پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Vineyard Valley اپلیکیشن دره تاکستان برای اندروید

دانلود بازی Vineyard Valley اپلیکیشن دره تاکستان برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Vineyard Valley اپلیکیشن دره تاکستان برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Vineyard Valley عنوان یک برنامه زیبا و طراحی در حوزه بازی های تفننی میباشد که در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر از نوع افراد خلاق میباشید و قصد دارید که تجربه یک بازی سرگرم کننده خوش ساخت را داشته باشید ما دانلود این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم. بازی دره تاکستان از چند سطح متفاوت آشپزی، مدیریت، طراحی و انجام پازل های متفاوت تشکیل شده است. داستان بازی اینگونه خواهد بود که شما باید در نقش یک دختر جوان به بازسازی یک منطقه گردشگری قدیمی پرداخته و آن را به دوران اوج خود بازگردانید. داستان بازی مشابه های فراوانی داشته و کاربران به اینگونه بازی ها علاقه نشان داده اند.

دانلود بازی Vineyard Valley

دانلود بازی Vineyard Valley اندروید با لینک مستقیم

با دانلود کردن بازی دره تاکستان ساعت ها خود را مشغول بازی کردن در چند سطح متفاوت کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Storyngton Hall اشاره کرد. منطقه داستان بازی شما یک عمارت و رستوران است که اطراف آن را درختان انگور و دیگر درختان احاطه کرده است. شما همانگونه که اشاره کردیم قصد دارید که این محل زیبا را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده و افراد را به این محیط جذب کنید. بازی Vineyard Valley از داستانی پیچیده برخوردار است و شما در حین بازی با افراد متفاوتی بر خورد کرده و نقش های خاصی را دنبال خواهید کرد. در این بازی شما باید داستان شخصیت های متفاوت را دنبال کرده و موضوعات متفاوتی را پشت سر بگذارید. خود را وارد یک دنیای تلفیقی از واقعی و مجازی کرده و ساعت ها مشغول باشید.

دانلود بازی Vineyard Valley

با دانلود بازی Vineyard Valley یک بازی شبیه ساز با گرافیک بی نظیری را تجربه کنید!!!

دانلود بازی Vineyard Valley برای اندروید از گرافیکی زیبا برخوردار بوده و شما را به طور کامل راضی نگه خواهد داشت. بازی از دو قسمت پازل و مدیریت تشکیل شده است که شما باید با گذراندن مرحله اول و انجام پازل هایی که بازی در اختیار شما قرار میدهد به کسب امتیازات مناسب بپردازید. سپس با استفاده ار امتیازاتی که بدست آورده ایید به زیبا سازی و نوسازی عمارت داستان بازی بپردازید. شما قادر خواهید بود که آیتم ها و امکانات متفاوتی را برای زیبا سازی و نوسازی عمارت خریداری کنید. با استفاده از هوش و سلیقه خود به بهترین شکل ممکن منطقه مورد نظر را تحت نظر داشته و زیبا کنید. مسافرهای متعددی را به مجموعه خود جذب کرده و خود را زبان زد عام و خاص کنید.

دانلود بازی دره تاکستان

برخی ویژگی ها و امکانات بازی دره تاکستان برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • گرافیک خوب اپلیکیشن
  • امکان سرو غذاهای متفاوت
  • گیم پلی زیبا همراه با تلفیقی از سبک های متفاوت
  • وجود مراحل پازلی
  • امکان نوسازی عمارت
  • امکان مدیریت رستوران
  • وجود شخصیت های متعدد
  • ویژگی زیبا سازی باغ اطراف عمارت
  • امکان استفاده از آیتم هایی برای گذراندن مراحل جورچین

دانلود دره تاکستان برای اندروید جدید

بازی Vineyard Valley از خط داستانی زیبا همراه با ویژگی هایی عالی و سرگرم کننده برخوردار است که میتواند تجربه ای زیبا برای شما باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Angry Birds Dream Blast تجربه خیلی خوبی را در پلی دادن نسخه دیگر از مجموعه بازی زیبا پرندگان خشمگین داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Vineyard Valley اپلیکیشن دره تاکستان برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: jamcity.com

نام انگلیسی: Vineyard Valley: Match & Blast Puzzle Design Game

نام فارسی: دره تاکستان

نسخه برنامه: 2.1.8

حجم برنامه: 159MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *