پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

ملی پیامک: یک سامانه پیامک حرفه ای

ملی پیامک: یک سامانه پیامک حرفه ای

5
(1)

همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکارها وجود دارد و بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های جذاب در مارکتینگ است که به دلیل گستردگی و هدفمند بودن، نقش موثری در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. تلفن همراه هم که دیگر این روزها یکی از وسایل و ابزار ضروری در زندگی است و همۀ ما طبق عادت موبایل خود را مرتب نگاه می‌کنیم و پیام‌های ارسالی را می‌خوانیم. همین عادت باعث شده تا در مارکتینگ روشی به اسم بازاریابی پیامکی به مرور جای دیگر رو‌‌ش‌های تبلیغاتی را بگیرد.

ارسال پیامک تبلیغاتی زمان و هزینۀ زیادی از شما نمی‌گیرد و جالب است بدانید که بیش از ۹۸% کاربران پیام‌های دریافتی را می‌‌خوانند، همین آمار فرصتی شده تا بسیاری از کسب‌وکارها دنبال خرید سامانه ارسال پیام کوتاه و ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی باشند.

معرفی سامانه ارسال پیامک کوتاه

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل‌های اس ام اسی با بیش از ده سال سابقه است که در این مدت با کسب‌وکارها و برندهای مختلفی همکاری کرده است.

پنل پیامکی در اصل نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که به شما امکان مدیریت و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را می‌دهد تا با ارسال اس ام اس بتوانید مشتریان‌ خود را افزایش داده، پیامک تبلیغاتی بفرستید و هدفمند تبلیغات کنید. هدف ماهم در ملی پیامک این است که سامانه‌ای کامل با محیط کاربری ساده را در اختیار مخاطبان ملی پیامک قرار دهیم.

ارسال انواع اس ام اس تبلیغاتی، پیام تبریک تولد، ارسال کد تخفیف، اطلاع‌رسانی فروش ویژه و حتی قرعه‌کشی را می‌توانید با پنل پیامکی انجام دهید. برای همین می‌خواهیم برای کسب‌وکارهایی که تمایل به استفاده از اس ام ام مارکتینگ دارند، در ادامه بیشتر می‌خواهیم با مهم‌ترین خدمات سامانه ملی پیامک آشنا شویم.

پشتیبانی حرفه‌ای

وقتی کالایی می‌خرید، اولین مسئله مهم پشتیبانی خرید است تا بتوانید خریدتان را هر لحظه پیگیری کنید. ملی پیامک هم از این قاعده مستثنی نیست و تیم پشتیبانی حرفه‌ای برای پیگیری مشکلات احتمالی کاربران در زمینه ارسال پیامک دارد، که در تمام روزهای هفته و حتی تعطیلات به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

فرقی نمی‌کند که روز جمعه، تعطیلات رسمی، آخر هفته‌ها یا در مناسبت‌ها بخواهید برای مشتریانتان پیامک ارسال کنید، در هر صورت تیم پشتیبانی ما از 8 صبح تا 22 شب برای پاسخگویی به شما کاربران در دفتر حضور دارد.

.

بانک شماره‌های جامع و به روز

یکی از ویژگی‌ها و مزایای مهم ملی پیامک دسترسی کاربران به بانک شماره‌های جامع و به‌روز است تا صاحبان پنل دیگر دغدغه‌ای برای جذب مشتری جدید و ارسال پیامک تبلیغاتی نداشته باشد.

بانک شماره‌های ملی پیامک به تفکیک شماره‌های همراه اول و ایرانسل لیستی از شماره‌های جامع و به‌روز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هر محله یا بین هر گروه شغل خاصی که می‌خواهند با دسترسی به لیستی جامعی از شماره‌ها تبلیغ کنند.

تعرفه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه

تعرفه پیامکی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه دیگر مزیت استفاده از سامانه ملی پیامک به عنوان یک سامانه حرفه‌ای است. سامانه ملی پیامک با درک و شناخت نسبت به مشتریان اقدام به ارائه پنل‌های پیامکی مختلف (پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری) کرده است. در نتیجه کاربران با توجه به نیاز و هدفی که از ارسال پیامک های تبلیغاتی دارند و تعداد اس ام اسی که ممکن در هر ماه ارسال کنند، می‌توانند یکی از چهار مدل پنل را بخرند. البته ملی پیامک روی هر پنل تعدادی هم پیامک رایگاه هدیه می دهد.

آموزش استفاده از ابزراهای پنل

هر شرکتی که در زمینه آموزش و ارائه خدمات فعال باشد، نیاز دارد تا حتماً آموزش‌های لازم را به کاربرانش ارائه دهد. برای همین تیم حرفه‌ای پشتیبان‌ ملی پیامک که در زمینه استفاده از ابزارها برای ارسال اس ام اس تخصص کافی دارند، این آموزش‌ها را در وبلاگ و فیلم های آموزشی آپارات ملی پیامک اماده کردند که کاربران می‌توانند برای براهنمایی و آموزش بیشتر از آن استفاده کنند.

وب سرویس، چیزی که به آن نیاز دارید

یک از بهترین امکاناتی که ملی پیامک فراهم کرده است، خدمات وب سرویس پیامکی است. با وب‌سرویس پیامکی می‌توانید وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را با زبان‌های مختلف کدنویسی (مانند PHP یاAPS.NE ) به سامانه وصل کنید و هر زمان خواستید، اقدام به ارسال و مدیریت پیامک‌ها‌ کنید.

افزونه وردپرس، جوملا، WHMCS و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، وب‌سرویس (API) ارسال پیامک و پیام صوتی که در بیشتر سرویس‌های مشابه در دسترس  هستند و در ملی پیامک نیز به صورت کامل در دسترس هستند، که این مورد برای وب‌مسترها و توسعه‌دهندگان جهت اتصال سایت و سرویس خود به سامانه ارسال اس ام اس انبوه استفاده می‌شود.

سامانه جامع و کامل ملی پیامک

ملی پیامک سامانه ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی است که در زمینه بازاریابی پیامکی و تبلیغات فعال است و در طی این سال‌ها با مشهورترین برندهای ایرانی کار کرده است.

اگر صاحب کسب‌وکارید و می‌خواهید جان تازه‌ای به تبلیغ برند و فروشگاهتان بدهید، برای مشتریان وفادار کد تخفیف بفرستید و تولد آن‌ها را تبریک بگویید، جشنواره فروش داشته باشید و خبر آن را با هزینۀ مناسب به اطلاع همه برسانید، توسیه می‌کنیم تا حتماٌ برای استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه استفاده کنید.

اگر برای استفاده از پنل پیامکی ترغیب شدید، می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com ثبت‌نام کنید و برای مشاوره بیشتر درباره استفاده از پنل، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی فروش ویژه، ارسال پیامک به منطقه خاص یا گروه شغلی خاص از پنل ملی پیامک استفاده کنید.

در صورتی هم که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا می‌خواهید سامانه پیامکی شما به سرعت فعال شود، با شماره 02163404 تماس بگیرید و با همکاران من در تیم پشتیبانی صحبت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *