پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر

دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر

1
(1)

دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. AV Audio Merger عنوان یک نرم افزار قدرتمند، کاربردی و حرفه ای به منظور ویرایش و چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر به منظور ساخت فایلی پر محتوا برای سیستم عامل ویندوز میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از نرم افزار که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم، آخرین نسخه از این برنامه بوده و تمامی ویژگی های عالی نرم افزار را پشتیبانی میکند. دانلود نرم افزار معرفی شده از کارایی ساده ای نیز برخوردار بوده و برای استفاده از آن نیاز به معلومات خاصی نخواهید داشت. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود نرم افزار AV Audio Merger

دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر برای کامپیوتر میتواند به سادگی نیاز های کاربران را برطرف کرده و بهترین نتیجه را به آنها تحویل دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Shadow Fighter که یک بازی با عنوان جنگجوی سیاه برای اندروید میباشد، اشاره کرد. نرم افزار AV Audio Merger امکان چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر را به سادکی فراهم کرده و نیاز های کاربران را در کمترین زمان ممکنه برطرف خواهد کرد. امکان ساخت فایل های مورد نظر خود بدون آنکه کمترین افت کیفیتی آنها را شامل شود و یا نیاز به فشرده سازی مجدد داشته باشند نیز فراهم شده است. دانلود برنامه معرفی شده از فرمت های صوتی متفاوتی نیز مانند MP3/OGG/WMA پشتیبانی کرده که کاربران بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

دانلود برنامه کامپیوتر جدید به صورت رایگان

دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر برای کامپیوتر از ویژگی های عالی بهره میبرد که از جمله آنها میتوان به امکان پشتیبانی از فایل های بزرگی به اندازه 4 گیگابایت اشاره کرد. امکان وصل کردن فایل ها با فرمت ها گوناگون نیز برای کاربران فراهم شده است. محیط کاربری و یا رابط کاربری عالی نرم افزار از دیگر ویژگی های خیلی خوب آن به شمار می آید. به این صورت انجام پروسه های مورد نظر راحت بوده و بسیار ساده پیش خواهد رفت.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار AV Audio Merger نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود نرم افزار AV Audio Merger برنامه چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: AV Audio Merger

نام فارسی: چسباندن فایل های صوتی به یکدیگر

نسخه برنامه: 6.5.6

حجم برنامه: 6MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *