پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Text Scanner [OCR] Premium – برنامه اسکن متن اندروید

دانلود Text Scanner [OCR] Premium – برنامه اسکن متن اندروید

1
(1)

دانلود Text Scanner [OCR] Premium – برنامه اسکن متن اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. با پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی برای کاربران نیز فراهم شده است. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان دیگر نیاز نیست دست به قلم شوید و یک متن را بازنویسی کنید. برنامه Text Scanner [OCR] premium با پرداخت درون برنامه ای 16.99 دلاری خود توانسته امتیازات بالایی را توسط کابران در فروشگاه گوگل کسب کند. با استفاده از برنامه Text Scanner [OCR] Premium تنها کافی است یه عکس از متن مورد نظر خود انداخته و ان را در قالب یک متن در تلفن همراه خود بدست بیاورید. وقت ان رسیده که تمام امور خود را تنها با تلفن هوشمند خود انجام دهید. همچنین شما میتوانید با اسفاده از برنامه tapscanner premium اسناد خود را اسکن کرده و به صورت فایل پی دی اف دراورید. برای دانلود این اپلیکشین تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده کلیک کنید.

دانلود Text Scanner [OCR] Premium

دانلود Text Scanner [OCR] Premium با لینک مستقیم

تنها با عکس گرفتن از متن و یا اسناد مورد نظر خود انها را به صورت یک متن زیبا بدست اورید. از ویژگی های اپلیکیشن Text Scanner premium که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند سرعت و دقت بالای این برنامه در اسکن اسناد و یا متون است. به جرات میتوان گفت که برنامه Text Scanner [OCR] Premium یکی از بهترین برنامه ها موجود در این دسته ابزار کاربردی است. پشتیبانی این برنامه از زبان های متفاوت این برنامه را در سراسر دنیا محبوب کرده است. از بهترین ویژگی های این برنامه این است که حتما لازم نیست که سند و یا متنی که قصد اسکن انرا دارید تایپ شده باشد بلکه این برنامه قادر به شناسایی متون دست نویس نیز است و این ویژگی برطرفی خاصی را به برنامه Text Scanner [OCR] Premium میدهد. به طور کلی میتوان گفت که این برنامه بدلیل تشخیص متون به هرشکلی که نوشته شده باشند و دقت و سرعت بالایی که در تشخیص این متون دارد برتری خاصی را به خود اختصاص میدهد.

با دانلود Text Scanner [OCR] Premium به راحتی اسناد و مدارکتان را اسکن کنید!!

دانلود Text Scanner [OCR] Premium

برنامه Text Scanner [OCR] Premium – اسکنر متون میتوانید یک دستیار بسیار هوشمند برای افرادی که قصد بازنویسی یک متن و یا سند را دارند باشد. طبق روال میخواهیم برنامه QR & Barcode Scanner PRO به شما معرفی کنیم که با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید بارکد ها را اسکن کرده و اطلاعات انها را بدست اوید. برای دانلود برنامه تنها کافی است که بر روی اسمی که برای شما ذکر کرده اییم کلیک کنید.

دانلود Text Scanner [OCR] Premium

ویژگی های دانلود برنامه اسکنر اندروید به صورت رایگان

  • حجم کم برنامه
  • دقت بسیار بالا هنگام اسکن متون
  • سرعت بالا هنگام اسکن متون
  • پشتیبانی از 50 زبان مختلف
  • شناسایی متون به هر شکلی که نوشته شده باشند
  • امکان کپی برداری و یا اشتراک گذاری متون اسکن شده

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Text Scanner [OCR] Premium – برنامه اسکن متن اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: peace-app.com

نام انگلیسی: Text Scanner [OCR] Premium

نام فارسی: اسکنر متن

نسخه برنامه: 9.3.2

حجم برنامه: 5MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *