پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

هتل های مشهد با قیمت ارزان

هتل های مشهد با قیمت ارزان

0
(0)

مشهد بزرگ‌ترین شهر زیارتی ایران است که در آن حرم امام رضا (ع) قرار دارد. مسافران زیادی این شهر زیارتی و زیبا را برای سفر انتخاب می‌کنند. مشهد علاوه‌بر مکان‌های مذهبی، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و به‌همین دلیل گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. به‌خاطر حضور مسافران و گردشگران، در این شهر هتل‌های زیادی احداث شده است که می‌تواند محلی مناسب برای اسکان آن‌ها باشد. هتل های مشهد با قیمت و سطح امکانات مختلف آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. در این مطلب به معرفی برخی از هتل‌های ارزان قیمت مشهد می‌پردازیم، اگر قصد سفر به این شهر و رزرو هتل مشهد را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از هتل‌های ارزان قیمت مشهد و روش‌های رزرو آن‌ها آشنا شوید.

هتل حلما

یکی از هتل‌های تازه تاسیس مشهد، هتل حلما است. این هتل سال 1394 در هفت طبقه و 70 اتاق افتتاح شد. هتل حلما با پرسنلی کاربلد و مجرب آماده خدمت‌رسانی به مسافران شهر مشهد است. درصورتی‌که یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کردید، می‌توانید بدون جریمه آن را کنسل کنید. اگر دسترسی شما به ترمینال، فرودگاه و مراکز تفریحی، گردشگری و خرید برایتان مهم است، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. اگر قصد اقامت در هتل حلما را دارید، باید بدانید که مهمانان ساعت 12 اتاق را تخلیه کرده و پس از دو ساعت نظافت توسط کادر این هتل، اتاق‌های تخلیه‌شده ساعت 14 به مهمانان جدید تحویل داده می‌شود.

هتل های خوب مشهد با قیمت ارزان

امکانات هتل حلما

این هتل 186 تخته رستورانی دارد که ظرفیت آن 150 نفر است و در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. برای آسایش بیشتر در لابی هتل حلما اینترنت رایگان دراختیار مهمانان قرار داده می‌شود. دراور، آباژور، تلفن، تلوزیون، کمد، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت، سیستم اطفا حریق، حمام، سرویس بهداشتی و… ازجمله امکاناتی است که برای هر اتاق دراختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد. پله، کافی‌شاپ، تاکسی، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلفن در لابی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و… را می‌توان از بهترین امکانات ساختمان این هتل دانست. هتل حلما علی‌رغم قیمت کم امکانات قابل‌قبولی را دراختیار مهمان قرار می‌دهد.

موقعیت هتل حلما

هتل حلما نزدیکی حرم واقع شده است و با استفاده از اتوبوس یا تاکسی می‌توانید در کم‌ترین زمان به حرم امام رضا (ع) برسید. برای رفتن به این هتل باید به خیابان امام رضا 26 رجوع کنید.

هتل ارگ

هتل ارگ سال 1390 افتتاح شد. این هتل در گروه هتل‌های یک ستاره محسوب می‌شود و در یکی از نزدیک‌ترین خیابان‌ها به حرم واقع شده است. این هتل هفت طبقه بوده و 78 اتاق دارد. همچنین درمجموع اتاق‌های این هتل 215 تخت دراختیارتان می‌گذارند. هتل ارگ در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، این موضوع را می‌توان بزرگ‌ترین ضعف این هتل دانست. البته لازم به‌ذکر است که دلیل این مشکل وجود هتل ارگ نزدیکی حرم است و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

امکانات رفاهی هتل ارگ

ازجمله امکانات و خدمات هتل ارگ می‌توان به لابی با ظرفیت 40 نفر، آسانسور، تاکسی، تلفن، اینترنت و تلویزیون در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه‌داری و نظافت، کافی‌شاپ، رستوران با ظرفیت 150 نفر و… اشاره کرد. در رستوران این هتل غذاهای ایرانی سرو می‌شود و می‌توانید غذای موردعلاقه خود را از لیست انتخاب کنید.

همچنین امکاناتی ازقبیل دمپایی، یخچال، مینی‌بار، دراور،کمد، سیستم اعلام و اطفای حریق، تلویزیون، وسایل سرمایش و گرمایش، اینترنت و.. برای هر اتاق درنظر گرفته شده است که باعث افزایش آسایش و راحتی مهمانان هتل ارگ می‌شود.

موقعیت هتل ارگ

هتل ارگ با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی دارد و همین موضوع این هتل را از سایر هتل های مشهد متمایز می‌کند. هتل ارگ در خیابان امام رضا واقع شده است و شما با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی می‌توانید به‌راحتی و در کم‌ترین زمان از جاذبه‌های گردشگری مشهد دیدن کنید.

هتل سراج

یکی‌دیگر از ارزان‌ترین هتل های مشهد هتل سراج است که سال 1394 در خیابان طبرسی افتتاح شد. این هتل شش طبقه 11 اتاق دو تخته، 26 واحد سه تخته، شش اتاق با چهار تخت، شش سوئیت چهار تخته و پنج سوئیت دو تخته، در مجموع 54 اتاق برای اسکان مسافران دارد. همچنین لازم به‌ذکر است که این هتل با حرم فاصله کمی دارد و به‌سادگی می‌توان از آن به جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد سفر کرده و از آن‌ها بازدید کرد.

برای ایجاد آرامش و آسایش بیشتر مهمانان در اتاق‌های هتل سراج امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد، چوب‌لباسی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… قرار دارد. همچنین می‌توان از آسانسور، صرافی، سیستم اعلام و اطفای حریق، دستگاه واکس کفش، تاکسی، اتاق چمدان و… به‌عنوان خدمات این هتل نام برد.

در این مطلب سه مورد از ارزان‌ترین هتل های مشهد معرفی شد که درطول سفر خود به مشهد می‌توانید آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای رزرو هتل مشهد سایت علی بابا است. با استفاده از این سایت در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید نسبت‌ به رزرو هتل‌ها اقدام کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *