پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

مودهای کالاف دیوتی موبایل برای حالت بتل رویال

مودهای کالاف دیوتی موبایل برای حالت بتل رویال

0
(0)

مود های کالاف دیوتی موبایل برای حالت بتل رویال با به‌روزرسانی فصل 9 به بازی اضافه شدند. فصل 9، عناصری را وارد بازی کرد که آن را بیشتر شبیه به وارزون کرده است. ازجمله این عناصر می‌توان به مودهای اسلحه کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد.

این مودها در واقع اکستنشن‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند به سلاح خود مجهز کرده و توانایی‌های مختلف به دست بیاورند. این پرک‌ها در سراسر نقشه و در میان سایر لوت‌ها یافت می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم کاربرد 10 مود اسلحه حالت بتل رویال بازی را بررسی کنیم.

انواع مود اسلحه حالت بتل رویال

مودها و پرک های کالاف دیوتی موبایل انواع مختلفی دارند. Dense Fire، Dead Silence، Long Shot و Extended Mod نمونه‌های عادی آن‌ها محسوب می‌شوند. هر کدام از این مودها دارای قابلیت بهبود نیز هستند. مود سلاح‌ها از نظر کمیابی نیز دسته‌بندی می‌شوند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • معمولی (سفید)
  • غیرمعمول (سبز)
  • نادر (آبی)
  • اپیک (بنفش)
  • افسانه‌ای (طلایی)

عملکرد پرک های کالاف دیوتی موبایل به این دسته‌بندی نیز وابسته است؛ برای مثال Dense Mod نوع افسانه‌ای، ظرفیت خشاب بیشتری نسبت به نوع اپیک ارائه می‌دهد.

کاربرد 10 مورد از پرک های کالاف دیوتی موبایل در بتل رویال

در ادامه می‌خواهیم نگاهی به 10 مود اسلحه حالت بتل رویال بازی داشته باشیم و با کاربرد هر کدام آشنا شویم.

  1. مود اسلحه حالت بتل رویال Sleuth

این پرک حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل، موقعیت دشمنان را موقعی که به آن‌ها آسیب می‌رسانید، آشکار می‌کند. این مود، خط قرمزی دور دشمنان به مدت 2 ثانیه نشان می‌دهد. Sleuth موقعیت دشمنان در مینی‌مپ را نیز به مدت 5 ثانیه به نمایش می‌گذارد.

  1. پرک اسلحه Muffled

این مود اسلحه حالت بتل رویال، شلیک‌های شما را از مینی‌مپ و قطب‌نمای دشمنان مخفی می‌کند. Muffled از هر فاصله‌ای عمل می‌کند و بیشتر در فواصل متوسط تا دور کاربردی است. دلیل این امر آن است که در بتل رویال، در فواصل نزدیک حتی اگر شلیک‌های شما در نقشه و قطب‌نما مخفی باشد، دشمنان می‌توانند صدای شلیک را شنیده و به راحتی محل شما را تشخیص دهند.

  1. مود Extended

یکی دیگر از پرک های کالاف دیوتی موبایل، مود Extended است که هم ظرفیت خشاب را افزایش داده و هم زمان ریلود را کاهش می‌دهد. 5 نوع مود Extended در بازی وجود دارد که نوع طلایی، بیشترین اندازه خشاب و سریع‌ترین زمان ریلود را دارد؛ البته هر بار که ریلود می‌کنید، گلوله‌های داخل خشاب هم دور انداخته می‌شوند.

  1. مود اسلایدر

اسلایدر یکی دیگر از مودهای طلایی بازی است. این مود اسلحه حالت بتل رویال به مقدار کمی دقت شلیک و مقدار زیادی سرعت حرکت شما را افزایش می‌دهد. همچنین هر وقت سر می‌خورید، یک گلوله به خشاب شما اضافه می‌شود. البته این همه ماجرا نیست، بلکه فاصل سر خوردن شما هم از 4 به 5 متر افزایش پیدا می‌کند. این مود برای استفاده در شاتگان‌ها عالی است.

  1. مود Longshot

بسیاری از اسلحه‌ها قدرت آسیب‌زنی پایینی از فواصل دور دارند. مود Longshot باعث افزایش برد اسلحه شما می‌شود و خواهید توانست صدمه بیشتری به دشمنان از فواصل دور بزنید.

  1. پرک اسلحه بتل رویال Runner

این مود باعث می‌شود بعد از هدف‌گیری، سرعت شما افزایش یابد. این افزایش سرعت به مدت 5 ثانیه خواهد بود و باید 16 ثانیه منتظر بمانید تا بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. Runner باعث می‌شود که بتوانید به راحتی دشمنان خود را سورپرایز کنید؛ البته این مود یک افزایش سرعت ثابت هم فراهم می‌کند.

  1. مود Flash

استفاده از مود Flash، درست مانند استفاده از یک سپر محافظتی است. این مود در نبردهای نزدیک بسیار کشنده بوده و باعث درجا خشكاندن دشمنان هنگام هدف‌گیری می‌شود. در این حالت، دشمن به مدت یک ثانیه کور می‌شود و در عرض 3 ثانیه اثر این مود از بین می‌رود. مود Flash تا فاصله 15 متری تاثیرگذار بوده و باید قبل از استفاده دوباره از آن، 30 ثانیه صبر کنید.

  1. مود Dense

این پرک کالاف دیوتی موبایل یکی از پرکاربردترین مودهای بازی است که یکی از دلایل آن، امکان پیدا کردن راحت آن در حالت بتل رویال است. مود Dense باعث افزایش دقت هدف‌گیری در هر دو حالت زوم کردن (ADS) و بدون زوم می‌شود.

  1. پرک اسلحه Stabilizer

مود Stabilizer کنترل و دقت اسلحه شما را افزایش می‌دهد. بدون Stabilizer لگد یا همان ریکویل اسلحه شما زیاد خواهد بود. وقتی از این مود استفاده می‌کنید، سریعا شاهد تفاوت در لگد اسلحه خواهید بود؛ مخصوصا در ریکویل عمودی که باعث خواهد شد راحت‌تر سلاح خود را کنترل کنید.

  1. مود اسلحه حالت بتل رویال QRF

درست مانند Dense Fire، این پرک کالاف دیوتی موبایل، ADS و دقت شلیک بدون زوم کردن را افزایش می‌دهد. البته اگر Dense Mod بنفش را با QRF Mod طلایی مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که گزینه اول، دقت AK را به 91 افزایش داده و گزینه دوم، آن را 81 می‌کند.

دلیل بهتر بودن QRF این است که دقت در این حالت می‌تواند با آسیب زدن به دشمنان افزایش یابد. هرچه آسیب بیشتری به دشمن بزنید، دقت اسلحه شما هم افزایش خواهد یافت.

آی گیم، معتبرترین سایت خرید سی پی ارزان کالاف

با استفاده از مودهای اسلحه‌ها می‌توانید توانایی‌های بهتری در بازی به‌دست آورده و بر دشمنان خود غلبه کنید. در این مطلب کاربرد 10 مورد از پرک های کالاف دیوتی موبایل را برای حالت بتل رویال با شما به اشتراک گذاشتیم. اگر می‌خواهید توانایی‌های بیشتری در حالت چندنفره بازی به دست آورید، می‌توانید به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آی گیم بپردازید. این سایت با روش‌های خرید قانونی، ارزانترین قیمت سی پی کالاف دیوتی و درگاه معتبر، خریدهای شما را با پشتیبانی کامل و سریع‌ترین زمان، انجام می‌دهد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *