پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

وظایف پرستار در منزل چیست؟

وظایف پرستار در منزل چیست؟

0
(0)

پرستار در منزل وظایف مختلفی برعهده دارد. هر شخصی نمی‌تواند به عنوان پرستار در منزل نقش ایفا کند و باید آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده باشد تا بتواند از بهترین ترفندها برای انجام کارهای مختلف بهره ببرد. گاهی اوقات پرستاران وظایفی در قبال کارهای منزل نیز دارند اما در بیشتر مواقع باید وظایفی در زمینه سلامتی سالمندان هم انجام دهند. با ما همراه باشید.

پرستار منزل چه کسی است؟

پرستار منزل به شخصی می‌گویند که باید وظایفی در قبال هزینه‌ای که از یک نفر دریافت می‌کند، انجام دهد. پرستاران باید در محیط بیمارستان آموزش دیده باشند و بتوانند به بیماران در منزل کمک کنند. زمانی که شما یک پرستار را در منزل خود استخدام می‌کنید خواسته‌هایی از او دارید. این شخص باید به خدمات پرستاری مسلط باشد و کمک‌های اولیه را بلد باشد. پرستاران در منزل باید کارهای خانه‌داری را در صورت لزوم نیز انجام دهد. پرستار سالمند در منزل وظایف حیاتی بر عهده داشته و باید از جان سالمند حفاظت کند. گاهی اوقات برای حفاظت از بیماران پس از عمل در طی دوران نقاحت نیاز به پرستار در منزل است.

خدمات پرستار منزل

خدمات متنوعی در این زمینه از طرف پرستار در منزل انجام می‌شود. این خدمات به شرح زیر هستند.

طراحی برنامه برای مراقبت بهتر از بیمار

توجه به داروهای بیمار و سر وقت خوردن داروها

بررسی روزانه سلامتی بیمار

علائم حیاتی بیمار و بررسی سلامت روانی

جابجایی بیمار و جلوگیری از ایجاد زخم بستر در فرد بیمار

حفظ امنیت بیمار و کمک به او

تعویض لباس بیمار و ارزیابی حال عمومی بیمار

استفاده از ترفندهای مختلف برای جلوگیری از افزایش بیماری

پخت غذاهای مخصوص برای بیماردر برخی مواقع

قرار دادن بیمار در یک محیط بهداشتی و پاکیزه

استخدام پرستار در منزل چه مزیتی دارد؟

پرستار در منزل می‌تواند برای بهبود حال بیمار خدمات زیادی ارائه کند. گاهی شما وقت کافی برای مراقبت از بیمار خود نداشته و نیاز به پرستار دارید. پرستاران این امکان را فراهم می‌کنند که در نبود شما، از بیمار مراقبت شود. در کشور ما موسسات زیادی هستند که خدمات پرستاری را ارائه می‌کنند. پرسنل این موسسات آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده و می‌توانند با هزینه‌ای به صرفه خدمات متنوعی برای شما ارائه دهند. از مزیت استخدام پرستار در منزل می‌توان به انجام فیزیوتراپی نیز اشاره کرد. بیمارانی که نیاز به این خدمات درمانی دارند می‌توانند در منزل خود و از طریق پرستار خدمات درمانی را دریافت کنند. فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران یکی از خدمات است که مردم در محله های جنوبی تهران بسیار طرفدار آن هستند.

پرستار در منزل

ویژگی پرستار در منزل

برای استخدام پرستار در منزل باید به ویژگی‌های آن توجه کرد. اینکه این شخص مهارت کافی در این زمینه داشته باشد اهمیت زیادی دارد. رابطه صمیمانه پرستار با بیمار و حتی انجام کارهای روزانه هم باید با برنامه باشند. گاهی پرستاران برای بیمارانی استخدام می‌شوند که هیچ توانایی فردی ندارند. در این زمان وظایف پرستار بسیار سنگین است. این فرد باید بتواند از عهده وظایف زیادی برآید.

هزینه پرستار در منزل

با توجه به اینکه پرستار در منزل چه وظایفی را برعهده دارد باید هزینه متفاوتی را پرداخت کرد. هزینه پرستاران با توجه به کار تمام وقت و میان وقت نیز بررسی خواهد شد. پرستاران تمام وقت باید به صورت شبانه‌روزی در اختیار بیمار باشند؛ اما کار نیمه وقت تفاوت زیادی با تمام وقت دارد. اینکه شما پرستار را از چه موسسه استخدام کنید هم روی هزینه تاثیر دارد. یکی دیگر از دلایل مهم و موثر برای هزینه استخدام پرستار در منزل، مهارت پرستار و توانایی و شناخت بیماری‌های مختلف است. هرچه مهارت شخصی پرستار بیشتر باشد دستمزد بیشتری نیز برای پرستاری از شما دریافت می‌کند.

سخن پایانی

باتوجه به این مطلب متوجه وظایف سنگین پرستار در منزل شدیم. این افراد که وظایف زیادی برعهده دارند باید پیش از استخدام آموزش‌های لازم را ببینند. زمانی که شما یک پرستار را استخدام می‌کنید خیالتان از بابت حال بیمارتان راحت می‌شود. بیماران در منزل خدمات مختلفی دریافت کرده و حال بهتری پیدا خواهند کرد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *