پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چاپ تیشرت تبلیغاتی ارزان 2 ساعته از کجا ؟

چاپ تیشرت تبلیغاتی ارزان 2 ساعته از کجا ؟

0
(0)

چاپ تیشرت تبلیغاتی ارزان 2 ساعته از کجا ؟

چاپ تیشرت تبلیغاتی در نمایشگاه ها و کمپین های تبلیغاتی به آگاهی از برند کمک می کند. آن ها به همراه کلاه تبلیغاتی توجه بازدیدکنندگان را جلب می کنند و شرکت شما را به عنوان شرکتی با دیسیپلین و معتبر نمایش می دهند. می توانید آن ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به همراه کاتالوگ و کارت ویزیت خود که در یک پوشه دکمه دار قرار داده اید، به بازدیدکنندگان ارائه دهید تا برند شما را به عنوان برندی حرفه ای به خاطر بسپارند. آن ها دید بسیار خوبی دارند و بسیار کم هزینه و کاربردی هستند. تیشرت تبلیغاتی یک هدیه ماندگار است که ممکن است تا سال ها توسط افراد نگه داشته و استفاده شود. برای سفارش چاپ تیشرت تبلیغاتی می توانید به صفحه چاپ تیشرت تبلیغاتی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید. در ادامه بیشتر شما را با مزایای تیشرت تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد. 

با کیفیت ترین تیشرت ها برای چاپ کدامند؟

ما تعداد زیادی تیشرت و تولید کننده تیشرت تبلیغاتی داریم تا آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهیم، اما شما باید بتوانید تیشرت های با کیفیت را قبل از پیش تولید انتخاب کنید و پس از تولید آن را بشناسید.

حتی زمانی که محدود به بودجه است، باید کیفیت را بر کمیت اولویت دهید، به خصوص اگر آن را به عنوان یک لباس برند تجاری ترکیب کنید. 3 پارچه توصیه شده پنبه، پلی استر و مواد ترکیبی هستند.

100٪ پنبه معمولی یا 100٪ پنبه حلقه تابیده برای چاپ روی صفحه و رنگ آمیزی قابل توجه بسیار توصیه می شود، در حالی که پلی استر، ترکیب پنبه-پلی استر، و Tri-Blend (50٪ پلی استر، 25٪ پنبه و 25٪ ریون) نیز انتخاب های عالی هستند.

چرا تیشرت های تبلیغاتی، روش خوبی برای تبلیغات هستند؟

چرا تیشرت های تبلیغاتی، روش خوبی برای تبلیغات هستند؟

تیشرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان بیلبوردهای پیاده روی، نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آن ها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آن ها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز یا ماموریت شرکت بسیار مهم هستند.

تیشرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آن ها ماندگاری بالایی دارند، زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آن ها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تیشرت ‌های تبلیغاتی را به مشتریان و مشتریان بالقوه‌ های خود می ‌دهند تا به آن ها احساس مطلوبیت بدهند و با هزینه‌ های کم، فعال ‌سازی و حفظ مشتری پرباری را به دست آورند.

چگونه تیشرت تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی تاثیر گذار است ؟ 

تیشرت تبلیغاتی برای شروع یک مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون به صرفه است. بنابراین، کسب ‌و کارها و برندها نباید نتایجی را که تیشرت ‌های تبلیغاتی می‌ توانند به همراه داشته باشند، مانند افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند.

همچنین، تیشرت ‌های تبلیغاتی برای لباس ‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

چرا خرید و تولید بج سینه در کنار چاپ تیشرت اینقدر پر طرفدار است؟

چرا خرید و تولید بج سینه در کنار چاپ تیشرت اینقدر پر طرفدار است؟

بج سینه  یکی از کالاهای پر مصرفی است که اغلب در همایش ها و نمایشگاه ها برای شناخت بیشتر برند به کار می رود. بج سینه اغلب با نام های بج کت، اتیکت سینه یا دکمه سینه نیز شناخته میشود. حداقل سفارش این بج های سینه 10 عدد است و در کمترین زمان آماده می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش خود با شماره 09121715032 در تماس باشید.

کلاه و تیشرت تبلیغاتی چگونه به کارمندان کمک می کند ؟

این کلاه ها روشی عالی برای ایجاد انگیزه و شناخت کارکنان هستند. کارمندان به پوشیدن کلاه های تبلیغاتی خود در محل کار افتخار خواهند کرد، زیرا با افتخار نماینده شرکت خواهند بود. دادن کلاه به کارگران باعث افزایش عزت نفس آن ها می شود و به آن ها احساس ارزشمندی می دهد. علاوه بر این، حس اتحاد و حرفه ای بودن را در نیروی کار پرورش می دهد. این به آن ها احساس موفقیت می دهد که بخشی از تیم باشند. این باعث افزایش سود کسب و کار و وفاداری کارکنان شما می شود.

چرا خرید و چاپ ساک دستی های پارچه ای در کنار تیشرت تبلیغاتی در نمایشگاه؟

ساک دستی پارچه ای  برای اغلب کسب و کارهایی که برای حمل کالاهای سنگین خود نیاز به یک کیسه یا ساک دستی مقاوم دارند، قابل استفاده است. ساک دستی پارچه ای تنها بسته بندی مقاومی است که برای کالاهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و می توان براحتی بر روی آن لوگو شرکت یا آن کسب و کار را چاپ کرد. یکی دیگر از مزیت های بی شمار ساک دستی پارچه ای تنوع رنگی بالای آن است.

با استحکام بالا، ظرفیت باربری خوب: با داشتن خواص رزین مصنوعی، پارچه سوزنی دارای کشش بالا و ظرفیت باربری خوب است. یک ساک دستی پارچه ای دارای ظرفیت ۳ تا ۱۰ کیلوگرم است، بنابراین کاربر می تواند در هدف و موقعیت استفاده خود انعطاف پذیر باشد.

سازگار با محیط زیست: پارچه سوزنی توسط وزارت بهداشت تایید شده است که در محیط طبیعی تنها ۲-۳ سال تجزیه می شود، بنابراین باعث آلودگی محیط زیست نمی شود و بر سلامت انسان تأثیر نمی گذارد. این نیز یکی از دلایل اصلی است که چرا امروزه ساک دستی های پارچه ای مورد علاقه و استفاده بسیاری از مصرف کنندگان است.

تنوع رنگ: به دلیل اینکه از مواد نبافته ساخته شده است، سازنده به راحتی می تواند رنگ ها را مطابق با سلیقه مصرف کنندگان تنظیم کند.

چاپ آسان: ساک دستی پارچه ای امکان چاپ آسان روی سطح را با نمایش واضح اطلاعات و تصاویر فراهم می کند تا تولید کنندگان بتوانند آدرس، آرم، شماره تلفن را برای اهداف تبلیغاتی چاپ کنند.

چگونه تیشرت تبلیغاتی مثل هدایای تبلیغاتی دیگر تاثیر گذار است ؟ 

این تیشرت ها، هدایای تبلیغاتی کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام ‌ها و طرح ‌های تبلیغاتی ارائه می‌ دهند. آن ها عموماً توسط عموم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان هدیه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند.

چرا خرید و چاپ پوشه دکمه دار در کنار چاپ تیشرت و کلاه برای شرکت ها مفید است ؟

پوشه دکمه دار یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مفید، ماندگار و پرکاربرد است. پوشه های دکمه دار بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا هم عمر بالایی دارند و  هم قیمت بسیار ارزان تری دارند. آن ها در نمایشگاه ها اغلب به همراه خودکار تبلیغاتی برای ارائه اقلام چاپی مانند کاتالوگ، بروشور و کارت ویزیت به بازدیدکنندگان و میهمانان استفاده می شوند.

تیشرت تبلیغاتی با کیفیت چه وزنی دارد؟

همانطور که رنگ و کیفیت انتخاب تیشرت را تعیین می کند، وزن آن را نیز باید در نظر گرفت. وزن یک پیراهن با GSM (گرم بر متر مربع) اندازه گیری می شود که نشان دهنده چگالی مواد است.

وزن یک تیشرت با کیفیت تبلیغاتی خوب باید بین ۱۵۰GSM تا ۱۸۰GSM باشد. این محدوده مناسبی است که تضمین می کند تیشرت خیلی نازک یا ضخیم نخواهد بود که بر دوام آن تأثیر می گذارد. اگر تیشرت مارک دار خیلی نازک باشد، می تواند به راحتی پاره شود، مستعد جمع شدن باشد، به راحتی محو شود، شفاف شود و در دراز مدت توسط کاربر یا مصرف کننده رها شود.

از سوی دیگر، اگر تیشرت مارک بیش از حد ضخیم باشد، اغلب پوشیده نمی ‌شود، زیرا مصرف ‌کننده را در روزهای گرم به راحتی عرق می ‌کند و در نتیجه پوشیدن آن، او را ناراحت می ‌کند. بنابراین، برای مصرف ‌کنندگانی که درگیر فعالیت ‌ها هستند و مخاطبان عام، ۱۵۰GSM-155GSM برای خرده ‌فروشی و توزیع در رویدادهای تبلیغاتی توصیه می ‌شود، در حالی که تیشرت ‌های برند تجاری شما، وزن ۱۶۰GSM-180GSM توصیه می‌ شود.

از آنجایی که افزایش وزن روی قیمت تیشرت نیز تاثیر می گذارد، بهتر است همیشه به سراغ ۱۶۰GSM بروید. همچنین باید بدانید که رنگ ها و نوع جنس می تواند بر وزن تیشرت ها تاثیر بگذارد. رنگ ‌آمیزی باعث می‌ شود که تیشرت وزن بیشتری داشته باشد، در حالی که تیشرت های نخی باعث سبک ‌تر و نرم‌ تر شدن تیشرت می ‌شود.

چاپ تیشرت تبلیغاتی ارزان 2 ساعته از کجا ؟ 

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ از مشاوره رایگان بهره ببرید .

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *