پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود VSO Media Player نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر

دانلود VSO Media Player نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود VSO Media Player نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. VSO Media Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی به منظور اجرا کردن انواع فایل های متفاوت با فرمت های متفاوت مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های پلیر همانگونه که اطلاع دارید گونه های متفاوتی را شامل میشوند که ما در سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده اییم که تمامی و یا بهترین های آنها را در اختیار شما قرار دهیم. نرم افزار VSO Media Player نیز از جمله پلیر های قدرتمندی میباشد که توانایی اجرای فایل ها با فرمت های متفاوت را دارا میباشد.

دانلود VSO Media Player

دانلود VSO Media Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر این امکان را برای کاربران فراهم میکند که به مشاهده فرمت های متفاوت بدون هیچگونه مشکلی بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه KOPLAYER که یک شبیه ساز اندروید در ویندوز میباشد اشاره کرد. نرم افزار VSO Media Player این امکان را برای شما فراهم میکند که با قدرت بالا انواع فرمت های چند رسانه ای مانند AVI، 3GP، FLV، MOV، MPG، دی وی دی ها و دیسک های بلوری را اجرا کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. از جمله دیگر ویژگی های نرم افزار VSO Media Player میتوان به ایجاد پلی لیست ها، انتخاب صدا و جریان ویدیو ها، تنظیم میزان کیفیت و کنتراست ویدیو، اضافه کردن زیرنویس به ویدیو، کنترل روشنایی، تغییر اشباع و گاما ویدیو ها، پشتیبانی از ویژگی CUDA و… اشاره کرد.

دانلود نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود VSO Media Player تمامی امکانات مورد نیاز برای داشتن یک نرم افزار مالتی مدیا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدویی مانند avi ،divx ،mpg، mkv ،mov ،wmv ،xvid ،m2ts ،mts ،ISO (DVD + AVCHD) ،rmvb (Real video) ،rm و… پشتیبانی میکند. تمامی ابزار های مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بهترین استفاده را ببرید. برنامه VSO Media Player از فضای کاربری ساده ای نیز پشتیبانی میکند که به همین سبب کارایی ساده ای را فراهم کرده و کارایی با این نرم افزار نیاز به تجربه قبلی نخواهد داشت. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود برنامه ذکر شده بهترین استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود VSO Media Player نرم افزار پلیر مالتی مدیا برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: vso-software.fr

نام انگلیسی: VSO Media Player

نام فارسی: پلیر مالتی مدیا

نسخه برنامه: 1.6.19.528

حجم برنامه: 16MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *