پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Ball’s Journey برای اندروید اپلیکیشن سفر توپ

دانلود بازی Ball’s Journey برای اندروید اپلیکیشن سفر توپ

5
(1)

دانلود بازی Ball’s Journey برای اندروید اپلیکیشن سفر توپ به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Ball’s Journey عنوان یک برنامه کم حجم و سرگرم کننده در حوزه بازی های ارکید میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در دوره ای که علاوه بر بودن تایم زیاد برای بازی کردن، حجم های مصرفی انترنتی نیز بالا رفته که سایت ایزی پی سی با در اختیار گذاشتن برنامه ها و بازی های اندرویدی و مخصوص کامپیوتر با مصرف اینترنت نیم بها همواره سعی کرده که کاربران خود را راضی نگهداشته و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. در این پست قصد داریم یک بازی زیبا و کم حجم را به شما عزیزان معرفی کنیم که با دانلود کردن آن میتوانید ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

دانلود بازی Ball’s Journey

دانلود بازی Ball’s Journey برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی سفر توپ برای اندروید خود را ساعت ها مشغول به بازی کردن کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Ragduel اشاره کرد. بازی از داستانی ساده پشتیبانی میکند به گونه ای که تنها کافی است که یک توپ سفید را پرتاب کرده و آن را هدایت کنید. در این بازی که از گرافیکی دو بعدی و خوش ساخت پشتیبانی میکند شما باید یک توپ سفید را به سمت جلو پرتاب کرده و در مسیری که قرار است طی کند آن را هدایت کنید. با انجام اینکار شما قادر خواهید بود که رکورد زده و دوستان و آشنایان خود را به چالش بکشید. هرمقدار که قدرت پرتاب و وارده به توپ بیشتر باشد توپ داستان بازی نیز مسافت بیشتری را طی کرده و در نتیجه امتیازات بیشتری را کسب خواهید کرد.

با دانلود بازی Ball’s Journey اوقاتتان را در کنار دوستانتان به مفرح ترین شکل ممکن سپری کنید!!

دانلود بازی Ball’s Journey

دانلود بازی Ball’s Journey امکان گذراندن اوقات فراغت را برای شما فراهم کرده است. همانگونه که اشاره کردیم بازی از داستانی ساده پشتیبانی میکند و قرار نیست که مراحل سختی را پشت سر بگذارید. بازی Ball’s Journey مناسب با تمامی سنین میباشد و از صحنه های خشونت آمیز تشکیل نشده است. شاید در نظر داشته باشید که بازی پس از مدتی تکراری شده و جذابیتی برای شما نخواهد داشت! به همین سبب سازنده بازی محیط ها متفاوتی را برای پلی دادن شما در نظر گرفته است. شما میتوانید در محیط هایی مانند شهر و یا جنگل و… به بازی کردن پرداخته و توپ داستان بازی را به سمت هدفش پرتاب و هدایت کنید. کلیت بازی همین مقدار میباشد و امیدواریم که با دانلود آن تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Knock’em All خوشحال باشید.

دانلود بازی سفر توپ

 

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود سفر توپ برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی مناسب برنامه
  • کیفیت زیبا و دو بعدی اپلیکیشن
  • داستانی ساده
  • امکان هدایت توپ پس از پرتاب
  • امکان رکورد زنی
  • وجود مکان های متفاوتی برای پلی دادن مانند جنگل، شهر و…
  • سرگرم کننده
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Ball’s Journey برای اندروید اپلیکیشن سفر توپ

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: voodoo.io

نام انگلیسی: Ball’s Journey

نام فارسی: سفر توپ

نسخه برنامه: 1.1.7.1

حجم برنامه: 47MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *