پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Apowersoft Watermark Remover برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس

دانلود Apowersoft Watermark Remover برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس

2.3
(3)

دانلود Apowersoft Watermark Remover برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Apowersoft Watermark Remover عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور حذف تمامی علامت ها، واترمارک ها و نوشته های از روی عکس و ویدیو های مورد نظر کاربران میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه Apowersoft Watermark Remover ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند به صورت حرفه ای و بدون هیچگونه مشکلی به پاکسازی تمامی نوشته های روی تصاویر و ویدیو ها بپردازند. دانلود نرم افزار معرفی شده از حجم کمی برخوردار بوده و برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود Apowersoft Watermark Remover

دانلود Apowersoft Watermark Remover برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس میتواند یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این دسته مخصوص سیستم عامل ویندوز باشد که ویژگی های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه JPEGmini Pro که یک نرم افزار بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Apowersoft Watermark Remover امکان حذف موارد متفاوتی مانند علائم، لوگو ها، گرد و غبار، خش و… را برای کاربران فراهم میسازد. از جمله ویژگی های خیلی خوب برنامه Apowersoft Watermark Remover میتوان به امکان حذف علائم و اشیای موجود در عکس که به صورت ناخواسته ثبت شده اند اشاره کرد. امکان حذف دسته ای علائم، مهر های تاریخ و دیگر عناصر ناخواسته در عکس ها نیز برای کاربران فراهم شده است.

دانلود نرم افزار حذف نوشته از ویدیو و عکس برای کامیپوتر به صورت رایگان

دانلود Apowersoft Watermark Remover برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس این امکان را برای کاربران فراهم میسازد که با حذف موارد موجود در برنامه هیچگونه افت کیفیت و یا تغییر فرمت را تجربه نکنند. به این صورت کاربران میتوانند که ویرایش های مورد نظر خود را به روی تصاویر و یا ویدیو ها ایراد کرده و فایل های تصویری با کیفیت اولیه خود در اختیار کاربران قرار گیرد. دانلود برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس حجم کمی را برخوردار میباشد که بر خلاف حجم خود از ابزار های خیلی خوبی پشتیبانی میکند. کارایی نرم افزار Apowersoft Watermark Remover نیز بسیار ساده بوده و برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود Apowersoft Watermark Remover نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Apowersoft Watermark Remover برنامه حذف نوشته از ویدیو و عکس

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: apowersoft.com

نام انگلیسی: Apowersoft Watermark Remover

نام فارسی: حذف نوشته از روی ویدیو و عکس

نسخه برنامه: 1.4.12.1

حجم برنامه: 44MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *