پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

مراقب نرم‌افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت باشید!

مراقب نرم‌افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت باشید!

0
(0)

بازاریابی دیجیتالی روز به روز در حال گسترده تر شدن است و مشاغل مختلف هم به تناسب آن در حال تغییر شکل هستند و دربرخی موارد شغل های جدیدی جایگزین شغل های قدیمی شده اند. مطمئنا هیچ کس نمی خواهد منبع درآمد خود را از دست بدهد و زیان کند، درنتیجه برای گسترش کسب و کار خودتان احتیاج دارید با روش های جدید بازاریابی کار نمایید.

یکی از راهکار های مناسب در بازاریابی نوین، بازار یابی دیجیتالی است که با توجه به استقبال روز افزون مردم از تلفن های هوشمند می تواند بسیار نتیجه بخش باشد.

شما باید بیاموزید که چگونه با اینترنت پیامک های انبوه ارسال کنید؟ به طور کلی نحوه ارسال پیامک با اینترنت چگونه است؟ شاید هم تمایل دارید برای افزایش بازده خودتان به صورت رایگان پیامک ها را ارسال کنید. جالب است بدانید که علی رغم توسعه تکنولوژی در حوزه ارتباط، ارسال پیامک همچنان راه مطلوبی برای ارتباط برقرار کردن است.

اگر می خواهید با اینترنت ارسال را انجام دهید احتیاج دارید ابتدا یک برد اس ام اس تهیه کنید و پس از آن به راحتی و هر چند بار که بخواهید می توانید پیامک ارسال کنید. ممکن است بپرسید چرا بهتر است از طریق نرم افزار های اینترنتی این کار انجام شود؟ خب دلیل آن بسیار واضح است شما اگر بخواهید با موبایل و سیم کارت این کار را انجام دهید با محدودیت سیم کارت مواجه خواهید بود و تقریبا در روز تعداد پیامک های ارسالی شما نمی تواند از 500 عدد بیشتر شود. درحالی که با نرم افزار بدون هیچ محدودیتی می توانید خیلی راحت تر با استفاده از قابلیت ارسال گروهی کارتان را به خوبی انجام دهید.

برای این کار اپلیکیشن ها و نرم افزار های زیادی وجود دارند که هم رایگان و هم منبع باز هستند و باعث می شوند هزینه کمتری بپردازید و علاوه بر آن امنیت بالاتری را داشته باشید. درنتیجه دست شما در انتخاب یکی از آن ها بسیار باز است. با توجه به هدف و نیاز خود می بایست نرم افزار مناسب خود را انتخاب کنید.

سایت خارجی ارسال پیامک رایگان

سایت خارجی ارسال پیامک رایگان

مطابق با مواردی که در بالا بیان شد اگر به اطلاعات شخصی و مهم خود اهمیت می دهید و دوست ندارید اطلاعات شما برای عده خاصی فاش شود بهتر است به فکر سرویس های رایگان نباشید خصوصا اگر شرکت و سایت ارائه دهنده خارجی باشد و شما عملا هیچ دسترسی به آن ها نخواهید داشت.

سامانه پیامکی چیست؟

برای ارسال پیامک انبوه با استفاده از اینترنت به نرم افزار آنلاین و تحت وبی احتیاج دارید که با عنوان سامانه پیامکی شناخته می شود. ابتدا باید یک سامانه پیامکی بخرید و دیگر احتیاجی به سخت افزار مودم GSM ندارید.

برای اینکه بتوانید حداکثر کارایی را در ارسال ها داشته باشید خیلی مهم است بتوانید مخاطبان خود را فیلتر کنید و در مناسبت های گوناگون هربار به یک جامعه هدف ارسال پیامک داشته باشید. در سامانه های پیامکی شماره تلفن های زیادی وجود دارند که هدف شما یعنی ارسال اس ام اس به شکل هدفمند و انبوه را برطرف می کند. شما می توانید مخاطبان خود را براساس مثال های زیر طبقه بندی و انتخاب کنید :

  • ارسال پیامک انبوه براساس کد پستی
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک انبوه با توجه به استان و شهر
  • ارسال پیامک متناسب با سن و جنسیت

 

اپراتور های ارسال پیامک

این نکته را بدانید که پیامک های انبوه از طریق مخابرات ارسال نمی شوند بلکه اپراتور های سرویس دهنده مانند ایرانسل و… با شرکت های مختلف قرارداد همکاری امضا می کند تا از آن پس برای آن شرکت اس ام اس ارسال کنند. ممکن است بپرسید چرا برخی افراد برای دریافت این خدمات به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه می کنند؟ دلیل آن هم این است که این دفاتر هم یک سامانه پیامکی خریده اند و با آن خدمات رسانی می کنند. اگر شما خودتان سامانه پیامکی بخرید برایتان مقرون به صرفه تر است تا این که بخواهید از دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنید.

ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

دقت کنید منظور از ارسال پیامک رایگان این است که ارسال با سامانه پیامکی در مقایسه با موبایل بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است چراکه ریسک شکایت و مسدود شدن خط موبایل را ندارید و محدودیت‌های ارسال هم ندارید! سامانه پیامکی کاملا دائمی است و همیشه می توانید از آن برای ارسال اس ام اس های انبوه استفاده کنید و دیگر احتیاجی نیست بنا بر زمان بندی های خاصی سرویس خود را تمدید کنید.

از دیگر مزایای این روش این است که سرعت ارسال پیامک بسیار بالا است و شما می توانید در هر ثانیه بالغ بر 10 هزار پیامک ارسال کنید.

 

ارسال پیامک انبوه رایگان در اینترنت

ارسال پیامک اینترنت  

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که هیچ شرکتی به طور رایگان حاصل زحماتش را به شما نخواهد داد و حتما می بایست برای خرید یک سامانه پیامکی هزینه کنید. یک شرکت اگر بخواهد به طور رایگان به شما سرویس ارسال اس ام اس انبوه را ارائه کند از کجا می بایست هزینه های خودش را تامین کند؟

نرم افزار هایی که به صورت رایگان امکان ارسال پیامک را ایجاد می کنند با سوء استفاده از اطلاعات هویتی افراد کسب در آمد می کنند و مخارج خود را تامین می کنند. شاید اپلیکیشن را به شکل رایگان در اختیار شما قرار دهند اما برای ارسال هر پیامک از شما هزینه ای دریافت خواهند کرد.

 

 

بانک شماره موبایل چیست ؟

منابع خاصی شماره موبایل ها را جمع آوری می کنند و با آن ها لیست هایی شامل اطلاعات مشترکین می سازند این لیست ها می تواند به تفکیک موارد مختلفی باشند مانند شهر، سن و …. باشند که به آن ها بانک شماره موبایل می گویند.

البته این لیست ها از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت هستند و بر اساس بروز بودن، دقیق بودن، کامل و هدفمند بودن اعتبار منحصر به فردی دارند.

این موارد را هنگام خرید باید در نظر داشته باشید اما اگر قصد دارید ازشرکتی خرید کنید که  تمام این موارد را رعایت کرده باشد و طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده نسبت به تکمیل و آپدیت فایل های خود اقدام کند، در ادامه مقاله با ما همراهی کنید.

بانک های شماره موبایل دارای کاربرد ها و دسته بندی های گوناگونی هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم :

بانک شماره موبایل

در قیمت گذاری بانک های شماره موبایل عواملی مانند سختی جمع آوری، استخراج و منحصر به فرد بودن موثر هستند و می توانید متناسب با هدف خود یکی از لیست های مد نظرتان را تهیه کنید در سایت شرکت ما نیز لیست های متنوعی وجود دارند.

بانک اطلاعاتی شماره موبایل

اگر شما علاوه بر شماره های موبایل افراد به اطلاعات دیگری هم احتیاج دارید می توانید بانک اطلاعاتی شماره موبایل را تهیه کنید. این بانک ها اطلاعات بیشتری مانند ایمیل، آدرس، شهر، استان، شغل، تلفن ثابت، نام و نام خانوادگی را شامل می شوند. این لیست ها معمولا نسبت به لیست های شماره موبایل قیمت بالاتری نیز دارند که البته کارایی بیشتر و موثرتری برای شما خواهند داشت.

تفکیک و دسته بندی بانک شماره موبایل

مطمئنا داشتن یک لیست طبقه بندی شده بسیار عالی است و می تواند بازدهی شما را در برآورده شدن هدف تان افزایش دهد. بهتر است با انواع طبقه بندی های رایج آشنا شوید. هنگامی که به یک شرکت مراجعه می کنید باید شناخت خوبی از این دسته بندی ها داشته باشید چون حتما از شما پرسیده می شود برای چه دسته بندی اطلاعات را می خواهید.

طبقه بندی بانک های شماره موبایل به این شکل است :

  • بانک شماره موبایل انواع مشاغل وصنف های مختلف
  • بانک شماره موبایل به تفکیک استان ها و شهرستان ها
  • بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت افراد
  • بانک شماره موبایل با دسته بندی کدپستی و مناطق مختلف
  • بانک شماره موبایل به تفکیک پیش شماره و کد های مختلف

 

استفاده از بانک شماره موبایل برای تبلیغات

استفاده از تبلیغات پیامکی یک روش خیلی خوب برای افزایش درآمد شماست و کاربرد زیادی در تبلیغات دارند که در ادامه به انواع مختلف روش های آن ها اشاره می کنیم :

  1. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه : شما با شناسایی جامعه هدف خود و کسانی که به محصولات یا خدمات شما احتیاج دارند و تهیه یک بانک اطلاعاتی متناسب با آن، می توانید به شماره های آن ها پیامک تبلیغاتی بفرستید. این روش مهمترین استفاده از بانک اطلاعاتی است.
  2. پیامرسان های اجتماعی : اگر شما بانک اطلاعاتی شماره موبایل را به فایل vcf تبدیل کنید می توانید از آن برای راه اندازی گروه های واتساپی و یا تلگرامی و… استفاده کنید. ممکن است قوانین خاصی از طرف پیام رسان یا شبکه اجتماعی مورد نظر برای این کار تعریف شده باشد.
  3. اینستاگرام مارکتینگ : از جدید ترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی امروزه است که می توانید به مشتریان خود محصولات و خدمات را معرفی کنید. برای این کار پس از اینکه بانک اطلاعاتی را تهیه کردید فایل csv را بارگزاری کنید با این کار پست شما برای آن شماره موبایل هایی که وارد کردید و پروفایل دارند نمایش داده می شود. همچنین در این اپلیکیشن یک راه بی نظیر برای تبلیغات وجود دارد که به تبلیغات اسپانسری معروف است. توجه کنید که این روش ها پولی است و اندکی به دلیل تحریم ها امکان این نوع استفاده از بانک شماره موبایل برای تبلیغات مشکل شده است.
  4. تلفنی : درگذشته استفاده بیشتری داشت اما امروزه پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی با پیشرفت های اینترنتی جایگزین این موارد شده اند.

بلک لیست چیست؟

حتما اگر تازه می خواهید برای کسب و کارتان از طریق ارسال پیامک بازاریابی کنید، به این عبارت برخورده اید و برایتان سوال شده معنی دقیق آن چیست؟

خود شما هم از این قابلیت استفاده کرده اید و با بلاک کردن پیام های تبلیغاتی از طریق مخابرات شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرارداده اید. خب اگر این گونه باشد که دیگر نمی توان به آن شماره ها پیامک ارسال کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد ارسال تبلیغات به شماره های موجود در بلک لیست مطالب مفیدی را ارائه دهیم.

توجه کنید قبلا باید برای این کار یک دستگاه جی اس ام مودم تهیه می کردید اما امروزه احتیاجی به سخت افزار ندارید و با هزینه مناسبی می توانید کار خود را انجام دهید.

به طور کلی دو راه برای ارسال پیامک به بلک لیست وجود دارند که به ماهیت پیامک شما بستگی دارد :

  • ارسال پیامک از خط خدماتی : اگر بخواهید برای مشتریان احتمالی خود تبلیغات بفرستید، مناسب شما نیست زیرا این مورد فقط برای ارسال پیامک اطلاع رسانی می باشد. مواردی مانند ارسال کد فعال سازی، تبریک تولد و…
  • ارسال پیامک با سیمکارت : برای ارسال پیامک تبلیغاتی به کسانی که در لیست سیاه قرار دارند از این روش می توان استفاده کرد.

کاربرد خط خدماتی

خطوط خدماتی با خط های شخصی و تبلیغاتی تفاوت زیادی دارند و همچنین مزیت هایی را نیز به همراه دارند که در ادامه مهمترین آن ها را بیان می کنیم :

  • کل پیام هایی که از وب سایت ها به منظور ارسال کد های فعال سازی و یا مواردی مانند تشکر از خرید ارسال می شوند.
  • پیامک های تایید پرداخت بانکی و یاد آور پرداخت بدهی ها
  • پیام هایی اطلاع رسانی مدارس و آموزشگاه ها به منظور اطلاع رسانی
  • پیام هایی که ازدفاتر بیمه برای یاد آوری تمدیدکردن ارسال می شوند

 

شرکت پیامک آموت ارائه دهنده خدمات پیامکی انبوه

تا این قسمت از مقاله با اصول کلی ارسال پیامک و مزایای ارسال اینترنتی آشنا شدید و دانستید که با توجه به ماهیت پیام ارسالی از چه نوع سرویسی استفاده کنید. تمامی مطالب بیان شده بالا در شرکت ما یعنی، پیامک آموت رعایت می شوند. شرکت پیامک آموت یک سامانه جامع پیامکی و یکی از شرکت های تحت کنترل برند نرم افزاری آموت است.  شرکت نرم‌ افزاری آموت در سال ۱۳۸۶ با هدف پیشرفت و تعالی صنعت نرم‌ افزاری ایران تاسیس شد و با شماره ۲۷۲۹۵ به ثبت رسید. این مجموعه شامل برندهای آوانک (سامانه پیام صوتی)، اوج (نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری) و آلاوان (پلتفرم هوش مصنوعی) می باشد.

اولین محصول شرکت نرم افزاری آموت همین سامانه پیامک آموت است که برای ارائه خدمات پیام کوتاه جهت مدیریت ارسال و دریافت انبوهی از پیامک‌ ها ایجاد شده و سه ویژگی کلی دارد :

  • جامع و کامل است و پاسخ گوی هرگونه نیازی است
  • کاربری ساده و آسانی دارد
  • مقرون‌ به‌ صرفه و ارزشمند است

این سامانه بیش از ۱۳ سال است که به سازمان‌ ها و کسب‌ وکارهای مختلف ارائه خدمات می‌ کند و به لطف اعتماد مشتریان، موفق به کسب «نشان رضایتمندی مشتری» شده است و تجارب ارزشمند و کاملی کسب کرده است. ما با نگاهی به آینده به صورت همیشگی در حال توسعه و ارتقای پیامک آموت هستیم و می‌ خواهیم رضایت حداکثری شما را در استفاده از سامانه پیامکی خود، رقم بزنیم.

 

خدمات شرکت آموت

در شرکت پیامک آموت خدمات متنوع و کاملی برای ارائه به افراد فراهم شده اند و افراد به مراجعه به سایت ما تمام خدمات مدنظرشان را همراه با کیفیت استثنایی دریافت خواهند نمود. ازجمله سرویس های آموت عبارتند از :

  • ارسال انبوه پیامک
  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • خطوط اختصاصی ارسال پیامک
  • خدماتی کردن خطوط اختصاصی
  • ارسال پیام صوتی
  • وب سرویس : وب سرویس پیامکآموت بین سامانه پیامکی آموت با نرم افزار، سایت یا سایر خدمات دیجیتالی ارتباط لازم را ایجاد می کند. با استفاده از وب سرویس پیامک، پنل پیامکی در زمان مناسب اقدام به ارسال یا دریافت پیامک می کند و این گونه به کسب و کار شما کمک خوهد کرد. امکانات وب‌سرویس پیامک آموت به شرح زیر است :
  1. ارسال سریع و بی وقفه
  2. ارسال گروهی پیامک ها
  3. دارا بودن دفترچه تلفن
  4. ارسال رمز پویا (OTP)
  5. ارسال پیامک به شکل انبوه
  6. دریافت پیامک
  7. ارسال پیامک با الگوهای خاص

این وب سرویس در پیش بردن تجارت شما به سمت مدرن شدن نقش مهم و موثری دارد و می تواند آغاز گر یک تحول سازنده و بسیار خوب در کسب کار شما باشد علاوه بر آن بیش از 60 قابلیت دارد و پشتیبانی  ۲۴ ساعته برای آن ارائه می شود و مهلت ۱۰ روز تست رایگان دارد لازم به ذکر است که  وب‌سرویس پیامک رایگان در تمام پکیج‌ها موجود است.


با استفاده از وب‌سرویس پیام کوتاه دیگر هیچ احتیاجی به پنل پیامک نیست و بدون نیاز ورود به سامانه پیامکی قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین وجود دارد.

 

نتیجه گیری

اگر شما هم مانند بقیه افراد به دنبال راهی برای ارسال پیامک به تمام افراد هستید حتی کسانی که در بلک لیست هستند و می خواهید برای این کار از بستر اینترنت استفاده کنید هیچ نیازی به خرید سخت افزارها مانند مودم جی اس ام ندارید و تنها با خرید یک سامانه پیامکی می توانید این کار را انجام دهید و با رسیدن به هدف خود از مزایای خیلی خوب آن نیز برخوردارشوید که مهمترین مزایا آن این است که به‌جای صرف هزینه برای مودم GSM (که هیچ امکانات جانبی در راستای اهداف تجاری ارائه نمی‌دهد) یک سامانه می‌خرید که علاوه بر انواع ارسال پیامک انبوه، ده‌ها قابلیت برای موفقیت در مسیر در اختیار شما می‌گذارد که در نهایت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی یا تعدادی می توانید به جامعه هدف مد نظر بانک اطلاعاتی خود پیامک ارسال کنید.

شما می توانید در صورت وجود هرگونه سؤال با کارشناسان پشتیبانی شرکت پیامک آموت به شکل های مختلف تماس حاصل فرمایید تا از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید و بتوانید با تهیه سرویس مناسب درجهت رشد کسب و کار خود حرکت درست و پر بازدهی را انجام دهید.

 

منبع: https://www.amootsms.com

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *