پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Zwart – Black Icon Pack برنامه آیکون پک سیاه برای اندروید

دانلود Zwart – Black Icon Pack برنامه آیکون پک سیاه برای اندروید

1
(1)

دانلود Zwart – Black Icon Pack برنامه آیکون پک سیاه برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Zwart – Black Icon Pack عنوان یک برنامه خاص و پرطرفدار در زمینه تغییر و شخصی سازی آیکون های تلفن همراه میباشد که نسخه خریداری شده برنامه به قیمت 10 دلار هم اکنون در دسترس بوده و شما قادر به دانلود آن میباشید. سیستم عامل اندروید همانطور که قبلا هم اشاره کردیم آزاد ترین سیستم عامل برای تغیرات ظاهری و شخصی سازی بالا میباشد که برنامه های متفاوتی مانند لانچر ها و دیگر برنامه ها در این زمینه روانه بازار اپلیکیشن های اندرویدی شده اند و کاربران زیادی در سراسر دنیا آنها را مورد استفاده قرار میدهند.

در این پست نیز قصد داریم یک برنامه دیگر را برای شخصی سازی و تغییرات ظاهری سیستم عامل اندروید به شما عزیزان معرفی کنیم. این امکان برای شما فراهم شده که آیکون های مورد نظر خود را با حفظ حریم مورد نظر آنها بدون هیچگونه محدودیتی تغییر داده و تم زیبایی را برای آیکون های تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود اعمال کنید. برنامه Zwart – Black Icon Pack طرح های بسیار زیبا به همراه تم تاریک و یا دارک را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که به نوبه خود میتواند گزینه خیلی عالی به حساب آید. تمامی طرح ها و رنگ های انتخاب شده از هماهنگی خیلی خوبی برخوردار میباشند. بیش از 6618 نماد متفاوت در برنامه Zwart – Black Icon Pack در اختیار شما قرار گرفته که بدون هیچگونه محدودیتی قادر به دسترسی به تمامی آنها خواهید بود.

شما با دانلود Zwart – Black Icon Pack یک پکیج بی نظیر از آیکون های تیره و سیاه را دریافت خواهید کرد.

دانلود Zwart – Black Icon Pack

دانلود Zwart – Black Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه Zwart به راحتی قادر خواهید بود آیکون های تلفن همراه خود را تغییر داده و سبکی زیبا را برای خود ایجاد نمایید. تمامی نماد های موجود در برنامه قابلیت دسترسی آسان را داشته و شما برای آسان تر شدن دسترسی خود میتوانید از گزینه جست و جو استفاده کرده و این عمل را برای خود ساده تر کنید. تمامی ابزار مورد نیاز برای ساختن یک سیستم عامل اختصاصی در برنامه Zwart – Black Icon Pack قرار گرفته است و دسترسی به آنها بسیار ساده میباشد. در کنار وجود آیکون های متفاوتی در برنامه این امکان نیز برای شما فراهم شده که از تصویر زمینه های متفاوتی نیز استفاده کرده که از جمله ویژگی های عالی دیگر این برنامه میتوان به هماهنگی بالا تصاویر زمینه پیشنهادی با آیکون ها اشاره کرد.

دانلود Zwart – Black Icon Pack

با دانلود Zwart – Black Icon Pack آیکون های تلفن همراهتان به کمک تم تیره جلوه بی نظیری به دستگاه اندرویدیتان می دهد!!

طرح های فوق العاده به کار رفته در طراحی آیکون ها همراه با ترکیب رنگ سیاه میتواند یکی دیگر از ویژگی ها عالی و بی نظیر دانلود Zwart – Black Icon Pack به شما آید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه NewsFeed Launcher اشاره کرد. به طور کلی میتوان گفت که اگر از آن دسته افرادی میباشید که علاقه خاصی به تغییر شکل ظاهری تلفن خود داشته و علاقه مند به تغییرات مداوم و یا رنگ بندی زیبا تاریک هستید، برنامه Zwart – Black Icon Pack بهترین گزینه پیش روی شما میباشد. تمامی امکانات موجود در برنامه به راحتی قابل دسترسی بوده و تنها کافی است که وارد شده و به مشاهده پرداخته و یا در قسمت مخصوص به جست و جو بپردازید.

برنامه Zwart – Black Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه آیکون پک سیاه برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان دسترسی به مجموعه آیکون ها به تعداد 6618
  • امکان استفاده از تصویر زمینه های مرتبط با آیکون ها
  • وجود طرح های خاص برای داشتن یک فضای کاربری زیبا
  • وجود گزینه ای برای جست و جو سریع در آیکون ها
  • وجود به روز رسانی هایی مداوم برای دسترسی به آیکون های جدیدتر
  • ویژگی پشتیبانی از لانچر های متفاوت و پرطرفدار
  • و…

برنامه Zwart – Black Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از اپلیکیشن Zwart – Black Icon Pack جدید سیستم عاملی شخصی برای خود بسازید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیگشی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Beep Test Pro تمامی تست های ورزشی خود را به صورت فردی و گروهی انجام داده و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Zwart – Black Icon Pack برنامه آیکون پک سیاه برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Zwart - Black Icon Pack‏

نام فارسی: آیکون پک سیاه

نسخه برنامه: 23.0.0

حجم برنامه: 32MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *