پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود TunesKit Apple Music Converter برنامه تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک برای Win/Mac

دانلود TunesKit Apple Music Converter برنامه تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک برای Win/Mac

0
(0)

دانلود TunesKit Apple Music Converter برنامه تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. TunesKit Apple Music Converter عنوان یک نرم افزار حرفه ای به منظور از بین بردن محدودیت های حفاظتی فایل های موسیقی از سرویس اپل موزیک مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان و همراهان همیشگی معرفی کنیم. نرم افزار های تبدیل فرمت انواع متفاوتی را دارا میباشند که هماهنگونه اطلاع دارید ما سعی کرده اییم انواع متفاوتی از آنها را در اختیار شما قرار دهیم. در این پست نیز قصد داریم نرم افزار TunesKit Apple Music Converter را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید محدودیت حفاظتی DRM را لغو کرده و از بین ببرید.

دانلود TunesKit Apple Music Converter برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود برنامه تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک برای کامپیوتر شما میتوانید که به راحتی فرمت موزیک های مورد نظر خود از اپل موزیک را عوض کرده و در اختیار بگیرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه GiliSoft Any Video Encryptor که یک نرم افزار رمزگذاری برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. شما با استفاده از برنامه Apple Music Converter میتوانید که محدودیت های حفاظتی یا همان DRM مربوط به موزیک ها دانلود شده از سرویس اپل موزیک را از بین برده و فایل های DRM با فرمت MP4 را به فایل های بدون این محدودیت با فرمت های MP3, AAC, WAV, M4A, FLAC, M4B و… با بالاترین کیفیت تبدیل نمایید. این نرم افزار راه حلی عالی به منظور حذف محدودیت های موزیک های دریافت شده از اپل موزیک میباشد.

دانلود TunesKit Apple Music Converter

دانلود برنامه تبدیل فرمت آهنگ های اپل موزیک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود TunesKit Apple Music Converter برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های قدرتمند میباشد که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. هر فایل صوتی که از سرویس اپل موزیک دریافت میشود دارای محدودیت های حفاظتی میباشد که مانع از پخش این فایل ها بر روی دستگاه های دیگر میشود. به همین سبب نرم افزار TunesKit Apple Music Converter روانه بازار شده است که کاربران بتوانند بدون هیچگونه محدودیتی به موسیقی های مورد نظر خود گوش فرا داده و نهایت استفاده را ببرند. زمانی نیز اگر اشتراک شما در سرویس اپل موزیک تمام شود شما قادر به پخش و گوش دادن به موزیک های دانلود شده خواهید بود. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود TunesKit Apple Music Converter برنامه تبدیل فرمت آهنگ اپل موزیک برای Win/Mac

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • Windows 10, 8, 7, Vista, XP
  • 1G Hz processor, or above
  • 512MB or higher of RAM
  • iTunes 12.9 or lower

مشخصات
شرکت سازنده: tuneskit.com

نام انگلیسی: TunesKit Apple Music Converter

نام فارسی: تبدیل فرمت آهنگ های اپل موزیک

نسخه برنامه: 2.0.9.17

حجم برنامه: 16MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *