پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید

دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting عنوان یک بازی جذاب، هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از بازی که در این پست قصد معرفی آن را داریم آخرین نسخه معرفی شده از این اپلیکیشن میباشد. بازی از گیم پلی جذاب و سرگرم کننده بهره میبرد که قادر خواهد بود ساعت ها کاربران را مشغول کرده و به زمین میخکوب کند. حال وقت آن شده است که به عنوان کاراکتر اصلی داستان بازی دست به کار شده و به مبارزه بپردازید! در ادامه پست با ما همراه بوده و با این برنامه آشنا شوید.

دانلود بازی Shadow of Death

دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی شوالیه تاریکی برای اندروید قادر خواهد بود که ساعت ها کاربران را به زمین میخکوب کرده و نتیجه ای عالی را به آنها تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Overdrive – Ninja Shadow Revenge که یک بازی با عنوان انتقام نینجا برای اندروید میباشد، اشاره کرد. در بازی Shadow of Death شما در یک صفحه دو و نیم بعدی از سمت چپ صفحه نمایش به سمت جلو حرکت کرده و تمامی دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین خواهید برد. برای رسیدن به هدف خود باید که تلاش کرده و به قصد خود دست یابید. کاراکتر اصلی داستان بازی استیکمنی میباشد به نام مکس میباشد که با در اختیار داشتن قدرت های عالی خود به نابودی دشمنان خواهد پرداخت. به دانلود بازی پرداخته و ساعت ها خود را مشغول کنید.

دانلود برنامه اندروید جدید به صورت رایگان

دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید به این صورت میباشد که شما از سمت چپ صفحه نمایش به سمت جلو حرکت کرده و با استفاده از کنترل های لمسی کاراکتر بازی را کنترل کرده و با استفاده از قدرت های آن دشمنان را از بین ببرید. ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و امتیازات عالی خود را کسب کنید. از جمله ویژگی های بازی شوالیه تاریکی میتوان به امکان مبارزه با دشمنان و هیولاهای بسیار، امکان آپدیت کردن سلاح ها، امکان سفر به 3 سرزمین متفاوت و مبارزه با شیاطین متفاوت، امکان مبارزه در دو حالت چالش و ماجراجویی، برخورداری از گرافیک اچ دی و صداگذاری های عالی و… اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی Shadow of Death نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Shadow of Death شوالیه تاریکی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به اندروید 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: bravestars.com

نام انگلیسی: Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting

نام فارسی: سایه مرگ

نسخه برنامه: 1.100.3.0

حجم برنامه: 176MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *