پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود

0
(0)

دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Xtreme Download Manager عنوان یک نرم افزار قدرتمند، کاربردی و حرفه ای به منظور مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از اپلیکیشن که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از برنامه بوده و تمامی ویژگی های عالی را پشتیبانی میکند. کاربران به راحتی قادر خواهند بود که نیاز های خود را در زمینه دانلود برطرف کرده و فایل های مورد نظر خود را به سادگی دانلود کنند. ویژگی های عالی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. در ادامه پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه Xtreme Download Manager

دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر نیاز های کاربران را به راحتی برطرف کرده و امکان دانلود فایل های متفاوت را فراهم میسازد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه EagleGet که یک نرم افزار با عنوان مدیریت دانلود برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار Xtreme Download Manager شما به راحتی قادر خواهید بود که حداکثر سرعت به دانلود فایل های مورد نظر خود بپردازید. امکان دانلود فایل های مورد نظر به صورت های تکی و گروهی از سایت ها با استفاده از کل پهنای باند برای کاربران فراهم شده است. شما همچنین قادر خواهید بود که به دسته بندی فایل ها براساس محتوا بپردازید. در واقع ویژگی های عالی به شما هدیه خواهد شد که بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کنید.

دانلود برنامه جدید کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر امکان زمانبندی تایم دانلود را نیز فراهم کرده است. شما میتوانید که به منظور های شروع دانلود، اجرای فایل ها، قطع ارتباط اینترنت، Shutdown و… بدون آنکه خود توجه ای داشته باشید کنترل کنید. امکان دارد که شما بخواهید بخوابید که به این صورت نرم افزار کار خود را انجام خواهد داد. از جمله مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت دانلود معرفی شده میتوان به امکان تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت های رایج و سازگار اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Xtreme Download Manager نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8.1 و 10
  • Server 2012
  • Server 2016

مشخصات
شرکت سازنده: xtremedownloadmanager.com

نام انگلیسی: Xtreme Download Manager

نام فارسی: مدیریت دانلود

نسخه برنامه: 7.2.11

حجم برنامه: 54MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه Xtreme Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود”

  1. […] خوبی را کسب کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Xtreme Download Manager که یک برنامه با عنوان نرم افزار مدیریت دانلود برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *