پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

معرفی 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویی

معرفی 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویی

0
(0)

بازی­های زیادی در سبک­های مختلف وجود دارند؛ اما می­توان گفت که سبک اکشن و ماجراجویی بیشترین طرفدار را در بین سایر سبک­ها دارد. از آنجایی که این سبک بسیار پر طرفدار است، تصمیم گرفتیم تا 5 تا از بهترین بازی­های ماجراجویی و اکشن را به شما معرفی کنیم تا راحت­تر بتوانید بازی مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

بهترین بازی­های اکشن و ماجراجویی از دید کاربران:

قبل از اینکه یک بازی را دانلود کنید، حتما مطمئن شوید که ارزش دانلود کردن و وقت گذاشتن را دارد؛ می­پرسید چطوری؟ وقتی از دید سایر کاربران یک بازی را بررسی کنید متوجه خیلی ابعاد آن می­شوید و قبل از اینکه وقت­تان را برای آن بازی بگذارید، اطلاعات کافی درباره­اش بدست می­آوردید.

حالا ما در این مقاله سعی داریم که این کار را برای شما انجام دهیم.

معرفی بازی Call of Duty:

بازی کالاف دیوتی موبایل، یکی از پر طرفدارترین بازی­های سبک اکشن است و قبل از اینکه نسخه اندرویدی آن تولید شود، مخصوص کامپیوتر، Xbox و PS4 ساخته شده بود.

نسخه اندرویدی این بازی ترکیبی از همه نسخه­هایی است که تا الان روی پلتفرم­های دیگر اجرا شده و همین کار باعث جذابیت دوچندان این بازی برای طرفداران سبک اکشن شده است.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک سرباز وطن پرست و وفادار باید در جنگی که در کشورتان رخ داده­است به نفع کشور بجنگید و دشمنان را از بین ببرید.

این بازی چند بخش دارد که هر بخش مدل خاصی از جنگ است؛ مثلا قسمت زامبی، که شما در این بخش باید در مقابل زامبی­هایی که حمله می­کنند به سمت­تان بجنگید و زنده بمانید. قسمت جنگ نفر به نفر که در گروه­های 2 تا 5 نفره قابل انجام است. قسمت Team Deathmatch که یکی دیگر از بخش­های بازی است و در نقشه­های مختلف می­توان آن را بازی کرد؛ در این قسمت شما عضوی از یک گروه هستید و باید در مقابل تیم حریف مبارزه کنید. هر تیمی که بتوانید بیشترین امتیاز Kill را بگیرد برنده این نبرد می­شود.

معرفی بازی Free Fire:

بازی آتش آزاد یا آتش به اختیار یکی از هیجان انگیزترین بازی­های اکشن در حال حاضر به حساب می­آید. قانون این بازی این است که باید بکشید تا کشته نشوید و اگر زنده بمانید برنده خواهید شد. یک جورایی قانون جنگل است؛ در جنگل هم قانونی تحت این عنوان است: نخوری می­خورنت!!!!

اگر در دسته افرادی هستید که بازی­های اکشن تیراندازی را دوست دارید و به بازی­های سبک بقا یا Survive علاقه­مندید، مطمئنا عاشق این بازی خواهید شد.

در ابتدای بازی 50 نفر با چتر نجات روی زمین فرود می­آیند، به محض رسیدن به زمین باید هرکس برای خودش اسلحه، مهمات و تجهیزات مورد نیاز را پیدا کند. بعد از پیدا کردن اسلحه، باید مواظب باشید که در تله­های مرگی که بقیه ساخته­اند نیفتید و زنده بمانید؛ اما این همه داستان نیست! بعد از فرار از تله­ها، شما باید بتوانید دشمنانی که سر راهتان سبز می­شوند را بکشید، درست قبل از اینکه آنها شما را بکشند.

اگر دوست دارید مثل Sniper man در کمین باشید و به این شکل حرفه­ای­تر عمل می­کنید، پس پشت درخت­ها، ساختمان­ها، گودال­ها و دیوارها مخفی شوید و حملات غافلگیر کننده انجام دهید.

قبل از اینکه بازی را شروع کنید، تصمیم بگیرید که می­خواهید در خط حمله باشید و رو در رو با دشمنان بجنگید یا اینکه می­خواهید پنهان شوید و حملات ناگهانی انجام دهید؛ زیرا این تصمیم شما بر انتخاب اسلحه و تجهیزات­تان بسیار تاثیرگذار است.

از دیگر مواردی که روی برد و باخت شما تاثیر می­گذارد، مکان فرود آمدن­تان است. این مکان را شما تعیین می­کنید؛ پس حواستان باشد جایی را انتخاب کنید که از نظر تراکم جمعیت جای شلوغی نباشد تا شانس خود را برای بقا و برد بالا ببرید.

در این بازی خرید تجهیزات، لباس و حتی باز کردن قفل بازیکنان نیاز به خرج کردن جم دارد. در طول بازی می­توانید جم بدست بیاورید ولی تعدادش آنقدر نیست که شما بتوانید کار خاصی انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید جم است. می­توانید برای خرید جم فری فایر به سایت آسان جم مراجعه کنید.ریپورتاژ در ایزی پی سی

معرفی بازی 2 Jungle Adventure:

بازی ماجراجویی جنگل 2 یکی از بازی­های سرگرم کننده در سبک ماجراجویی می­باشد. این بازی که حجم دانلود آن کم و ناچیز به حساب می­آید، می­تواند به راحتی با Game play کلیدی و دکمه­ای آسانی که دارد، شما را به خود جذب کند و چشم بر هم زدنی، می­بینید که سخت در تلاشید برای تمام کردن مراحل مختلف بازی!!

داستان بازی از کارهای شرورانه یک جادوگر در جنگل صحبت می­کند؛ این جادوگر با جادو کردن جنگل و طلسم کردن تمامی میوه­های این جنگل سعی در انجام نقشه­های شرورانه است.

شما در نقش یک کارکتر، که مانند پسر جنگل طراحی شده است، باید تمامی این میوه­ها را که در سطح جنگل پراکنده شده، جمع آوری کنید و موجودات شروری که جادوگر سر راهتان می­فرستد، را از بین ببرید. البته در این راه تنها نیستید، حیوانات مختلف جنگل به کمک شما می­آیند و در بعضی مراحل به شما کمک می­کنند تا راحت­تر به مراحل بعدی صعود کنید.

تبلیغات در سایت دانلود برنامه ایزی پی سی

معرفی بازی Escape Game: Hometown Adventure:

این یک بازی مهیج ماجراجویی است. شما در این بازی باید از ساختمانی با اتاق­های اسرارآمیز آن عبور کنید؛ البته عبور کردن شما از هر اتاق نیازمند کشف رمز و راز آن اتاق است. این بازی علاوه بر سبک ماجراجویی که دارد کمی چاسنی ترس نیز به آن اضافه شده که بازی را جذاب­تر و مهیج­تر می­کند.

همینطور که شما در حال ماجراجویی در این ساختمان هستید اتفاقاتی را تجربه می­کنید که پیش از این فقط در فیلم­های ترسناک مشاهده کرده­­اید.

وقتی که بازی را شروع می­کنید دیگر بعید است که بتوانید از آن خارج شوید؛ یعنی یک جورایی ورودتان به بازی با خودتان است ولی خروج­تان نه!!!

بازی کنید، هیجان بگیرید، کمی بترسید، لذت ببرید و بازی را به اتمام برسانید! مطمئن باشید ارزش دانلود کردن و وقت گذاشتن شما را دارد.

معرفی بازی Criminal Case:

خب حالا رسیدیم به بازی مورد علاقه خودم یعنی پرونده­های جنایی!! این بازی در سبک ماجراجویی و پلیسی است. شما در نقش یک کاراگاه حاذق و باهوش هستید که باید پرونده­های قتلی که اتفاق افتاده است را حل کنید و قاتل را دستگیر کنید. بازی سبک ماجراجویی و Game Play پازل مانند و پیدا کردن اشیا گم شده در تصویر است. یعنی شما پس از پیدا کردن جسد قربانی و تحویل آن به پزشکی قانونی برای کالبد شکافی، باید در محل قتل به دنبال مدارک و شواهدی باشید که قاتل از خودش به جای گذاشته است.

بعد از این مرحله باید از مضنونین بازجویی کنید و آنها را با اطلاعاتی که از جسد قربانی و شواهد محل قتل بدست آورده­اید، تطبیق دهید. وقتی قاتل را پیدا کردید وارد مرحله دیگری می­شوید و ارتقاء می­گیرید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *