پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

لذت سوار شدن روی موج صوت

لذت سوار شدن روی موج صوت

0
(0)

یکی از جالب ترین و بزرگ ترین لذت هایی که برای بشر امروزه وجود دارد؛ غرق شدن در صدا و موسیقی گوش نوازی است که با انتخاب سلیقه ی شخصی در یک راستا باشد. حال اگر این موسیقی و نواهایی که میخواهیم بشنویم را با کیفیت فوق العاده و وضوح خاص در اختیار داشته باشیم و یا بخواهیم با دیگران به اشتراک بگذاریم؛ انتخاب یک بلندگوی شارژی به ما این امکان را می دهد تا در شرایطی چون طبیعت گردی، کوه نوردی و مسافرت هم از این لذت به طور ویژه ای بهره مند شویم.

اسپیکر هایی که در بازار لوازم جانبی موبایل در ایران موجود هستند دارای ویژگی ها و تنوع فراوانی هستند. این بلندگوهای بلوتوثی قادر هستند تا به طیف وسیعی از مشتریان خدمت رسانی کنند. از انواع رنگ بندی ها و طراحی های مختلف گرفته تا اقسام و شکل های گوناگون ظاهری و یا مدل های متفاوت کیفیت، سایز، بلندی صدا و غیره را می توان در بازار فروش عمده لوازم جانبی موبایل پیدا کرد.

انتخاب کردن بین این همه اسپیکر بلوتوث برای افراد مختلف ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد؛ اما با اندکی مطالعه می توانید بهترین انتخاب را بسته به نوع استفاده خود داشته باشید. به عنوان مثال برخی از افراد، بیشتر دوست دارند تا از اسپیکر خود در شرایط مختلف آب و هوایی و در طبیعت گردی یا کوه نوردی استفاده کنند؛ این امر باعث می شوند تا انتخاب های آن ها بیشتر در حول و حوش اسپیکر بلوتوث ضد آب و ضد ضربه چرخ بزند. برخی دیگر می خواهند تا در میهمانی ها و جمع های دوستانه از این اسپیکر ها استفاده کنند که داشتن امکانات اضافی برای این دسته از مشتریان اهیمت بیشتری دارد.

اما باید به طور کلی بگوییم که، داشتن چند ویژگی خاص برای اسپیکر های شارژی مهم است. مثلا برای تمامی کاربران میزان بلندی و کیفیت صدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نکته و ویژگی مهم دیگر در انتخاب اسپیکر شارژی میزان نگه داری شارژ در این اسپیکر ها است. هرچه میزان نگه داری شارژ در اسپییکر ها بیشتر باشد؛ زمان بیشتری را می تواند به پخش موسیقی و نوا و یا صدای فیلم و غیره اختصاص دهد. البته میزان بلند بودن صدا در اسپیکر هم می تواند به روی مقدار شارژ مصرفی اثر بگذارد. برای کسانی که می خواهند یک اسپیکر بلوتوث کارایی های متفاوتی برای آن ها داشته باشد، می توانیم به آن دسته از اسپیکر هایی اشاره کنیم که دارای امکانات متفاوت و زیادی بر روی خودشان هستند. مثلا برخی از مدل های اسپیکر هستند که دارای پورت های اضافی برای اتصال تلفن همراه هستند. این پورت ها که به غیر از جک صدا در روی اسپیکر وجود دارند؛ کارایی های متفاوتی را به شما مصرف کننده های عزیز می دهند. به عنوان مثال، داشتن پورت یو اس بی در برخی از این اسپیکر ها امکان اتصال با یو اس بی و حتی شارژ کردن تلفن همراه را برای کاربران خود مد نظر قرار داده است. این دسته از اسپیکر های همراه و یا به عبارت دیگری بلندگو های بلوتوثی انتخاب بسیار خوب و مناسبی برای طبیعت گردان، کوه نوردان و کسانی که در مسافرت هستند؛ می باشد. هرچه هم اندازه ی این اسپیکر های بلوتوثی کوچک تر باشد، انتخاب بهتری برای کاربرانی که این دستگاه ها را با خود مخصوصا با پای پیاده حمل می کنند، می باشد.

مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب چیست؟

اصولا بهترین راه برای تست بلندگو قبل از خرید دستگاه اسپیکر گوش دادن به صدای بلندگو می باشد، در این زمان که اکثر خریدها به صورت آنلاین انجام می گیرد این امکان وجود ندارد که شما صدای بلندگو را تست کنید. البته شما اگر که قصد خرید حضوری هم داشته باشید، امکان دارد که تست صدای اسپیکر وجود نداشته باشد تا زمانی که اسپیکر را از بسته بندی خارج نمایید. در این جا ما برای شما مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب را بیان می کنیم تا بتوانید در هنگام خرید، انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر شما قصد خرید یک اسپیکر بلوتوثی از نوع بهترینش را دارید و می خواهید خریدی داشته باشید که شما را پشیمان نکند و با وجود تنوع گوناگون اسپیکرها در بازار سردرگم نشوید به نکات و ویژگی های یک اسپیکر بلوتوث خوب که برای شما بیان می کنیم دقت کنید تا بتوانید نسبت به نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر شما به بلندگوی بزرگی احتیاج ندارید که نیاز به یک کیف بزرگ داشته باشد روی اندازه ی کوچک آن  متمرکز شوید.

اگر شما اهل طبیعت گردی هستید و نیازتان به اسپیکری است که بتواند در طبیعت همراه خوبی برای شما باشد و از طوفان و باران و باد و گرد و خاک جان سالم به در ببرد؛ بر روی مقاومت و ضد آب و ضد ضربه بودن اسپیکر تمرکز کنید.

اگر بلندگویی نیاز دارید که بتواند سر و صدای اطراف را کاهش دهد و کل روز را موسیقی پخش کند، بر روی قدرت باتری تمرکز بیشتری بنمایید.

با توجه به تنوع زیاد اسپیکر های بلوتوثی در بازار، بالاخره شما می توانید بر طبق نیازتان و بودجه تان خرید داشته باشید ولی بهتر است که قبل از خرید ویژگی هایی که برای شما در اولویت قرار دارد را خوب بشناسید و سپس خرید نمایید. اگر قصد پخش عمده لوازم جانبی موبایل را دارید؛ با دیجی فرست ارتباط برقرار نمایید

یکی از مهم ترین ویژگی برای یک اسپیکر ظرفیت باتری آن می باشد. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و نقل هستند و مانند کلیه ی وسایل الکترونیکی قابل حمل به برق نیاز دارد و باتری آن ها پاسخ گوی نیاز به برق می باشد. به همین خاطر است که باید به کیفیت باتری دقت کرد. تفاوت قابل توجهی در بین باطری های اسپیکر و مدت زمان استفاده و ساعت کاری آن ها وجود دارد. مثلا یک اسپیکر بلوتوث باتری آن 4400 میلی آمپر دارد و یا دستگاه اسپیکر بلوتوثی دیگر  فقط 1400 میلی امپر دارا می باشد؛ ولی مدت ساعت کار اسپیکر 1400 میلی امپری 12 ساعت است و اسپیکر 4400 میلی امپری تنها 9 ساعت کار می کند. به همین دلیل است که مقایسه کردن باتری انواع اسپیکر با یکدیگر کار درستی نیست. بلندگو هایی که ظرفیت باتری کمتری دارند توان بیشتری دارند. دلیل آن این است که برخی از اسپیکر های بلوتوثی به خاطر طراحی کوچک تر و بلندگوهای ظریف تر، به انرژی کمتری نیاز دارند.

 

اگر در هنگام خرید و باز کردن بسته بندی شما متوجه شدید که کابل شارژ ندارد و شما باید به طور جداگانه کابل شارژر تهیه نمایید؛ بهتر است که کابل شارژر اندورید برای آن دسته از اسپیکرها تهیه فرمایید. خرید کابل شارژر فیک برای اسپیکر  اولین مسیر برای نابودی باتری دستگاه شما می باشد.

مورد بعدی که باید به آن دقت نمایید، صفحه ی نمایش اسپیکر بلوتوث است که در حکم دفترچه راهنمای اسپیکر شماست. بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی دارای صفحه نمایش هستند که ویژگی های بسیار فوق العاده ای را فراهم کرده اند. صفحه ی نمایش بلندگوها به چند دسته تقسیم می شوند؛ که برخی از آنان فقط در حد نشان دادن میزان شارژ باقی مانده هستند و برخی دیگر از اسپیکرها مجهز به دوربین نیز می باشند و حتی امکان برقراری تماس تصویری را فراهم می کنند. شایان ذکر است که یک سری از صفحه های بلندگو بلوتوث فقط جنبه ی زیبایی دارند و نور آن در شب، روشنایی کمی فراهم می کند. البته باید بیان کنیم که اسپیکرهایی که دارای صفحه نمایش هستند، از قیمت بالاتری نسبت به بقیه اسپیکرها برخوردار هستند.

ویژگی بعدی که از مشخصات مهم اسپیکر خوب می باشد دارا بودن ورودی کارت حافظه است. اسپیکر بلوتوث به عنوان یک دستگاه مجهز شناخته شده است که می تواند در هر زمانی که بخواهید برای شما رفع نیاز کند؛ ولی اگر اسپیکر شما پورت کارت حافظه نداشته باشد و در شرایطی باشید که نتوانید گوشی های همراه خود را به اسپیکر متصل کنید، در واقع مانند این است که اسپیکر ندارید. یک دستگاه اسپیکر خوب باید که شیار کارت حافظه داشته باشد و اگر به شما بهترین اسپیکر بلوتوثی را معرفی کرده باشند که ورودی کارت حافظه نداشته باشد، باید در نظر بگیرید که بیشترین روش استفاده ی شما از اسپیکر به چه صورتی است. اگر دائما تلفن همراه شما قابلیت اتصال به اسپیکر را داشته باشد، برای شما مشکلی پیش نخواهد آمد. اصولا بیشتر اسپیکر های بلوتوث از رم و کارت حافظه پشتیبانی می کنند ولیکن برخی از اسپیکرها فقط دارای ورودی جک صدا هستند. پس اگر به جز گوش کردن به رادیو به شنیدن موسیقی نیز علاقه دارید و موزیک زیاد گوش می کنید  حتما به این موارد توجه بیشتری کنید.

مورد بعدی که در هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید در نظر گرفته شود، سیستم عامل های پشتیبانی توسط اسپیکر بلوتوث است. بعضی از اسپیکرهای بلوتوثی که در بازار وجود دارند، امکان اتصال آن ها به همه ی سیستم های عامل را ندارند. اصولا زمانی متوجه چنین وضعیتی می شوید که می خواهید یک اسپیکر خوب و ارزان را داشته باشید. اسپیکرهای ارزان قیمت و قدیمی اصولا کلیه سیستم های عامل را پوشش نمی دهند. حتی اگر شما دیوایس هوشمند دستگاه را عوض کنید و بخواهید در جمع دوستان با گوشی ایفون و یا اندروید آن ها به اسپیکر وصل شوید، باید به این مورد توجه کنید و بلند گوهایی بخرید که تمامی سیستم های عامل را پشتیبانی کند. در ضمن باید که به نوع اتصال اسپیکر توجه نمایید زیرا بعضی از اسپیکرها فقط امکان اتصال  بی سیم را فراهم می کنند، در صورتی که اغلب اسپیکر های بلوتوث دارای درگاه ورودی برای جک صدا نیز می باشند.

نکته ی آخر که هنگام خرید اسپیکرهای بلوتوثی باید به آن توجه کنید، حداقل محدوده ی عملکرد یک اسپیکر خوب می باشد؛ که برد مورد نیازتان را داشته باشد.

هدف از برد بلندگو فاصله ای هست که بین اسپیکر و گوشی می توانید برقرار نمایید بدون این که قطعی در صدا بوجود بیاید. بهترین حالت ممکن از 8  متر  تا 15  متر است. اصولا ضعف اسپیکرها در طول برد به اذیت کننده ترین موضوع تبدیل می شود. پس با توجه به نیاز خود و استفاده ای که از دستگاه اسپیکر بلوتوث دارید و هم چنین به میزان برد اسپیکر دقت و توجه داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه اسپیکر خوب تهیه کنید و البته در هنگام خرید باید به ویژگی های خاص دیگر دستگاه توجه داشته باشید مانند دارا بودن میکروفون  و مقاومت آن در برابر گرد و غبار و کنترل ها و کلید ها؛ وزن؛ ابعاد و انواع پورت دستگاه که شما با در نظر گرفتن این ویژگی هایی که برایتان بیان شد می توانید یک خرید خوب و با اطمینان انجام دهید.

مشخصات اسپیکر های پرتابل (قابل حمل ) چیست؟

دستگاه اسپیکر های بلوتوث پرتابل این موقعیت را برای کاربران بوجود می آورد که آنان بتوانند از اسپیکرهای پرتابل در مکان های گوناگون استفاده نمایند. اسپیکرهای بلوتوث پرتابل یکی از ابزارهای فناوری هستند که در دنیای امروز امکان دارد که هر کسی به آن نیاز پیدا کند. در واقع همانند تبلت و لپ تاپ و هدفون، اسپیکر نیز یکی از وسایل ضروری برای آن دسته از افرادی محسوب می شود که با صدا، موسیقی و محتواهایی از این قبیل دسته ها سر و کار دارند. کاربران گرامی می توانند بهترین پیشنهادات قیمت فروش عمده لوازم جانبی موبایل را از ما بخواهند. به طور مثال اگر شما جزو کسانی هستید که اهل گردش در طبیعت و طبیعت گردی هستید، علاوه بر لذت بردن از طبیعت از گوش دادن به موسیقی با کیفیت در طبیعت لذت می برید؛ یک  اسپیکر پرتابل که صدای با کیفیتی را برای شما داشته باشد و بتواند صدای موسیقی را به خوبی به گوش شما برساند یکی از لوازماتی است که شما به آن نیاز دارید و هم چنین اگر شما یک معلم زبان هستید و در آموزشگاه های مختلف کلاستان را برقرار می کنید و کلاس ها، تجهیزات خوبی برای تدریس شما ندارند این اسپیکر های پرتابل می تواند همراه و کمک خوبی برای تدریس شما باشد.

اسپیکرهای بلوتوث پرتابل یا قابل حمل اکثرا داری صدای با کیفیتی هستند ولی تنها مشکل موجود تنوع بی اندازه این محصولات در بازار می باشد. حال این سوال مطرح می شود که ما چگونه یک اسپیکر پرتابل بلوتوث و با کیفیت را می توانیم انتخاب کنیم؟

این سوال زمانی در ذهن ما بوجود می آید که ما با انبوهی از اسپیکر های پرتابل در بازار رو به رو می شویم. در حقیقت، در دنیای تکنولوژی و فناوری امروزه با طیف گسترده ای از این دستگاه ها رو به رو هستیم که شما باید برحسب نیاز و استفاده و هزینه تان انتخاب نمایید. به طور مثال اسپیکرهای پرتابل از نوع ضد آب و گرد و غبار و هم چنین اسپیکرهای شیک و جمع و جور می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده شما در خارج از منزل باشد و یا اگر شما در جایی سکونت دارید و فقط می خواهید در همان محیط از دستگاه تان استفاده نمایید، اسپیکر های بلوتوث خانگی که در برابر گرد و خاک هم مقاومت بالایی دارد می تواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان باشد. نکته ی مهم دیگر در انتخاب اسپیکر های بلوتوث پرتابل خوب؛ دوام بالای باطری و پشتیبانی از کیفیت صدای خوب آن است. در ضمن، قابلیت حمل آسان هم یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در انتخاب اسپیکر می باشد. ما در دیجی فرست برای شما مشتریان گرامی پیشنهادات ویژه در زمینه پخش لوازم جانبی موبایل و خرید عمده لوازم جانبی موبایل داریم.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *