پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چارسو فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه

چارسو فروشگاه اینترنتی تجهیزات آشپزخانه

0
(0)

چارسو فروشگاهی اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه است. در سایت چارسو شما می‌توانید تجهیزات آشپزخانه مثل انواع هود، گاز، سینک و فر را به راحتی خریداری کنید. به علاوه تمامی تجهیزات بهداشتی خانه و سرویس بهداشتی مثل شیرآلات، انواع دوش حمام، توالت فرنگی و ایرانی، روشویی و … را به راحتی می‌توانید از سایت چارسو خریداری کنید.

خرید از فروشگاه‌های تخصصی یا عمومی؟

سایت چارسو یک فروشگاه تخصصی برای خرید تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات بهداشتی خانه و سرویس بهداشتی است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را از بین برندهای متنوع پیدا کنید.

در حالی که خرید از یک فروشگاه با محصولات عمومی ممکن است شما را گیج کند. ممکن است تنوع محصولات به اندازه کافی بالا نباشد. ممکن است جستجو و مقایسه سخت باشد بخصوص اگر سایت مورد نظر طراحی مناسبی نداشته باشد. در نهایت شاید توضیحات محصول کامل نبوده یا قیمت مناسب نباشد.

ویژگی فروشگاه تخصصی تجهیزات خانه و آشپزخانه چارسو

در سایت چارسو محصولات دسته‌بندی شده و هر دسته به زیر دسته‌های کوچکتری تقسیم شده تا محصولات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

به علاوه امکان فیلتر بر اساس برند، رنگ و قیمت در تمام دسته‌بندی‌ها وجود دارد. در این صورت شما می‌توانید در دسته مورد نظر تنها مدل‌های برند مورد نظر خود را بررسی کنید.

برای مثال اگر قصد خرید شیر ظرفشویی دارید در صفحه اصلی روی دسته‌بندی شیرآلات کلیک می‌کنید. سپس روی برند شیرآلات مورد نظر کلیک کنید مثلا درخشان!

یا از قسمت بالایی نوع شیرآلات، رنگ، برند و محدود قیمت را انتخاب کنید سپس دکمه اعمال فیلتر را بزنید تا فقط شیرآلاتی که مد نظرتان است به شما نمایش داده شود. در این صورت انتخاب بسیار آسان خواهد شد.

تبلیغات در سایت ایزی پی سی

بررسی مزایای سایت چارسو

در ادامه به بررسی مهمترین مزایای چارسو می‌پردازیم:

  • تنوع محصولات از بهترین برندهای موجود در بازار در سایت چارسو بالاست.
  • تلاش برای ارائه اطلاعات فنی دقیق و کامل محصولات، جهت خرید مطمئن و آگاهانه کاربر همیشه از اصول چارسو است.
  • تا حد ممکن تصاویر باکیفیت و مختلف از محصولات در سایت قرار گرفته تا کاربران با خیال راحتتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • تیم فنی چارسو همیشه در تلاش است تا تجربه کاربری سایت را بهبود بخشیده و کاربران در خرید از سایت چارسو مشکلی نداشته باشند. سعی در افزایش سرعت بارگذاری سایت، سادگی کار با قسمت‌های مختلف سایت در کنار طراحی زیبا از اهداف تیم طراحی و فنی سایت چارسو است.
  • فروشگاه چارسو پشتیبانی مناسب از راه‌های مختلفی مثل رایچت، ایمیل، واتساپ و شماره تماس ثابت دارد تا همه کاربران بتوانند با روشی که راحتتر هستند پشتیبانی دریافت کرده و سوالات خود را بپرسند.
  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا در صورت وجود مشکل یا خرابی در کالا وجود دارد و شما می‌توانید کالای خریداری شده را مرجوع کنید.
  • ضمانت اصالت کالا توسط فروشگاه چارسو انجام می‌شود. زیرا تمامی کالاها از بهترین برندها بوده و دارای گارانتی هستند.
  • تحویل اکسپرس توسط تیپاکس، پست و باربری و … بعد از خرید صورت خواهد گرفت.
  • امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن از چارسو از طریق لندو تا سقف 20 میلیون تومان امکان پذیر است.
  • فروشگاه اینترنتی چارسو دارای اینماد و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است و شما با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه خرید کنید.
  • ارائه تخفیفات دائم روی اکثر محصولات سایت از ویژگی‌های منحصربفرد سایت چارسو است.
  • ارائه تخفیفات شگفت انگیز هفتگی در صفحه اول چارسو
  • ارائه تخفیفات بالا روی ست‌ها و مجموعه‌های چارسو مثل ست‌های شیرآلات، ست هود و گاز، ست سینک و …
  • قیمت مناسب محصولات به دلیل فروش مستقیم
  • سایت چارسو وبلاگی با مقالات و مطالب متنوع جهت کمک و راهنمایی به کاربران عزیز برای خرید بهتر، مقایسه محصولات، نکات مهم در دکوراسیون، آموزش تعمیرات و نصب تجهیزات خانه و آشپزخانه و … دارد.

ریپورتاژ آگهی در ایزی پی سی

اهمیت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی

برای بسیاری خرید برخی از محصولات به صورت اینترنتی سخت است. زیرا اطلاعات کاملی در سایت‌ها موجود نیست و استرس خراب شدن محصول در مسیر وجود دارد. اما در سال 99 اکثر افراد از اهمیت خرید اینترنتی و راه‌های خرید اینترنتی خوب آگاه شدند.

فروشگاه اینترنتی چارسو استارتاپی است که بیش از یک سال پیش در اواخر سال 97 کار خود را شروع کرد. تمامی ویژگی‌های سایت چارسو اعم از ارائه تصاویر و اطلاعات دقیق، قیمت مناسب، ضمانت اصالت و بازگشت کالا و … باعث شد تحولی در خرید اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه به خصوص چینی بهداشتی رخ دهد.

در سال 99 با شیوع کرونا، فروشگاه اینترنتی چارسو توانست بخشی از نیازهای هموطنان در بخش تجهیزات خانه و آشپزخانه را پاسخ دهد. با افزایش شروع بیماری و قرنطینه حجم خریدهای اینترنتی افزایش یافت و چارسو توانست به عنوان یک فروشگاه تخصصی تجهیزات خانه و آشپزخانه اعتماد بسیاری را جلب کرده و در پاندمی کرونا در کنار هموطنان باشد.

شما می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی https://charsoo.com/ به فروشگاه اینترنتی چارسو دسترسی داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *