پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

راهنمای خرید هدفون و هدست گیمینگ

راهنمای خرید هدفون و هدست گیمینگ

0
(0)

اگر گیمر باشید می‌دانید که کیفیت و دقت صدای بازی چقدر در کیفیت بازی شما موثر است. به خصوص اگر اهل بازی‌های آنلاین و شوتر باشید، می‌دانید که لحظه به لحظه‌ی بازی به صدا وابسته است و اگر صدا را به درستی نشنوید، ممکن است غافل‌گیر شوید. این نوشته را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و با هم مرور می‌کنیم که برای خرید هدفون باید به چه مواردی توجه کنید. پس قبل از خرید هدفون سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید.

– با چه دستگاهی بازی می‌کنید؟

اگر از دسته گیمرهایی هستید که با پی‌سی بازی می‌کنند، گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید متنوعند. اما اگر با کنسول یا موبایل بازی می‌کنید، باید اول از همه مطمئن شوید که هدفونی را انتخاب کنید که با دستگاه شما سازگاری دارد. مثلا ممکن است برای وصل کردن هدفون بلوتوثی به کنسول نینتندو سوییچ با مشکل مواجه شوید.

 

۲- هدفون گیمینگ باسیم می‌خواهید یا بی‌سیم؟

هدفون گیمینگ باسیم:

خوبی هدفون‌های باسیم این است که معمولا قیمت مناسب‌تری دارند و گزینه‌هایی که برای خرید دارید تنوعشان بیشتر است. مزیت دیگری که این نوع از هدفون‌ها دارند این است که لازم نیست نگران شارژشان باشید. اما این هدفون‌ها محدودیت‌های خودشان را دارند. مثلا اینکه باسیم بودن این هدفون‌ها باعث می‌شود در تحرک شما محدودیت ایجاد شود و مجبور باشید در نزدیکی کنسول یا پی‌سی بشینید و بازی کنید. مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید این است که کابل هدفون شما پاره شود. در این حالت احتمالا باید هزینه کنید و دوباره یک هدفون دیگر بخرید.

هدفون گیمینگ بی سیم:

مزیت هدفون‌های بی‌سیم این است که می‌توانید از هر جای اتاقتان که خواستید مشغول بازی شوید. نکته‌ی مثبت دیگر هدفون‌های بی‌سیم این است که با دستگاه‌های بیشتری سازگاری دارند و می‌توانید به دیوایس‌های مختلف متصلشان کنید. ممکن است از بابت شارژ این هدفون‌ها نگران باشید؛ اما باید بگوییم در طول سال‌های گذشته تکنولوژی‌های به‌کاررفته در باتری‌ها پیشرفت زیادی کرده و این هدفون‌ها شارژ نسبتا زیادی دارند. اما خب به هرحال ممکن است شارژشان تمام شود و در این حالت مجبور می‌شوید یا بازی را متوقف کنید یا هدفون را با سیم به دستگاهتان متصل کنید.

تبلیغات در سایت دانلود برنامه ایزی پی سی

– کیفیت هدفون مناسب شما است؟

گیمرها زمان زیادی از روز را به بازی کردن اختصاص می‌دهند و به همین دلیل دائما مشغول استفاده از هدفون هستند. پس قبل از خرید هدفون باید مطمئن شوید که کیفیت هدفونی که می‌خواهید بخرید مناسب است. منظورمان از کیفیت فقط متریال‌های استفاده شده در آن نیست. بلکه باید وزن و ارگونومی هدفون را هم بررسی کنید تا مناسب سر و گوش شما باشد. در شوروم صدااستور شرایطی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید به آن سر بزنید و انواع هدفون را تست کنید.

 

۴- میکروفن جدا می‌خرید یا از میکروفن هدفون گیمینگ استفاده می‌کنید؟

با توجه به اینکه موقع بازی کردن مهم است با هم‌تیمی‌هایتان در ارتباط باشید، باید از میکروفن مناسب استفاده کنید. تصمیم اینکه یک میکروفن جدا می‌خرید یا از هدفونی استفاده می‌کنید که میکروفن باکیفیت داشته باشد با شماست. ولی پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید در این مورد تصمیم بگیرید که بعدا با مشکل مواجه نشوید.

تبلیغات ریپورتاژ آگهی در ایزی پی سی

پایان:

در این نوشته با هم مرور کردیم که موقع خرید هدفون باید به چه مواردی توجه کنید. اگر برای انتخاب هدفون نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با همکاران فروش ما تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند. همچنین می‌توانید به شوروم صدااستور بیایید و محصولی که مد نظرتان است را تست کنید و اگر پسندیدید آن را بخرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *