پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید

دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Flip Master عنوان یک بازی سرگرم کننده، اعتیادآور و کم حجم برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. استاد پرش در سبک بازی های ورزشی ایجاد و منتشر شده است. این بازی توانسته تاکنون آمار دانلود خیلی خوبی را به خود اختصاص داده و کاربران بسیاری را به سمت خود بکشاند. شما قادر خواهید بود که به دانلود بازی معرفی شده به روی تلفن همراه و تبلت خود پرداخته و ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید. بازی از گیم پلی ساده ای نیز برخوردار بوده و شما برای بازی کردن نیاز به گذراندن مراحل سختی نخواهید داشت. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود بازی Flip Master استاد پرش

دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی استاد پرش میتواند یکی از بهترین بازی هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Apeaksoft iOS Toolkit که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده آیفون برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. بازی Flip Master این امکان را به شما میدهد که به شکل های متفاوتی به پرش های حرفه ای بپردازید. از جمله مکان ها میتوان به شیرجه زدن از لبه صخره، بالای درخت، سکو ها شکننده، قلعه ها، تخته پرش و… اشاره کرد. کاراکتر های متفاوت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بتوانید به صورت علاقه ای به انتخاب آنها بپردازید. بازی از گرافیک خوبی نیز پشتیبانی کرده و نسبت به حجم خود گرافیک خیلی خوبی را عرضه میکند. تنها کافی است که به دانلود بازی معرفی شده بپردازید.

با دانلود بازی Flip Master استاد پرش یک بازی بسیار متفاوت را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود بازی Flip Master استاد پرش

دانلود برنامه جدید اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید ویژگی های عالی را به کاربران خود هدیه میدهد که بتوانند یک بازی عالی را در اختیار داشته باشند. با پیشروی در بازی و انتخاب کاراکتر مورد نظر خود از میان ده ها کاراکتر متفاوت قفل ها را باز کرده و تکنیک های جدیدی را به کار بگیرید. تنها کافی است که دقت کرده و به روی شیرجه های خود تمرکز داشته باشید. اگر به صخره ها برخورد داشته باشید بازی را باخته ایید. امکان اجرا کردن انواع و اقسام متفاوت شیرجه نیز برای کاربران فراهم شده است. از جمله تکنیک ها میتوان به شیرجه از پشت، گرفتن پا، زیر و خم شدن روی زانو در هنگام شیرجه زدن و… اشاره کرد. شما باید که تمرینات خود را داشته و تمامی حرکات را به صورت صحیح اجرا کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی Flip Master نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Flip Master استاد پرش برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی برای نصب به اندروید 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: flipmaster.co

نام انگلیسی: Flip Master

نام فارسی: استاد پرش

نسخه برنامه: 2.3.0

حجم برنامه: 77MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *