پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

خدمات سئو کدام شرکت‌ها خوب و حرفه‌ای است؟

خدمات سئو کدام شرکت‌ها خوب و حرفه‌ای است؟

0
(0)

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که تقریباً همه کسب و کارها باید برای فروش بازاریابی بهتر محصولات و خدمات خود انجام می‌دهند، راه‌اندازی سایت و استفاده از خدمات سئو سایتhttps://dmroom.co/seo-services/ بهتر دیده شدن در اینترنت است. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از ده‌ها خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ است.

شرکت‌های زیادی ادعا می‌کنند که می‌توانند رتبه سایت شما را در مدت زمان کوتاهی به نتایج برتر گوگل برسانند، اما در واقعیت چنین چیزی امکان ‌پذیر نیست و رشد در نتایج گوگل یک فرایند پیچیده و زمان‌بر است.

با توجه به اینکه واگذاری سئوی سایت به شرکت‌های ارائه خدمات سئو شامل هزینه مالی قابل توجهی است، طبیعتاً مهم است که سئوی سایت خود را به یک شرکت حرفه‌ای، مسئولیت ‌پذیر و معتبر واگذار کنید.

اگر قصد دارید با این شرکت‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شرکت‌های خدمات سئو در ایران آشنا کنیم.

 

خدمات SEO برای کسب رتبه در صفحه اول گوگل

در هر ثانیه بیش از 30 هزار کاربر در موتورهای جستجو به ‌دنبال پاسخ سؤالات، خدمات یا محصولات مورد نیاز خود هستند. دسترسی به این حجم وسیع از مشتریان یک فرصت عالی برای دیده شدن و فروش بیشتر است. شرکت‌های مختلفی سایت دارند، ولی این بدان معنا نیست که همه آنها فروش خوبی را از طریق سایت تجربه می‌کنند.

در واقع فقط کسب و کارهایی می‌توانند از سایت خود بیشترین بهره وری را داشته ‌باشند که از مشاوره و خدمات سئو حرفه‌ای، تخصصی و اصولی استفاده‌ کنند. خدمات سئو حرفه‌ای نقش مؤثری در پیشی گرفتن از رقبا دارد و برای کسب و کار شما یک سرمایه محسوب ‌می‌شود.

خدمات سئو یک فرایند زمان ‌بر و پیچیده‌ است. مرحله اول شامل آنالیز سایت و ارائه یک برنامه ‌ریزی استراتژیک همه جانبه برای رشد آن در نتایج گوگل و قدم‌های بعدی شامل اجرای اصولی تکنیک‌های سئو است.

البته که همراهی شما در راستای اجرای صحیح این برنامه‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کارشناسان سئو با بررسی وضعیت سایت شما و رقبا، هر اقدامی که می‌تواند شما را سریع‌تر به اهداف کسب و کارتان برساند و فروش بیشتری را تجربه کنید، انجام می‌دهند.

3 مزیت استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای

بعد از اینکه سایت خود را راه اندازی کردید، باید از یک کارشناس سئو یا مشاوره سئو کمک بگیرید تا سایت شما رشد کند و به رتبه 1 گوگل برسد. استفاده از خدمات سئوی حرفه‌ی به شما کمک می‌کند که:

✔ در نتایج گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرید

در فرایند اجرای سئو، مخاطبان و بازار هدف شما بررسی و سپس تجزیه و تحلیل داده‌ها و مشخص کردن اهداف کسب و کار شما، تحقیق کلمات کلیدی و یک استراتژی سئو جامع انجام‌ می‌شود.

استراتژی سئو شامل سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو محلی سایت است و اجرای آن در کنار تبلیغات و بازاریابی هدفمند، نقش مهمی در بهبود موقعیت سایت شما در نتایج موتورهای جستجو و رسیدن به رتبه خوب دارد.

✔ جایگاه و سهم بازار برند شما بهبود پیدا کند

اگر قبلاً بدون برنامه ریزی از سئو استفاده کرده باشید یا خدمات شرکت‌های سئوی قبلی برایتان مفید نبوده، با کمک سئو حرفه‌ای می‌توانید در صفحه اول گوگل جایگاه خوبی کسب کنید، مشتریان بیشتری را به سایت خود جذب کرده و در مقایسه با رقبا سهم بیشتری از بازار کسب و کار خود ببرید.

✔ فروش بیشتر و آسان‌تری را تجربه کنید

یکی از بهترین مزایای دریافت مشاوره حرفه‌ای، تجربه فروش بیشتر و آسان‌تر از طریق سایت است. تیم فروش حضوری شما در بازه زمانی مشخصی فعالیت می‌کند، در حالی که وب سایت 24 ساعت شبانه ‌روز در دسترس مشتریان قرار دارد.

حالا تصور کنید همین وب سایت در موقعیت بسیار خوبی مانند رتبه‌های 1 تا 3 گوگل قرار داشته  ‌باشد، آن وقت است که مشتریان هر زمان بخواهند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و شما فروشی آسان و چندین برابری را تجربه کنید.

ویژگی‌ های شرکت خدمات سئو حرفه‌ای

شرکت‌های مختلفی در زمینه خدمات سئو، مشاوره یا تدوین استراتزی سئو سایت فعالیت می‌کنند. بعضی از این شرکت‌ها وعده سئو تضمینی می‌دهند، ولی در واقع چنین چیزی ممکن نیست و در سئو رتبه تضمینی معنا ندارد. به ‌طور کلی برای انجام سئوی سایت خود باید به شرکت‌هایی اعتماد کنید که این ویژگی‌ها را دارند:

✔ در حوزه سئو متخصص و حرفه‌ای هستند

این شرکت‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو دارای دانش تخصصی هستند. آنها براساس جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل و موتورهای جستجو و تکنیک‌های روز سئو در این مسیر فعالیت می‌کنند.

✔ مسئولیت ‌پذیر و متعهد هستند

ویژگی بعدی شرکت‌های خوب خدمات سئو، پیگیری، تعهد و مسئولیت پذیری آنهاست. این شرکت‌ها برای ارائه بهترین خدمات سئو به مشتریان خود زمان می‌گذارند و دقت می‌کنند که صحیح‌ترین روش‌ها و برنامه‌ها را برای حضول بهترین نتیجه، پیاده سازی کنند.

✔ زمان و بودجه شما برای آنها مهم است

این شرکت‌ها برای زمان و هزینه‌ای که شما برای سئوی سایت خود پرداخت می‌کنید، ارزش قائل هستند. آنها به کسب و کار شما متعهد هستند و از حداکثر ظرفیت و توانمنی های خود برای بهبود وضعیت سایت و فروش شما استفاده می‌کنند.

✔ در ارائه گزارش وضعیت سایت شفاف هستند

یکی دیگر از ویژگی بعدی بسیار مهم این شرکت‌ها، داشتن شفافیت، صداقت و نظم در ارائه گزارش وضعیت سایت است. یکی شرکت حرفه‌ای و تعهد هر ماه شما را در جریان روند انجام کار، وضعیت سایت و اقداماتی که برای آن انجام شده ‌است، قرار می‌دهد.

 

بهترین شرکت ‌های ایرانی خدمات سئو

طی چند سال اخیر شرکت‌های مختلفی در زمینه خدمات سئو، مشاوره و تدوین استراتژی سئو مشغول به فعالیت شده‌اند. اما در بین آنها شرکت‌هایی هستند که سابقه کاری درخشانی دارند، پروژه‌های موفق متعددی را مدیریت کرده‌اند و در کار خود بهترین هستند. در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

✓ آکادمی و آژانس تخصصی سئو و فروش اینترنتی دی ‌ام روم

✓ آژانس دیجیتال مارکتینگ وبسیما

✓ فرین آکادمی

✓ مدیر وب

✓ جت سئو

✓ ایران فاندر

✓ سئوکار

✓ وب پویا

این شرکت‌ها در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ کاملاً حرفه‌ای و متخصص هستند، ولی اگر می‌خواهید بدانید پیشنهاد ما کدام یک از این شرکت‌ها است، قطعاً آکادمی و آژانس تخصصی سئو و فروش اینترنتی دی ‌ام روم است.

تیم خدمات سئو آژانس دی ام روم علاوه بر موفقیت سایت شما در رسیدن به صفحه 1 گوگل، در زمینه برند سازی، حفظ و بهبود جایگاه شما و افزایش بازدید سایت همراه شما خواهد بود.

خدمات سئو دی‌ ام روم عبارتند از:

✔ آنالیز سئو سایت

آنالیز و بررسی وضعیت وب سایت برای درک بهتر نقاط قوت و ضعف سایت

✔ تدوین استراتژی سئو

ارائه برنامه منسجم و تدوین استراتژی سئوی جامع

✔ ارائه مشاوره سئو

شناخت دقیق کاربران هدف و رقبا برای رشد بیشتر و سریع‌تر

البته خدمات دی ‌ام روم در این موارد خلاصه نمی‌شود، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://dmroom.co/ مراجعه کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *