پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

هوش مصنوعی برای کسب و کارها با لناوا

هوش مصنوعی برای کسب و کارها با لناوا

3.5
(4)

علم و فناوری طی گذشت سال‌ها به روند تکاملی خود ادامه داده و موجب آسایش و راحتی انسان در تمام ابعاد زندگی شخصی و تجاری شده است. هوش مصنوعی در زمره جدیدترین فناوری‌های رایانه‌ای عصر حاضر بوده و بسیاری از شرایط رویایی بشر در قالب مدیریت کسب و کار را محقق نموده است. Artificial intelligence که به اختصار به آن AI نیز گفته شده تاثیرات فراوانی در تسریع، کاهش زمان و بهبود ارائه خدمات به مشتریان شده و از طرفی امکانات بی‌شماری برای مدیریت مناسب پرسنل و منابع مجموعه تجاری مهیا کرده است.

از مشکلات مشترک تمامی مدیران ارشد سازمان می‌توان به هدر رفتن زمان و سرمایه مالی توسط پرسنل زیر مجموعه اشاره کرد. با استفاده از انواع فناوری و خدمات هوش مصنوعی امکان مدیریت هرچه بهتر نفرات تحت امر و افزایش بهره‌وری فعالیت سازمانی را خواهید داشت. طی این مقاله به اهمیت Artificial intelligence در خدمات کسب و کارهای نوین خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به بهبود وضعیت فعالیت پرسنل و کسب رضایت مشتریان می توانید از خدمات شرکت مهندسی لناوا جهت پیاده سازی هوش تجاری بهره ببرید.

مدیریت پروژه با هوش مصنوعی

مجموعه‌های تجاری توسط صاحب یا مالک کسب و کار مورد مدیریت قرار گرفته و یا در ابعاد بزرگتر تصمیم‌ها توسط هیئت مدیره و مدیرعامل مورد اتخاذ قرار خواهد گرفت. تسلط بر بازار فروش محصولات، ایام مهم و تاثیرگذار بر حجم خرید مشتریان و آشنایی با چالش‌ها در گذر چند سال برای افراد عادی شده و تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد. اما با ورود انواع شرکت هوش مصنوعی به عرضه کسب و کارهای تجاری شاهد مدیریت پروژه با هوش مصنوعی یا AI هستیم.

به کارگیری از Artificial intelligence موجب کاهش زمان گزارش‌گیری از پایین‌ترین سطح سازمان به مدیر ارشد شده و همچنین موجب ایجاد حس راحتی برای مشتری خواهد شد. افزایش تعداد دفعات حضور مشتریان در شرکت تحت نظارت شما و افزایش توان مدیریتی از شاخصه‌های هوش مصنوعی به شمار رفته است. با استفاده از سرویس‌های شرکت هوش مصنوعی لناوا شاهد پیش بینی، بررسی و ارزیابی دقیق نحوه کارکرد پرسنل، منابع اولیه و شرایط کارکرد دقیق منابع انسانی و مالی مجموعه خود خواهید بود. هر چه میزان تسلط بر فرآیندهای شرکت افزایش یابد؛ قدرت تصمیم‌گیری بخش مدیریت نیز بیشتر خواهد شد.

تسهیل فرآیندها با AI

تمام شرکت‌ها دارای مراحل خرید مواد اولیه، انبارداری، جابجایی محصولات، انتقال آن به قفسه خرید و فروش آن به مشتریان هستند. در این بین باید بسیاری از فاکتورهای زمان و محدوده خاص از ایام سال را نیز مد نظر قرار داد. با استفاده از داشبوردهای خاص نرم‌افزارهای Artificial intelligence قادر به مشاهده هر چه دقیق‌تر اطلاعات خام و پردازش شده خواهید شد. هم چنین امکان پیش بینی میزان رشد، فروش  و آنالیز ابتدایی ، با نمایش انواع اطلاعات دقیق گردآوری شده بدون دخالت منابع انسانی تصمیم نهایی بهتری گرفته شده و با مدیریت بهتر از رقبای خود در محدوده تحت رقابت سبقت خواهید گرفت.

آنالیز فروش و عملکرد

هدف اصلی راه اندازی کسب و کار به افزایش میزان موجودی مالی ختم شده و در قرن جدید بدون به کارگیری از هوش مصنوعی قادر به رقابت با سایر همکاران و رقیبان تجاری خود نخواهید بود. از این رو باید پیش بینی دقیقی از بازار فروش، سلیقه مشتریان، عملکرد پرسنل، مدیران میانی و سایر حوادث مهم تاثیرگذار در کسب و کارتان داشته باشید. تمام این اطلاعات تنها با بهره‌گیری از خدمات هوش مصنوعی میسر بوده و مزیت اصلی AL دقت بالا و سرعت گزارش‌دهی آن است.

محاسبه و پیش بینی ROI

با سرمایه‌گذاری و انجام فعالیت خاص به چه میزان سوددهی نهایی خواهید رسید؟

در شکل مدیریت سنتی باید پس از اتمام روند خرید مواد اولیه، انبارداری، فروش محصولات و در نهایت محاسبه دقیق امکان پاسخ به این سوال را دارید. اما با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی تنها با وارد کردن اعداد و قیمت خرید محصولات روند فروش بر اساس الگوریتم‌های خاص کسب و کار شما مورد محاسبه قرار خواهد گرفت. ROI به معنی محاسبه نرخ برگشت سرمایه بوده و میزان سود و زیان حاصل از انجام فعالیت خاص در بازه زمانی مشخص شده را در اختیار بخش مدیریت قرار داده و ارزش انجام یا عدم انجام آن را به نمایش خواهد گذاشت.

پیش بینی عملکرد کمپین با هوش مصنوعی

معرفی کسب و کار تجاری در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی، فیزیکی در سطح شهر و حتی پیامک‌های تبلیغاتی امری مرسوم و عادی به شمار می‌رود. انجام تبلیغات در جهت افزایش و جذب مشتری بوده و باید به صورت هوشمندانه این امر انجام شود. به طور مثال ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در بازه زمانی حال حاضر بازدهی زیادی نداشته و افراد بدون خواندن تمام متن پیام اقدام به مسدود سازی سامانه ارسالی و حذف SMS خواهند نمود. همچنین بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی بانوان را باید در مراکز خاص خود مورد تبلیغ قرار داد تا درصد مشاهده آن توسط بانوان افزایش یابد.

نصب بنرهای بزرگ در محل توقف خودروها نیز محل مناسبی برای تبلیغات فیزیکی بوده و باید به عوامل زیادی در جهت جلب توجه بیشتر آن در تمام ساعات شبانه‌روز دقت نمود. همچنین با گسترش شبکه‌های اجتماعی استفاده از توانایی حساب‌های کاربری با دنبال کنندگان بالا نیز مکانی جالب‌توجه جهت جذب مشتری به شمار رفته است. یافتن بهترین محل تبلیغاتی در راستایی جذب مشتری با توجه به سلیقه، علایق و نظر آن‌ها بسیار مهم بده و در 10 سال گذشته هوش مصنوعی کاربرد خاصی در گسترش و هدفمندسازی تبلیغات در سراسر جهان داشته است.

لناوا ارائه دهنده خدمات هوش مصنوعی

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات AI در سراسر دنیا حضور داشته و هر کدام از آن‌ها نوع خاصی از سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. اما با توجه به وضعیت تحریم کشور ایران و عدم ارائه بسیاری از سرویس‌های پس از فروش و پشتیبانی حضوری از سوی چنین شرکت‌های بهتر است از خدمات هوش مصنوعی گروه مهندسی لناوا بهره ببرید. ساز و کار هر کدام از مشاغل تجاری با یکدیگر متفاوت بوده و باید بر اساس نحوه عملکرد کسب و کار اقدامات لازم در جهت هوشمند سازی صورت پذیرد.

گروه مهندسی لناوا با بیش از 15 سال سابقه فعالیت مستمر در داخل و خارج از کشور توانسته بسیاری از شرکت‌، سازمان و نهادهای بزرگ را مورد ارزیابی قرار داده و سیستم هوشمند اختصاصی برای فعالیت آن‌ها ایجاد نماید. نحوه ثبت اطلاعات در سطوح مختلف متفاوت بوده و پرسنل هر کدام از بخش‌ها اجازه دسترسی محدود به پردازش اطلاعات را خواهند داشت. همچنین اطلاعات وارد شده با دیگر قسمت‌ها مقایسه شده و در صورت مغایرت اعداد، پیام هشدار به مدیر مربوطه ارسال خواهد شد.

شرکت های هوش مصنوعی چطور به کسب و کار شما کمک می کنند؟

مدیریت منابع مالی، انسانی و نحوه عملکرد پرسنل زیرمجموعه در تمام شرکت‌ها حائز اهمیت بوده و جهت کنترل و بررسی وضعیت موجود می‌توانید از خدمات شرکت لناوا بهره ببرید. از ثبت اطلاعات ورود و خروج پرسنل، تخصیص وظایف روزانه، چگونگی عملکرد پرسنل، موجودی مواد اولیه، نحوه مصرف منابع مالی، درستی اطلاعات وارد شده در سطوح مختلف، ثبت اطلاعات شخصی و سلیقه مشتریان و نمایش تمام اطلاعات در کسری از ثانیه به مدیران ارشد بخش کوچکی از نظارت حاصل خدمات هوش مصنوعی لناوا است. با رفع نواقص موجود میزان سود دهی شرکت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان میسر بوده و در طولانی مدت موجب گسترش مجموعه تجاری شما خواهد شد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *