مورد نیاز برای استفاده و به کار گیری به صورت ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود Stellar Windows Data Recovery

دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات کامپیوتر میتواند بسیار کارآمد و مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی های عالی که برنامه Stellar Windows Data Recovery در اختیار کاربران قرار میدهد میتوان به قابلیت کپی کردن فایل ها، کپی اطلاعات از هارد دیسک های آسیب دیده و… میباشد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما هماهنگونه که اشاره کردیم به سادگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه معرفی شده بتوانید تجربه خوبی را بدست آورده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Stellar Windows Data Recovery برنامه بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: stellarinfo.com

نام انگلیسی: Stellar Windows Data Recovery

نام فارسی: بازیابی اطلاعات

نسخه برنامه: 10.1.0.0

حجم برنامه: 118MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *