پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چند مدل از بهترین اسپیکرهای سونی را بشناسید

چند مدل از بهترین اسپیکرهای سونی را بشناسید

1
(1)

سونی یکی از برندهای معروف در تولید لوازم الکتریکی از جمله انواع لپ تاپ‌ها، گوشی، لوازم خانگی و.. است. شرکت چندملیتی سونی در کنار انواع لوازم الکترونیکی، اسپیکرهای خوبی را نیز روانه بازار کرده است. اسپیکرهای این برند از ویژگی‌ها و کارکردهای متنوعی برخوردار هستند. با این حال در میان انواع متعدد اسپیکرهای سونی، برخی از آن‌ها جز بهترین‌ها هستند. به همین منظور ما در اینجا به معرفی برخی از بهترین اسپیکرهای سونی پرداخته‌ایم.

اسپیکر سونی مدل SRS-XB31

اسپیکر SRS-XB31 یک اسپیکر زیبا و قابل حمل است که اتصال آن به دو شکل بی‌سیم و باسیم است. قابلیت‌های اتصالی این اسپیکر عبارتند از جک 3.5 میلیمتری، بلوتوث، پورت USB و NFC. اسپیکر سونی مدل SRS-XB31 علیرغم تمام این ویژگی‌های خوب فاقد میکروفون، رادیو و کارت حافظه است.

اسپیکر سونی مدل SRS-XB01

SRS-XB01 را می‌توان یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای سونی دانست. این اسپیکر علاوه بر آنکه قیمت مناسبی دارد، از ویژگی‌های خوبی نیز برخوردار است. ویژگی‌های کلی و عمومی این اسپیکر عبارت است از : برخورداری از هر دو نوع اتصال سیمی و باسیم، بلوتوث و میکروفون داخلی. علاوه بر این موارد، سونی SRS-XB31 قابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل را دارد و از فناورری‌هایی چون EXTRA BASS برخوردار است. این فناوری خطوط باس را متمرکز کرده و آهنگ‌ها را با باس بهتر و صدای بم عمیق‌تر پخش می‌کند. برخورداری از رتبه IPX5 از دیگر ویژگی‌های خوب این اسپیکر است که ممکن است حتی در اسپیکرهای رده بالا نیز وجود نداشته باشد. با این حال اسپیکر SRS-XB01 فاقد صفحه نمایش، USB و HDMI است.

اسپیکر سونی مدل SRS-XB41

اگر به دنبال یک اسپیکر خوب با قیمت مناسب هستید، اسپیکر SRS-XB41 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این اسپیکر از پورت USB، NFC و بلوتوث برخوردار است، دارای خروجی هدفون است و از طریق گوشی هوشمند کنترل می‌شود. یعنی ریموت کنترل ندارد. در کنار این ویژگی‌ها، اسپیکر سونی SRS-XB41 دارای استاندارد IP67 است و از فناوری‌های EXTRA BASS و نیز فناوری صدای شفاف و سه بعدی نیز برخوردار است. با این حال SRS-XB41 فاقد صفحه نمایش، ریموت کنترل، ورودی میکروفون و ورودی کارت حافظه است.

اسپیکر سونی مدل SRS-XB43

SRS-XB43 یکی از اسپیکرهای خوب سونی است که در رده قیمت پایین قرار دارد. این اسپیکر نیز حز اسپیکرهای قابل حمل است که از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتصال سیمی و باسیم

برخورداری از قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث، USB-C، NFC و AUX

به طور کلی اسپیکر SRS-XB43 یک اسپیکر ساده با کاربری آسان است و برای پخش موزیک و کاربری عمومی مناسب است.

اسپیکر سونی مدل srs-XP500

srs-XP500 یکی از بهترین اسپیکرهای سونی در رده قیمت متوسط و تقریبا بالا است. دلیل بالا بودن قیمت این اسپیکر، برخورداری آن از قابلیت‌های خوبی همچون XBALANCE است. این فناوری مساحت دیافراگم بلندگو را به حداکثر می‌رساند و فشار صدا را برای بیس قوی‌تر افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های اسپیکر سونی مدل srs-XP500 می‌توان به رابط اتصالی بلوتوث و ورودی میکروفون اشاره کرد. البته این اسپیکر دارای رابط اتصالی سیمی نیز است. سونی srs-XP500 نیز جز اسپیکرهای قابل حمل است. برخورداری از رتبه IPX 4، خروجی هوای باس و بدنه‌ای که از پلاستیک فشرده ساخته شده است از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر است.

اسپیکر سونی مدل srs-XP700

srs-XP700 نیز بسیاری از ویژگی‌های اسپیکرهای معمولی را دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به رابط سیمی و باسیم و بلوتوث اشاره کرد. جنس بدنه این اسپیکر نیز از پلاستیک فشرده است. با این حال اسپیکر سونی srs-XP700 از فناوری‌های Sound mode و نیز Quick Charge، BLE(Bluetooth low energy) برخوردار است. فناوری‌های Sound modeو Quick Charge تنظیم صدا و مصرف بهینه باتری کاربرد دارد. فناوری BLE(Bluetooth low energy) نیز مصرف انرژی در دستگاه‌های جانبی مختلف را در ارتباط بلوتوثی به حداقل می‌رساند. اسپیکر سونی مدل srs-XP700 نیز جز یکی از بهترین اسپیکرهای سونی در بازار است. این اسپیکر از نظر قیمت در رده بالا قرار دارد.

باند و اسپیکر سونی مدل MHC-V83D

اسپیکر MHC-V83D برخلاف مدل‌های قبلی اسپیکری غیرقابل حمل است. این اسپیکر علاوه بر کاربری عمومی، برای سالن‌های بزرگ یا مراسماتی که در فضاهای بزرگ برگزار می‌شوند مناسب است. از ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش، قابلیت اتصال میکروفون، پشتیبانی از اکولایزر Emotion، پشتیبانی از NFC، رقص نور و حالت نور محیطی جدید اشاره کرد. حالت نور محیطی جدید برای کسانی که حرکات نور آرام را دوست دارند کاربرد دارد. یکی از ویژگی‌های خوبی که اسپیکر سونی مدل MHC-V83D از آن برخوردار است، قابلیت اتصال زنجیره‌ای چند بلندگو است. اسپیکر MHC-V83D نیز علیرغم ویژگی‌های خوب فاقد پورت AUX و شبکه بی‌سیم است. از نظر قیمت نیز این اسپیکر در رده قیمت‌های بالا قرار دارد.

باند و اسپیکر سونی مدل MHC-V90

MHC-V90 یکی دیگر از دیگر اسپیکرهای غیرقابل حمل سونی است. این اسپیکر قابلیت‌های خوبی دارد و جز گران‌ترین اسپیکرهایی است که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. بدنه اسپیکر MHC-V90 از چوب است. این اسپیکر دارای صغحه نمایشی لمسی، رابط سیمی و باسیم، بلوتوث، USB و رادیو موج FM است. در کنار این ویژگی‌ها، اسپیکر MHC-V90 از فناوری‌هایی چون JET BASS BOOSTER، DSP، DSEE و NFC نیز برخوردار است. این فناوری‌ها به افزایش کیفیت صدای بم، کیفیت صدا و کیفیت افزایش کیفیت صدای فرمت‌های فشرده شده مربوط است. با اسپیکر MHC-V90 نیز قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه وجود دارد و می‌توانید آن را با چندین دستگاه مرتبط کنید. علاوه بر این، MHC-V90 با دستگاه‌های مختلف مانند گوشی، لپ تاپ و… نیز سازگار است.

سخن نهایی

اسپیکرهای سونی مهم‌ترین ابزار ایجاد شادی در دورهمی‌ها یا مراسمات مختلف است. البته اگر واقعا به اسپیکر نیاز دارید و اهل دورهمی‌های زیاد هستید، نگران هزینه آن نباشید. زیرا می‌توانید با خرید قسطی صاحب یک مدل خوب شوید. خرید قسطی تنها به خرید اسپیکر سونی محدود نیست، بلکه می‌توانید از آن برای خرید اقساط لپ تاپ سونی نیز استفاده کنید. حتی می‌توانید این کار را به صورت آنلاین و از طریق خرید شارژ ایرانسل و تهیه بسته اینترنت انجام دهید. با این حال قبل از خرید حتما از اعتبار فروشگاه و محصول مطمئن شوید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *