پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Stellio Player Premium برنامه موزیک پلیر برای اندروید

دانلود Stellio Player Premium برنامه موزیک پلیر برای اندروید

0
(0)

دانلود Stellio Player Premium برنامه موزیک پلیر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Stellio Player Premium عنوان یک نرم افزار عالی و محبوب به منظور پخش آهنگ برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانگونه که شاید اطلاع داشته باشید نرم افزار های موزیک پلیر از انواع متفاوتی بهره میبرند که مخصوص سیستم عامل های متفاوتی نیز میباشند. خب در این زمینه و در زمینه تنوع نرم افزار، سیستم عامل اندروید دست بسزایی دارد. سیستم عامل اندروید از جمله سیستم عامل هایی میباشد که به صورت کامل دست کاربران خود را برای انتخاب نرم افزار مورد علاقه خود باز نگه میدارد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود Stellio Player Premium برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید شما میتوانید به راحتی موزیک های مورد علاقه خود را با فرمت های متفاوت را گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Macgo Blu-ray Player که یک نرم افزار مدیا پلیر برای سیستم عامل های ویندوز و مک میباشد اشاره کرد. همانگونه که گفتیم دانلود برنامه و دانلود نرم افزار برای سیستم عامل اندروید بسیار ساده میباشد. به همین سبب سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که بهترین ها را به شما ارائه دهد. نرم افزار Stellio Player Premium از جمله موزیک پلیر های محبوب سیستم عامل اندروید میباشد که طرفداران بسزایی داشته از تمامی فرمت های رایج موزیک پشتیبانی میکند. این نرم افزار از ابزار های متفاوت بهره میبرد که در ادامه شرح خواهیم داد.

دانلود Stellio Player Premium

دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای اندروید به صورت رایگان

دانلود Stellio Player Premium برای اندروید از جمله نرم افزار هایی میباشد که میتواند کاربران را راضی کرده و موزیک های مورد نیاز آنها را با سرعت و کیفیت بالا پخش کند. از جمله ویژگی های برنامه Stellio Player Premium میتوان به تایمر خواب، اکولایزر 12 باند، 14 افکت، 5 ویجت زیبا و عالی و… اشاره کرد. نرم افزار Stellio Player Premium همچنین از پلی لیست هایی با فرمت های cue، pls و m3u نیز پشتیبانی میکند. تمامی ویژگی های خوب برای داشتن یک نرم افزار عالی دانلود موزیک پلیر در اختیار شما قرار گرفته که بتوانید نتیجه خوبی را بدست آورید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Stellio Player Premium برنامه موزیک پلیر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید برای نصب به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: stellio.ru

نام انگلیسی: Stellio Player Premium

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 6.2.11

حجم برنامه: 30MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *