پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

پرینتر از کجا بخرم؟ بهترین فروشگاه خرید پرینتر در تهران

پرینتر از کجا بخرم؟ بهترین فروشگاه خرید پرینتر در تهران

5
(2)

بدون شک یکی از پراستفاده‌ترین دستگاه‌ها در مصارف اداری، شخصی و یا تجاری، پرینتر بوده که شرکت‌های مطرحی در دنیا مشغول تولید آن هستند. از کانن و اچ پی گرفته تا سایر برند ها، هریک تلاش می‌کنند تا با تولید محصولاتی باکیفیت، به نیاز مشتریان به خوبی پاسخ بدهند. بدلیل اینکه امروزه برند‌های مختلفی مشغول تولید این محصول هستند و تنوع بالایی هم از این دستگاه در بازار یافت می‌شود، انتخاب بهترین فروشنده پرینتر کار راحتی نخواهد بود. به همین دلیل بسیاری از افراد این سوالات را مطرح می‌کنند که «پرینتر از کجا بخرم؟ بازار پرینتر تهران و ایران کجاست؟» در این مطلب از سایت آوا فرهنگ قصد داریم درباره خرید پرینتر، بهترین فروشنده آن و سایر عوامل مربوط به آن برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

پرینتر از کجا بخرم؟

چرا خرید پرینتر مناسب، اهمیت زیادی دارد؟

پرینتر مجموعه‌ای از قطعات مختلف بوده و از پراستفاده‌ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر تلقی می‌شود. به کمک کامپیوتر می‌توان دستور چاپ فایل‌های مختلف را به پرینتر ارسال کرد. استفاده از پرینتر‌ها امروزه در مصارف خانگی، اداری و یا تجاری به خوبی دیده می‌شود. به طوری که سازمان‌های بزرگ و کوچک، از وجود این دستگاه قدرتمند حوزه چاپ بهره‌مند هستند. برند‌ها و مدل‌های مختلفی از پرینتر را می‌توان در بازار دستگاه‌های اداری و چاپ دید.

هریک از این دستگاه‌ها دارای کارکرد‌های مختلفی هستند. به همین دلیل افراد هنگام جستجوی قیمت پرینتر و خرید این محصول کار سختی داشته و دچار سردرگمی می‌شوند. برای اینکه خرید پرینتر بدون عیب و به شکلی موفقیت امیز به سرانجام برسانید، ابتدا باید با نیازها، ملاک‌ها و البته انتظاری که از دستگاه دارید، به خوبی آشنا شوید. چاپگر‌ها از نظر فناوری چاپ دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه چاپ براساس فناوری

افرادی که به دنبال خرید این محصول هستند، وابسته به نیاز خود این دستگاه را انتخاب می‌کنند. برخی از پرینتر‌ها برای استفاده خانگی، مانند چاپ کردن عکس‌های خانوادگی نقش دارند. به طور کلی می‌توان پرینتر‌ها را به دسته‌های پرینتر سه بعدی، لیزری، جوهرافشان، چاپ عکس و همچنین پرینتر سوزنی تقسیم‌بندی کرد. آشنایی با ویژگی هریک از این پرینتر ها، برای خرید بهترین محصول یک ضرورت است.

یک پرینتر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

خصوصیات بسیاری را در وصف یک پرینتر مناسب می‌توان ذکر کرد. درصورتی که با این ویژگی‌ها و خصوصیات مثبت آشنا باشید، بدیهی است که خرید موفقی خواهید داشت. مهم‌ترین ویژگی‌های یک پرینتر باکیفیت، به شرح زیرند:

برخورداری از حافظه مناسب

قطعا پرینتری که از حافظه کافی برای ذخیره اسناد تصویری و… برخوردار است، لایق دریافت لقب بهترین پرینتر است. به طور معمول حافظه دستگاه‌های پرینتر برحسب مگابایت و کیلوبایت بیان می‌شوند.

سرعت عمل در چاپ اسناد

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که هنگام خرید پرینتر باید درنظر داشته باشید، سرعت چاپ است. این کمیت اهمیت بسیاری داشته و براساس CPM و یا PPM بیان می‌شود. PPM به منزله تعداد صفحات در دقیقه است و بیان می‌کند که دستگاه شما در هر دقیقه توانایی چاپ چه تعداد برگه را دارد. همچنین کمیت CPM، نشان دهنده فاکتور کاراکتر در هر دقیقه است.

توانایی چاپ برگه در هر ماه

پرینتر‌های مختلفی را می‌توان در بازار یافت که هریک در بازه زمانی ماهانه، تعداد صفحات خاصی را می‌توانند به چاپ برسانند. بر این اساس دستگاهی را می‌توان بهترین پرینتر تلقی کرد که توانایی چاپ تعداد زیادی برگه در هر ماه را داراست.

رزولوشن چاپ

کیفیت و وضوح اسناد چاپی، دیگر مواردی هستند که هنگام خرید پرینتر باید درنظر داشته باشید. وضوح پرینتر براساس کمیتی به نام DPI تعیین می‌شود. هرچه این کمیت مقدار بیشتری داشته باشد، وضوح تصاویر چاپی بالاتر خواهد بود.

بهترین و ارزان‌ترین پرینتر‌ها را از فروشگاه آوا فرهنگ آریا بخواهید!

اگر قصد دارید باکیفیت‌ترین ماشین‌های چاپی، از جمله بهترین پرینتر‌ها را خریداری کنید، همین حالا آوا فرهنگ آریا درخدمت شماست. ما بالاترین تنوع محصولات چاپی را برخوردار بوده و بهترین گزینه برای افرادی هستیم که قصد دارند واحد اداری خود را با حرفه‌ای‌ترین و البته قیمت مناسب‌ترین تجهیزات، مجهز کنند. همچنین برای افرادی که قصد استفاده شخصی از پرینتر را دارند نیز، بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌کنیم. ما همچنین توجه کافی به خدمات پس از فروش محصولات را داریم و تمامی مواردی که توسط ما به فروش می‌رسند، از گارانتی اصالت کالا و ضمانت نامه معتبر برخوردارند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *