پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

نکات مهم جمع کردن کامپیوتر گیمینگ و رندرینگ

نکات مهم جمع کردن کامپیوتر گیمینگ و رندرینگ

0
(0)

از دغدغه های افراد وقتی که در حال جمع کردن سیستم هستن این هست که چطور میتونن بهترین سیستم ممکن را سر هم کنند. در این راه نکاتی وجود دارد که شاید در نگاه اول ساده از کنار آنها عبور کنیم ولی نکات مهم جمع کردن سیستم گیمینگ همین ها هستن و میتونن هم انتخاب های شما را راحت تر کنند و هم مطمئن  باشید که سیستم مناسبی است. در ادامه این نکات را با هم بررسی میکنیم.

1- منبع مورد اعتماد

همانطور که میدانید مدل های مختلف CPU ، GPU و سایر تجهیزات کامپیوتر وجود دارد که که همواره کار انتخاب بین قطعات رو برای شما سخت میکند. منابعی وجود دارند که قطعات را شناسایی کرده اند و کارایی قطعات کنار یکدیگر را تست و پاسخ مطلوب را از آن ها گرفته اند. این مراکز و منابع سیتم های آماده و از قبل اسمبل شده مخصوص یک فعالیت خاص مثل سیستم گیمینگ، سیستم رندرینگ یا کامپیوترهای اداری ، را هم به صورت پیشنهاد های آماده در اختیار شما میگذارند که یکی از این منابع معتبر ایران پی سی است.

2- منبع تغذیه قلب سیستم

منبع تغذیه قلب سیستم گیمینگ

این منطق که خرید منبع تغذیه ارزان بهتر است، ممکن است منطق خوبی برای صرفه جویی در هزینه به نظر برسد تا بتوانید هزینه بیشتری برای کارت گرافیک یا سی پی یو بکنید. اما به هیچ وجه سعی نکنید  یک منبع تغذیه ارزان برای رایانه شخصی خود خریداری کنید

پردازنده به طور کلی به عنوان موتور رایانه شما در نظر گرفته می شود ، اما اگر این مغز دستگاه باشد ، منبع تغذیه قلب تپنده ای است که همه چیز را به کار می اندازد. پیشنهاد ما این نیست که به سراغ منابع تغذیه بسیار گران و توان بسار بالا بروید. بلکه به سراغ منبع تغذیه یا پاوری بروید که قابل اطمینان باشد. خرید پاورهای ارزان قیمت تری که خریدش منطقی هم به نظر میرسد ممکن است در هنگام کارهای اساسی سیستم یا زیر بار زیاد رفتن عملکرد سیستم را مختل کنند و نتوانند ولتاژ مورد نیاز قطعات را به درستی تامین کنند.

3- کیس مناسب

کیس مناسب گیمینگ

موردی که بیشتر افراد یا از روی ظاهر به خرید آن میپردازند یا ترجیح میدهند هزینه ی کمی روی آن انجام دهند و نکته مهمی برایشان محسوب نمیشود. ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما در مورد کیس نکته سنج باشید. اینکه دارای شیارهای مخصوص برای مرتب کردن سیم ها باشد چون نامرتب بودن سیم ها علاوه بر جنبه ظاهری در تهویه سیستم رندرینگ یا گیمینگ هم تداخل ایجاد میکند. دومین نکته اینکه دارای تعداد جایگاه های مناسب  برای فن های تهویه باشد.

4-مشورت گرفتن

بعد از اینکه در مورد سخت افزارهای سیستم خودتون تصمیم گرفتید حتما در انجمن های اینترنتی تکنولوژی با سابقه و حرفه ای قرار بدین و از دیگران نظرشان را در مورد این سیستم جویا شوید. کاربران در بیشتر مواقع دارای تجارب با ارزشی هستند که میتواند به شما کمک زیادی بکند. البته این نظرات را هم نکته سنجی کنید و تصمیم نهایی خودتان را بگیرید.

5- اهمیت نرم افزار

اهمیت نرم افزار در سیستم های گیمینگ

بعد از اینکه کامپیوتر گیمینگ خودتان را سر هم کردید حتما از نرم افزار های نظارتی سیستم استفاده کنید. این نرم افزار ها به شما در پیدا کردن مشکلات احتمالی کمک میکنند و قبل از اینکه مشکل بدتر شود می توانید جلوی آن ها را بگیرید.

حتا از نرم افزارهای تست قطعات هم کمک بگیرید و قطعات را مورد تست و زیر بار قرار دهید تا از عملکرد صحیح سیستم مطمئن شوید.

حتی نرم افزارهایی وجود دارند که سلامت چشمان را در هنگام کار با کامپیوتر بالاتر میبرند از آنها استفاده کنید

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *