پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Tipard Blu-ray Player نرم افزار پخش فیلم بلوری

دانلود Tipard Blu-ray Player نرم افزار پخش فیلم بلوری

2
(3)

دانلود Tipard Blu-ray Player نرم افزار پخش فیلم بلوری به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Tipard Blu-ray Player عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور پخش تمامی دیسک های DVD ,CD و Blu-ray مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که نرم افزار های متفاوتی مخصوص سیستم عامل های متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین منظور نرم افزار های متفاوت پخش فیلم بلوری را در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. نرم افزار Tipard Blu-ray Player نیز از جمله دیگر نرم افزار هایی میباشد که با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود که فیلم های بلوری را پخش کنید.

دانلود Tipard Blu-ray Player

دانلود Tipard Blu-ray Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار پخش فیلم بلوری میتواند یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه باشد. سایت ایزی پی سی دانلود پلاگین Snap Art تبدیل عکس به نقاشی برای فتوشاپ را به شما عزیزان معرفی میکند. نرم افزار Tipard Blu-ray Player یکی از بهترین نرم افزار ها برای پخش فیلم بلوری میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از جمله ویژگی هایی که برنامه Tipard Blu-ray Player در اختیار کاربران خود قرار میدهد میتوان به پشتیبانی کامل از دیسک های Blu-ray اشاره کرد. دانلود نرم افزار معرفی شده امکان پخش ویدیو با کیفیت و صدا بالا، پخش آسان بلوری، پخش فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و… را فراهم میسازد. به صورت کلی میتوان گفت که ابزار هایی عالی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار پخش فیلم بلوری برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Tipard Blu-ray Player نرم افزار پخش فیلم بلوری میتواند یکی از بهترین ابزار ها برای پخش فایل های بلوری باشد. از دیگر ویژگی های دانلود برنامه معرفی شده میتوان به پخش ویدیو های TS, MTS, M2TS, MXF, TRP, TP, MP4, M4V, QT, MOV, MPG, MPEG, MPEG2, MPEG4, MJPG, MJPEG, AVI و … اشاره کرد. نرم افزار Tipard Blu-ray Player همچنین دارای رابط کاربری عالی میباشد که کاربران بتوانند به صورت خیلی ساده به کار با آن بپردازند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Tipard Blu-ray Player نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Tipard Blu-ray Player نرم افزار پخش فیلم بلوری

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: tipard.com

نام انگلیسی: Tipard Blu-ray Player

نام فارسی: پخش فیلم بلوری

نسخه برنامه: 6.3.12

حجم برنامه: 57MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *