پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MetroLand – Endless Arcade Runner عنوان یک بازی اعتیاد آور، مهیج، با کیفیت و گرافیک بالا در سبک بازی های آرکید برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. مترولند در واقع یک کپی با کیفیت از بازی قدیمی و فوق العاده Subway Surfers میباشد که با تغییراتی عالی و نیز با گرافیک عالی تر عرضه شده است. اگر از دسته علاقه مندان به بازی های آرکید رانر هستید و نیز سابقا بازی Subway Surfers را تجربه کرده و یا میکنید، بدون شک بازی مترولند برای شما میتواند بسیار مهیج و فوق العاده باشد. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این بازی آشنا شوید.

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی مترولند میتواند بسیار عالی بوده و نیز ویژگی های فوق العاده ای را به کاربران خود هدیه دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Stickman Reaper که یک بازی با عنوان آدمک دروگر برای اندروید میباشد، اشاره کرد. بازی MetroLand یک ورژن تکامل یافته تر از تمامی بازی هایی میباشد که در سبک آرکید رانر عرضه شده اند. در بازی مترولند شما در نقش یک مجرمی هستید که از دست ماموران پلیس در حال فرار بوده و باید که نگذارید دست آنها به این شخصی برسد. در مسر شما موانع پر خطری قرار دارد که باید با استفاده از حرفه و نیز سرعت العمل خود آنها را پشت سر گذاشته و مراحل را به پایان برسانید. سکه هایی نیز در مسیر بر سر راه شما قرار دارند که شما میتوانید آنها را جمع آوری کرده و برای خرید آیتم های بیشتر از آنها استفاده کنید.

با دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید به ساده ترین حالت ممکن با فرار کردن سرگرم شوید!!

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید

دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید ویژگی های عالی را به شما هدیه خواهد داد که از جمله آنها میتوان به امکان ارتقا شخصیت، ایجاد شخصی سازی، خرید کاراکتر های بیشتر و… اشاره کرد. در این بازی شما میتوانید که از روی ماشین ها، اتوبوس ها و خانه ها به فرار بپردازید. همانگونه که میدانید بازی تمامی ندارد و بر اساس رکورد زنی طراحی شده است. به این صورت که تا زمانی شما به دست ماموران پلیس گرفته نشده باشید بازی ادامه پیدا خواهد کرد. هرچه که نیز به سمت جلو بروید و مراحل سخت را پشت سر بگذراید، مراحل جدید دشوار تر خواهند بود. رکورد های بدست آمده را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آنها را به بازی دعوت کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی MetroLand مترولند نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی MetroLand مترولند برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی برای نصب به اندروید 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: kiloogames.com

نام انگلیسی: MetroLand – Endless Arcade Runner

نام فارسی: مترولند

نسخه برنامه: 1.12.0

حجم برنامه: 99MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *