پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو تا 30 میلیون تومان

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو تا 30 میلیون تومان

0
(0)

لنوو یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در ایران و جهان است و تنوع بالای محصولات این شرکت باعث شده تا عمده کاربران، به دنبال خرید محصولات این شرکت باشند. اگر شما هم جزو همین دسته هستید و می‌خواهید با بهترین لپ تاپ لنوو تا 30 میلیون و مدل‌های آن آشنا شوید، این مقاله از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ لنوو تا 30 میلیون کدام است؟

در کنار لپ تاپ های گیمینگ و صنعتی، در سبد محصولات این برند بزرگ چینی می‌توان نمونه‌های اقتصادی زیادی  را پیدا کرد که خوشبختانه، ارزش خرید بالایی دارند و می‌توانند نیازهای شما را به صورت کامل مرتفع کنند. با توجه به تغییراتی که ممکن است در قیمت ها بوجود آمده باشد، بهتر است قیمت لپ تاپ لنوو را از فروشگاه های آنلاین لپ تاپ دنبال کنید. با این وجود ما قیمت های روز Lenovo را در زمان انتشار این مطلب مد‌نظر قرار دادیم.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IGL05 N4020

یکی از ارزان‌ترین و البته بهترین لپ تاپ های لنوو با قیمت پایین‌تر از 15 میلیون، ایدیاپد 3 مدل  15IGL05 با نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی است که امکانات سخت‌افزاری پایه را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از پردازنده دو هسته‌ای N4020  با بیس کلاک 1.1 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد که این فرکانس در حالت توربو، به 2.8 گیگاهرتز خواهد رسید. سازندگان از 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 استفاده کرده‌اند تا مشکلی در اجرای نرم‌افزارهای معمول وجود نداشته باشد. به لطف هارد 1 داخلی 1 ترابایتی نیز می‌توانید انواع فایل‌ها را بدون نگرانی در مورد پر شدن لپ تاپ، روی آن ذخیره کنید.

این در واقع یک لپ تاپ دانشجویی و ارزان‌قیمت است که از آن برای کارهای دیگری مانند تماشای فیلم و وب‌گردی نیز می‌توان استفاده کرد. برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون نیز یک پورت HDMI در بخش چپی تعبیه شده است.

لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IGL05 N5030

مورد بعدی که می‌توان آن را بهترین لنوو تا 30 میلیون در بازه قیمتی 16 تا 17 میلیون تومان دانست، نسخه دیگری از لپ تاپ 15IGL05 با پردازنده قوی‌تر N5030 است. این پردازنده با 4 مگابایت حافظه کش و فرکانس توربو 3.1 گیگاهرتزی، عملکردی به‌مراتب بهتر از N4030 داشته و به شما کمک می‌کند تا کارها را با سرعتی بالاتری انجام دهید. روی این لپ تاپ، دو پورت USB 3.0 نیز تعبیه شده که برای انتقال سریع اطلاعات، بسیار مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که این لپ تاپ، فاقد درایو نوری بوده و با نمایشگر Full HD به دست شما می‌رسد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 Core i3

 

با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان، لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 بهترین گزینه‌ای است که همین حالا می‌توان در بازار پیدا کرد. این دستگاه از پردازنده نسل یازدهمی و قدرتمند Core i3-1115G4 قدرت گرفته با حافظه کش 6 مگابایتی و همچنین فرکانس 4.1 گیگاهرتزی در حالت توربو، به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید نرم‌افزارهای سنگین‌تر و کارهای پیچیده‌تر را در مدت زمان کمتری انجام دهید.

لنوو همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 استفاده کرده است که بعد از خرید نیز امکان ارتقا آن را خواهید داشت. مسئله دیگری که دستگاه پیش رو به یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو تا 30 میلیون تومان تبدیل می‌کند، هارد داخلی 1 ترابایتی در کنار پردازشگر گرافیکی قدرتمند در مقایسه با محصولات سری Celeron است. خریداران همچنین از پورت USB 3.2 بر روی این لپ تاپ برخوردار خواهند شد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 Core i3 20GB

اگر با پرداخت چند میلیون تومان بیشتر، هیچ مشکلی ندارید، دستگاه پیش رو می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از لحاظ سخت‌افزاری، تفاوت خاصی با مدل قبلی نیست و باز هم پردازنده دو هسته‌ای Core i3-1115G4 در کنار هارد یک ترابایتی و نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی در خدمت شما خواهد بود. هرچند، موضوع زمانی جالب می‌شود که بگوییم سازندگان از 20 گیگابایت حافظه رم DDR4 در کنار 512 گیگابایت حافظه SSD بهره برده‌اند تا بتوانید سرعتی به‌مراتب بالاتر را تجربه کنید.

این دستگاه بیشتر مناسب طراحان و مهندسانی است که سرعت پردازش اطلاعات، بیشتر از هر چیزی برای آنها اهمیت دارد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 Core i5

لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3 Core i5

اما بهترین لپ تاپ لنوو تا 30 میلیون تومان، IdeaPad 3 15ITL6 با پردازنده چهار هسته‌ای Core i5-1135G7 است؛ این پردازنده نسل یازدهمی با 8 مگابایت حافظه کش و کلاک 4.2 گیگاهرتز در حالت توربو، توان پردازشی بسیار بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید سراغ برنامه‌های سنگین‌تر نیز بروید. مسئله دیگری که خرید لپ تاپ لنوو را به تصمیمی هوشمندانه تبدیل می‌کند، وجود کارت گرافیک 2 گیگابایتی MX350 انویدیاست؛ این یعنی شما بدون هیچ مشکلی قادر به اجرای برنامه‌های گرافیکی بوده و حتی می‌توانید بازی‌های سبک را نیز بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این لپ تاپ می‌توان به هارد یک ترابایتی با قابلیت ارتقا، پورت USB 3.0، پورت USB Type-C و باتری 2 سلولی با شارژدهی 3 ساعته اشاره کرد.

اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید و می‌خواهید محصولی مطمئن و با ضمانت معتبر را تهیه کنید، می‌توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین مثل تکنولایف اقدام کرده یا اینکه از بازار کامپیوتر اقدام کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *