پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

خرید ورق آجدار آلومینیومی از آهن‌آلات ایران

خرید ورق آجدار آلومینیومی از آهن‌آلات ایران

0
(0)

در صنعت استفاده متعددی از ورق‌های فلزی می‌شود. ورق‌های آجدار یکی از این ورق‌های پرکاربرد هستند. این ورق‌ها سطح ناهموار و متشکل از برجستگی‌هایی بر روی خود دارند. وجود این برجستگی‌ها موجب کاهش اصطکاک در آن ها می‌شود. این ورق‌ها را در جنس‌های متفاوت و از فلزات مختلفی ساخته می‌سازند که ما در ادامه قصد داریم تا شما را با نوع آلومینیمی آن آشنا سازیم.

معرفی ورق آجدار آلومینیومی

پیش از بیان هر مطلبی، بهتر است نخست با این ورق آشنا شوید. برای پاسخ به پرسش که ورق آجدار آلومینیومی چیست؟ می‌توانیم بیان کنیم این ورق نوعی ورق فلزی است که در یک طرف خود دارای الگوهای منظم و یا خطوط برجسته‌ای است؛ اما قسمت عقب این محصول فاقد این ویژگی می باشد. نام دیگر این ورق، ورق آلومینیومی بدون لغزش است. این ورق جزو ورق‌های سبک محسوب می‌شود، زیرا آلومینیوم دارای وزن سبکی است. از طرف دیگر، فلز آلومینیوم انعطاف بسیار خوبی دارد. می‌توان این خصوصیت را جزو مزیت‌های این ورق در نظر گرفت؛ زیرا می‌توان با آن مقاطع پیچیده و مختلفی را ساخت. همچنین نقطه ذوب این فلز پایین است، به همین دلیل برای ذوب نمودن شمش‌های آن هزینه کمتری صرف می‌شود.

 

قیمت ورق آجدار آلومینیومی

قیمت ورق آجدار آلومینیومی با توجه به نوع ورق آجدار، ضخامت، کیفیت، کارخانه سازنده، روش تولید و جنس آلیاژ سازنده ورق، متفاوت است؛ اما قیمت کلی این ورق با توجه به نوسانات حاکم بر بازار، متغیر بوده و نمی‌توان رقم ثابتی را برای آن بیان نمود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاع از قیمت این ورق‌ها با کارشناسان بخش فروش آهن‌آلات ایران و با شماره درج شده تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن‌آلات ایران، از قیمت لحظه‌ای تمام مقاطع فولادی که در آن عرضه می‌شود مطلع شوید. این نکته را بدانید که قیمت محصولات آهن‌آلات ایران، کاملاً مناسب است؛ زیرا این فروشگاه بزرگ، تمام محصولات خود را به صورت رقابتی با بازار به فروش می‌رساند.

 

ابعاد و مشخصات ورق آجدار آلومینیومی

ورق‌های آلومینیومی آجدار به شکل رول و در سایزها و ضخامت‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. در کارخانجات تولیدی این ورق‌ها از استاندارد بین‌المللی ASTM B 209M و BS 1470 i استفاده می‌شود. آج‌هایی که بر روی این ورق‌ها وجود دارد به نوع کاربرد ورق بستگی داشته و در اشکال گوناگونی طراحی می‌شود. ابعاد استاندارد ورق آجدار آلومینیومی شامل موارد زیر می‌شود:

  • طول 5/2 متر و عرض 25/1 متر
  • طول 2 متر و عرض 1 متر

 

 

می‌توان جدول مشخصات این محصول را به صورت زیر نمایش داد.

ضخامت (mm) ابعاد وزن (kg)

0/2

2000*1000 2

0/5

2000*1000 2/7

0/6

2000*1000 3/3

0/7

2000*1000 8/3

0/8

2000*1000 4/4

ورق آجدارآلومینیومی

 

کاربردهای ورق آجدار آلومینیومی

می‌توان کاربردهای این ورق را به صورت زیر بیان کرد:

  • پله‌های برقی و آسانسورها
  • در بخش حمل بار وسایل نقلیه
  • قطارها
  • فروشگاه‌ها
  • ساخت‌وساز کشتی‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • به دلیل مقاومت این ورق، از آن در پانل‌های کف‌پوش در اتوبوس‌ها، ایستگاه‌ها و پایانه‌های حمل‌ونقل راه‌آهن استفاده می‌کنند.
  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • در کف سازی برخی اماکن مانند کارخانجات تولیدی آب معدنی، مواد غذایی، دارویی، نانوایی‌ها، گاوداری‌ها
  • و…

 

خرید ورق آجدار آلومینیومی

اگر شما قصد خرید ورق آجدار آلومینیومی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه آهن‌آلات ایران به آدرس https://ahanalatiran.comاست. در این فروشگاه بزرگ شما می‌توانید علاوه بر ورق‌های آجدار آلومینیومی، دیگر مقاطع فولادی را با بهترین قیمت خریداری نمایید؛ زیرا آهن‌آلات ایران تمام محصولات خود را با حذف واسطه‌ها و مستقیم از درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. خوب است بدانید که در این فروشگاه بزرگ انواع ورق‌ها را با متریال و ابعاد مختلف، با دستگاه‌های روز دنیا برش می‌دهند.

از ویژگی‌های خرید از آهن‌آلات ایران می‌توان به تحویل فوری محصولات با بهترین کیفیت، پشتیبانی آنلاین و مشاوره خرید اشاره کرد. از طرف دیگر اگر شما قصد خرید آنلاین محصولات فولادی مد نظر خود را دارید، ما به شما این مژده را می‌دهیم که آهن‌آلات ایران برای مشتریان خود بستری امن برای خرید آنلاین را به وجود آورده است. در نتیجه شما می‌توانید تجربه خرید آنلاین مطمئن و ایده آلی را از آهن‌آلات ایران داشته باشید؛ زیرا داشتن سابقه درخشان را می‌توان مبنایی بر قابل اعتماد بودن یک فروشگاه یا مرکز خرید در نظر گرفت. آهن‌آلات ایران با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در عرصه فروش آهن‌آلات، توانسته اعتماد مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

 

قیمت ورق آجدار

ضخامت ورق آجدار آلومینیومی

این ورق‌ها در ضخامت‌های استاندارد 3، 5، 6، 7، 8 و 10 میلی‌متر تولید می‌شوند. این عامل در قیمت ورق آجدار آلومینیومی تأثیرگذار است. وزن این ورق‌ها با توجه به طول، عرض و ضخامت ورق‌ها مشخص می‌شود.

 

مزایای استفاده از ورق آجدار آلومینیومی

مزایای ویژه‌ای که در این نوع ورق وجود دارد، موجب کاربرد گسترده آن در صنعت و خرید ورق آجدار آلومینیومی شده است. موارد زیر شامل این مزیت‌ها می‌شود:

  • وزن پایین
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • تمیز کردن راحت
  • ظاهر زیبا
  • منعطف بودن
  • قابلیت پرداخت
  • رسانایی الکتریکی
  • اتصال آسان
  • مقاومت مکانیکی

ورق آجدارآلومینیومی

سخن پایانی

می‌توان آهن‌آلات ایران را یک فروشنده کلی و جزئی مقاطع فولادی نام برد که تمام محصولات خود را با قیمتی منصفانه و کیفیتی عالی، به مشتریان خود عرضه می‌کند؛ زیرا رضایت مشتریان را همواره الگوی ذهنی خود و کارکنان خود قرار داده است. شما می‌توانید علاوه بر خرید ورق آجدار آلومینیومی، انواع تیرآهن، پروفیل، سیم مفتول، لوله، توری، ناودانی و بسیاری دیگر از محصولات را  ازاین فروشگاه بزرگ تهیه کنید. همچنین می‌توانید برای تمام خریدهای خود، فاکتور رسمی دریافت کنید. امیدواریم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *