پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات

0
(0)

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. LC Technology PHOTORECOVERY Pro عنوان یک نرم افزار قدرتمند، حرفه ای و کاربردی به منظور بازیابی فایل های صوتی و تصویری برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تنها کافی است که به دانلود برنامه بازیابی اطلاعات پرداخته و هر فایلی که به صورت خواسته و یا ناخواسته از دست داده و یا حذف کرده ایید را بازگردانی کنید. دانلود نرم افزار معرفی شده از انواع فایل های صوتی، ویدیویی و عکس پشتیبانی کرده و هیچ نگرانی در این زمینه باقی نخواهد ماند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بازیابی اطلاعات قدرت عالی را در اختیار داشته و میتواند که فایل های مورد نظر شما را به راحتی بازگرداند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه LC Technology VIDEORECOVERY که یک نرم افزار بازیابی فایل ویدیویی میباشد، اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های عکاسی قدرتمندی نیز در اختیار افراد قرار گرفته اند. حال ممکن است که به صورت خواسته و یا ناخواسته برخی از اطلاعات پاک شوند. نرم افزار LC Technology PHOTORECOVERY Pro با پشتیبانی از انواع متفاوت دوربین های دیجیتالی و نیز انواع مختلف حافظه های فلش مانند Memory Stick™s, SmartMedia, CompactFlash I & II, Micro Drives, SD/XD cards, MMC, USB flash drives و… امکان بازگردانی فایل های تصویری را به صورت هرچه راحت تر برای شما فراهم میسازد. امکان بازگردانی به صورت حرفه ای و ساده برای کاربران فراهم شده است.

دانلود نرم افزار ویندوز جدید به صورت رایگان

دانلود LC Technology PHOTORECOVERY Pro برنامه بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر ویژگی های عالی را به کاربران خود هدیه میدهد که از همه لحاظ بتوانند امور خود را اداره کنند. از جمله ویژگی های عالی برنامه بازیابی اطلاعات میتوان به امکان باگردانی فایل های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده و یا آسیب دیده اشاره کرد. از دیگر ویژگی های عالی نرم افزار معرفی شده میتوان به پشتیبانی از فایل های RAW و ویدیو های HD اشاره کرد. در واقع دانلود نرم افزار معرفی شده میتواند بهترین ابزار برای افرادی باشد که عکاسی میکنند و یا دوربین های عکاسی دارند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه LC Technology PHOTORECOVERY Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

راهنمای نصب

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: lc-tech.com

نام انگلیسی: LC Technology PHOTORECOVERY Pro

نام فارسی: بازیابی اطلاعات

نسخه برنامه: 5.2.3.6

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *