دانلود با لینک مستقیم

چرا برای پیشرفت کسب و کار باید از تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور استفاده کنیم

چرا برای پیشرفت کسب و کار باید از تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور استفاده کنیم

0
(0)

اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که اینستاگرام، صرفاً فضایی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و کلیپ‌ها نیست و می‌توان گفت به نوعی طرز استفاده از آن تغییر کرده است. این روزها تبلیغات کسب و کار در اینستاگرام به دلیل بالا بودن کاربرهایی که از این برنامه استفاده می‌کنند، رونق گرفته است و بدون شک بازخورد خوبی برای کسانی که تبلیغات انجام می‌دهند خواهد داشت.

این شبکه محبوب بالغ بر ۳۰ میلیون کاربر ایرانی دارد که هر کدام با علایق و سلیقه‌های مختلف در آن در حال فعالیت هستند و اگر کمی دقت کنید می‌توانید متوجه شوید که تبلیغات اینستاگرام به چه میزان می‌تواند برای شما مثمر ثمر باشد. پس با همراه باشید تا با انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید و از آنها برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام برای کسب وکارها

از اهمیت تبلیغات در اینستاگرام نمی‌توان گذشت. این روزها شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام که بالغ بر ۳۰ میلیون کاربر در ایران را دارد بخشی از زندگی ما شده و می‌توان گفت اینستاگرام منبعی برای کسب اطلاعات در تمام زمینه‌ها است. به همین دلیل این شبکه اجتماعی می‌تواند تأثیر به سزایی در تصمیم گیری ما در خرید محصولاتی که تبلیغ می‌شوند داشته باشد. امروزه یکی از بهترین تبلیغاتی که در فضای مجازی وجود دارد تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود که برای برندها اهمیت بالایی دارد.

ابزارهای جدید تجارت و تبلیغات در اینستاگرام

با اعلام رسمی برنامه اینستاگرام که متعلق به فیسبوک می باشد، این برنامه ابزار های تجاری مخصوص کاربران صاحب کسب و کار که شامل بیزینس پیج می باشد را با ابزار تجزیه و تحلیل راه اندازی کرده است. اینستاگرام قصد دارد با راه اندازی و ارتقا صفحات بیزینس پیج خود به هزاران کاربر صاحب کسب و کار خود، موقعیت مناسبی برای پیشرف کاری آنها ببخشد. اینستاگرام قصد دارد با ایجاد این امکانات برای برنامه خود یک قابلیت برجسته ایجاد کند و برای پیشرفت کسب و کار کاربران خود حرکت مهمی انجام دهد.

با روش های تبلیغ در اینستاگرام آشنا شوید

با روش های تبلیغ در اینستاگرام آشنا شوید

تبلیغات در پیج ‌های اینستاگرام

یکی از مؤثرترین و راحت‌ترین راه‌هایی که می‌توان برای افزایش فروش و بالا بردن فالوور انجام داد تبلیغ کردن در پیج های اینستاگرام است که بسیار هم طرفدار دارد. شما با آماده کردن بنر خود که تبلیغات کسب و کار شما در آن درج شده و تحویل آن به پیج مورد نظر این بنر منتشر می‌شود. این نکته را به خاطر بسپارید که شما باید پیجی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید که برای اهداف تبلیغاتی شما مناسب باشد. به عنوان مثال؛ اگر شما فروش کفش انجام می‌دهید باید برای تبلیغات به پیجی مراجعه کنید که چهارچوب کاری او هم در همین زمینه باشد.

تبلیغات استوری در اینستاگرام

این نوع تبلیغ به دلیل اینکه نظر مخاطب را بیشتر جلب می‌کند و این امکان وجود دارد تا صفحه مورد نظر را لینک کنید، استفاده زیادی دارد. پیج مورد نظر که قصد دارد تبلیغات شما را بر عهده بگیرد با کمک عکس یا ویدیویی که در پیج شما است در استوری خود قرار می‌دهد و پیج کسب و کار شما را لینک می‌کند. این روش به دلیل سادگی و بازخورد خوب بسیار محبوب می‌باشد.

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام

به تعداد دفعاتی که یک پست اینستاگرام دیده می‌شود و این بازدید توسط همان کاربرها دوباره دیده شود ایمپرشن می گویند. این نوع تبلیغات در بازاریابی بسیار اهمیت دارد زیرا میزان کیفیت و جذابیت یک پست را نشان می‌دهد که می‌تواند کاربرهای زیادی را جذب پیج شما کند. در تبلیغ ایمپرشن آگهی مورد نظر شما که می‌تواند عکس یا ویدیو باشد با بالاترین اثر بخشی و بازخورد در پیج های محبوب و پربازدید نمایش داده می‌شود.

اهمیت بالا بودن فالوور در صفحه اینستاگرام

همان طور که می دانید صفحاتی که فالوور های زیادی را دارند بسیار محبوب و پر بازدید هستند و هم درآمد خوبی دارند و هم می‌توان به عنوان واسطه تبلیغ شما از آنها استفاده کرد. تبلیغ در این صفحات باعث می‌شوند افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا شوند و البته از محصول شما خریداری کنند. به خاطر داشته باشید که فقط تعداد فالوور های یک پیج ملاک نیست و باید به موارد دیگری همچون تعداد لایک و کامنت پست‌های صفحه مورد نظر دقت کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید و یا برند خود را معرفی کنید باید فالوور های خود را افزایش دهید چون این کار یکی از مهم‌ترین موارد در جذب مشتری می‌باشد. این یک تعریف ساده است که زمانی که دنبال کننده‌های شما افزایش پیدا کند بالطبع فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می‌کند و باعث پیشرفت شما می‌شود.

برای اینکه فالوور های خود را افزایش بدهید راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اما یکی از راه‌های ساده و کم هزینه که می‌توانید به کمک آن در کار خود پیشرفت کنید خرید فالوور اینستاگرام است.

قبل از خرید فالوور بدانید

همه‌ی ما باید این را بپذیریم که با توجه به دنیای امروزی و اهمیت فضای مجازی باید ما نیز از این قابلیت برای پیشرفت و ارتقا کسب و کار خود استفاده کنیم. خرید فالوور برای کسانی که در دنیای تجارت بخصوص در بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند امری بسیار مهم و با ارزش است. هنگام خرید فالوور به هدف و از همه مهم‌تر فالوور واقعی توجه کنید تا بتوانید تصمیمی در خور برای پیشرفت خود داشته باشید.

قبل از خرید فالوور بدانید

خرید فالوور و بازخورد بی نظیر آن

امروزه معمولاً افرادی که می‌خواهند در کسب و کار شبکه‌های مجازی پیشرفت بیشتری داشته باشند از ترفند خرید فالوور یا از ربات‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنچه که شواهد نشان می‌دهد هر چه تعداد فالوور های یک پیج بیشتر باشد مخاطبان آن پیج و کسانی که به آن سر می‌زنند بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این روش به خاطر اینکه هزینه‌ی زیادی ندارد خیلی‌ها برای داشتن فالوورای بیشتر روی این موضوع سرمایه گذاری می‌کنند. اگر خود را به عنوان یک مخاطب قرار بدهیم هنگامی که وارد یک صفحه می‌شویم به میزان فالوور های آ» پیج نگاه می‌کنیم و با توجه به تعداد دنبال کننده‌ها اطمینان پیدا می‌کنیم.

شما می‌توانید با یک جست و جوی ساده تمام خدمات مربوط به اینستاگرام را پیدا و مطالعه کنید تا میزان اطلاعاتتان درباره این موضوع بالا برود و بتوانید بهترین تصمیم را در این باره بگیرید. بدون شک اصلی‌ترین هدف از افزایش تعداد دنبال کننده‌های یک پیج بالا بردن ارزش و کسب اعتبار و همچنین میزان اعتماد سازی برای مخاطبان است. یکی از مهم‌ترین فواید خرید فالوور اینستاگرام بالا بردن میزان بازدید از مطالب پیج می‌باشد که خود یکی از عواملی است که به جذب فالوور و مخاطب جدید کمک می‌کند.

اما نکته مهم دیگری که در خرید فالوور وجود دارد و شاید هدف اصلی این کار باشد را باید به‌دست آوردن فالوور های بیش‌تر دانست که تصمیمات کاربران در شبکه‌های اجتماعی امروزه بسیار گزینشی شده و با توجه به رقابت بالا در این فضا، کاربر تنها به مرجعی اعتماد می‌کند که از قبلاً مورد تأیید قرار گرفته باشد و یکی از شاخص‌های تأیید، داشتن فالوور های بالاست که خود معضلی برای شروع کسب و کار در فضای مجازی به حساب می‌آید.

یکی از راه های بسیار خوب معرفی کالاهای مختلف به مشتریان استفاده از تبلیغات مناسب و هدفمند می باشد. برای تبلیغ کردن کسب و کار و البته محصول ها راه های مختلفی پیش روی شماست اما یکی از مطمئن ترین و بهترین راه های موجود استفاده از گوگل اد و یا همان تبلیغات در گوگل می باشد که می تواند به کسب و کار شما رونق بسیاری هدیه کند .

تبلیغات گوگل

 

در این مقاله قصد داریم تا از راز گوگل اد  یا همان تبلیغات گوگل پرده برداری کنیم. به شما نشان خواهیم داد که این سرویس پر طرفدار چیست ، چگونه کار با آن را شروع کرده و چگونه می توانید روش موفقیت خود را مهندسی کنید.

اگر هزینه ها و مخارج محصولات خود را می دانید ، گوگل اد روشی بسیار آسان برای به دست آوردن چندین برابری پول شماست . هرچقدر پول بدی بیشتر از پولت آش میخوری !!

 

ROI ، به معنای بازگشت سرمایه می باشد. برای مثال ، برای هر 100 دلار هزینه شده در تبلیغات ، 330.40 دلار پس می گیرید.

بنابراین ، شما می توانید 100 دلار را به 430.30 دلار تبدیل کنید و بدین ترتیب پول خود را چهار برابر کنید.

داشتن بازگشت سرمایه ایی چندین برابر با تبلیغات کلیکی گوگل کار آنچنان سختی نیست. و اگر شما دانش آن را به درستی بدانید، می توانید پول خود را تا ده ها برابر افزایش دهید !!

اما ، بگذارید از ابتدا شروع کنیم.

 

تبلیغات کلیکی گوگل

 

مهمترین کاری که می تواند به کسب و کار شما جان تازه ایی بدهد ، محتوای سئو شده جذاب . می باشد. به عبارت ساده تر: این روش سودآورترین روش برای کسب بازدید سایت در طولانی مدت است. اما به کمی صبر نیاز دارد.

با تبلیغات کلیکی در گوگل می توانید در کمتر از یک ساعت شاهد تحولی شگرف در کسب و کارتان باشید. اگر تبلیغات در گوگل را به درست انجام دهید ، می توانید در کمترین زمان ممکن شاهد سیلی از بازدیدکنندگان باشید.

و اما بهترین قسمت تبلیغات کلیکی در گوگل ، مبتنی بر عملکرد بودن آن می باشد.

درباره تبلیغات گوگل بیشتر بخوانید

تبلیغات گوگل در ایران

سعی کنید بودجه ثابتی برای گوگل اد تعیین کنید. می تواند به اندازه 50 دلار یا حتی 25 دلار باشد که برای شروع کافی است.
رابط کاربری تبلیغات گوگل در ایران کمی پیچیده به نظر می رسد .بنابراین سعی کنید قدم به قدم پیش بروید.
صبور باشید. این موضوع بسیار مهم می باشد. 99٪ افرادی که از تبلیغات گوگل در ایران ضرر می کنند ، خیلی زود نا امید می شوند.

بیایید با برخی از اصول اولیه شروع کنیم.

آموزش تبلیغات در گوگل

آموزش تبلیغات در گوگل

در ادامه آموزش تبلیغات در گوگل چند اصطلاح اساسی وجود دارد که باید بدانید:

کلمه کلیدی

کلمه کلیدی ، عبارت یا کلمه ای است که کاربر جستجو می کند و سپس تبلیغ شما را می بیند. تبلیغات شما برای کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نشان داده می شود.

گوگل بر روی تبلیغات شما حساب می کند و برای هر کلیک از شما مبلغی دریافت می کند. همچنین تعداد نمایش تبلیغ هم از فاکتورهای دریافت هزینه توسط گوگل می باشد ، که به شما می گوید در هنگام جستجو چند بار آگهی تبلیغاتی برای آن کلمه کلیدی نشان داده شده است.

تعرفه تبلیغات در گوگل

اگر کلیکها را بر تعداد نمایش ها تقسیم کنید ، نرخ کلیک یا CTR و یا همان تعرفه تبلیغات در گوگل بدست می آید. این امار درصد کاربرانی است که صفحه تبلیغی شما را می بینند و روی تبلیغ شما کلیک کرده اند. این فاکتور مهم می باشد، زیرا تعداد کلیک به شما می گوید که کدام تبلیغات مفید هستند و کدام یک نیاز به تغیر دارند.

تبلیغات در گوگل به نوعی مزایده می باشد. شما باید بودجه ایی را پیشنهاد دهید و منتظر دیدن بازخوردها برای هر کلیک باشید. اگر حداکثر پیشنهاد شما 2 دلار باشد ، گوگل تبلیغات دیگر را به کاربر پیشنهاد نمی دهد (به طور متوسط) ، و تبلیغ شما در اولویت قرار داده می شود.

گوگل قصد دارد تا درآمد خود را به حداکثر میزان ممکن برساند ، بنابراین ، به طور طبیعی ، تبلیغات شرکت هایی که مبلغ بالاتری را پیشنهاد داده اند ، به کاربران نشان می دهد ، با فرض اینکه همه شرکت ها سایت با کیفیتی دارند.

با این حال ، اگر شرکت ها و افراد مختلف برای یک کلمه کلیدی ، پیشنهاد کمتری می دهند ، گوگل از حداکثر پیشنهاد شما استفاده نخواهد کرد و در واقع به میزان ارزش کلمه کلیدی از شما هزینه دریافت می کند. گوگل از برداشتها و بازخوردها استفاده می کند. بنابراین ، ممکن است به ازای هر کلیک کمتر از 2 دلار بپردازید.

بنابراین هزینه ایی که برای هر کلیک یا CPC پرداخت می کنید می تواند پایین تر از حداکثر پیشنهاد شما باشد ، به خصوص اگر تبلیغات شما نمره ای با کیفیت خوب از گوگل بگیرند. این موضوع براساس تجربه ای که کاربر در سایت شما دارد ، ارزش گذاری می شود و بر تعرفه تبلیغات گوگل تاثیر مستقیم دارد.

نرخ تبلیغات گوگل برای هر کلیک

گوگل تنها به حداکثر پیشنهاد اکتفا نمی کند چرا که ممکن است کیفیت تبلیغی افتضاح باشد اما پیشنهاد بالایی به گوگل داده باشد . گوگل آنقدر به کاربران خود اهمیت می دهد که کیفیت را به هزینه ترجیح بدهد چرا که خود گوگل هم در رقابت با سایر موتورهای جست و جو است. اما تا زمانی که مشتری و فروش خود را از گوگل اد دارید نیازی به توجه به این موضوعات نیست!!

در بعضی موارد ، تبلیغ شما می تواند چیزی غیر از خرید محصول باشد. برای مثال ثبت نام در خبرنامه ایمیل یا گرفتن بازدید کننده.

شركتها معمولاً هزاران دلار از تبلیغات كلیكی ضرر می کنند ، چرا که تبلیغاتی چشم بسته و بدون هدف دارند.

تصور کنید 10 کمپین مختلف برای کلمات کلیدی مختلف ایجاد می کنید ، با تخصیص بودجه روزانه 10 دلار به هرکدام ، بدون اینکه متوجه باشید، ماهانه مبلغ 3000 دلار برای تبلیغات پرداخت خواهید کرد! به همین دلیل نیاز به تبلیغاتی هدفمند و منطقی دارید.

حرف پایانی

برای اینکه هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی رشد کنید باید خرید فالوور را انجام بدهید تا بتوانید رشد صفحه خود را پیش ببرید و شاهد تأثیرات بی نظیر آن باشید. به همین دلیل است که تمام شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ متوجه سودآوری خرید فالوور شده‌اند و از آن به صورت یک روال طبیعی استفاده می‌کنند. با خرید فالوور از این راه ساده و کوتاه استفاده کنید و منتظر بهترین نتایج باشید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *