لوگو

بهترین بازی های آنلاین برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های آنلاین برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های آنلاین برای اندروید

میزان محبوبیت بهترین بازی های آنلاین بسیار بسیار در میان کاربران اندرویدی بالاست!

اما چرا؟

به طور کلی، بازی‌های آنلاین به بازیکنان کمک می‌کند تا مهارت‌های پیچیده حل مسئله، مهارت‌های رهبری و توانایی مقابله بهتر با پیامدهای غیرمنتظره را توسعه دهند.

آنها همچنین مهارت های مشاهده، توانایی های شهودی بازیکن را افزایش می دهند و هوشیاری و تمرکز آنها را نیز تقویت می کنند.

پس امروز با ما همراه باشید تا به اتفاق در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های آنلاین برای اندروید بپردازیم.

pubg بازی بتل رویال معروف پابجی

این بازی اکشن اندرویدی که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است توسط شرکت Tencent Games تولید و ساخته شده است. بعد از دانلود و نصب و اجرای بازی پابجی اندروید در ابتدا قطعا محو گرافیک بسیار بالا و زیبای آن خواهید شد.

موضوع دومی که توجه شما را در دانلود پابجی موبایل برای اندروید به خود جلب خواهد کرد موزیک متن بسیار زیبا و مهیج آن می باشد. این شرکت بزرگ تلاش بسیاری در این زمینه ها کرده است و قطعا در آن ها موفق بوده است.

بعد از نصب و اجرای بازی پابجی اندروید و شروع به بازی، مانند نسخه کامپیوتر pubg همراه با ۹۹ بازیکن دیگر (یعنی در مجموع صد بازیکن) وارد دنیایی بزرگ به وسعت ۸ در ۸ کیلومتر خواهید شد. هدف از بازی زنده ماندن به عنوان آخرین نفر می باشد. یعنی باید سعی کنید با جمع آوری اصلحه ، کیت پزشکی و … اقدام به کشتن سایر بازیکنان نموده و در نهایت به عنوان آخرین نفر زنده بمانید.

شما جهت حرکت در این زمین بزرگ علاوه بر راه رفتن به صورت پیاده می توانید از وسایل نقلیه ای مثل موتور سیکلت و یا خودرو کمک بگیرید. در دانلود بازی پابجی برای اندروید می توانید همراه با دوستانتان تشکیل تیم دهید و در صورت نیاز از آن ها از طریق وویس و یا پیام درخواست کمک نمایید.

pubg بازی بتل رویال معروف پابجی

ROBLOX مجموعه بازی های آنلاین روبلاکس

بازی روبلاکس یک دسترسی نامحدود از بازی های آنلاین را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند.

در واقع بازی های بسیار زیادی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد که به جای داشتن چندین بازی متفاوت با در اختیار داشتن یک اپلیکیشن تمامی نیاز های خود را در این زمینه برطرف کنند.

در استفاده از برنامه ROBLOX تنها کافی است که یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به بازی های متفاوت کرده و نهایت استفاده را ببرید.

ROBLOX مجموعه بازی های آنلاین روبلاکس

Ludo King بازی منچ آنلاین و مارپله

در گذشته بازی جذاب و خاطره انگیز دیگری با عنوان ادا بازی یا همان پانتومیم خودمان را نیز معرفی کردیم و لینک دانلود ارایه داده بودیم . بازی های نوستالژیک برای همه ما دلنواز هستند و البته امکان انجام این بازی ها در جمع خانواده و ایجاد سرگرمی وجو دارد.امروز با معرفی دانلود بازی Ludo King برای اندروید که در حقیقت بازی منچ آنلاین برای اندروید شماست.

شما می توانید این بازی جذاب را از 2 تا 6 نفر به صورت رقابتی بازی کنید. در این پلتفرم جهانی شما امکان رقابت با افراد خارج از کشور و دوستان را نیز دارید. همچنین بازی به شما این امکان را می دهد که هم به صورت انلاین هم افلاین بازی کنید.

با دانلود این بازی می توانید دوران کودکی خود را زنده کنید و بازی کنید. حتی اگر علاقه ای به بازی به صورت آنلاین ندارید می توانید این بازی را در مقابل شخصیت فرضی که بازی منچ آنلاین برای شما انتخاب می کند بازی کنید.

Ludo King بازی منچ آنلاین و مارپله

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های آنلاین برای اندروید از سایت ایزی پی سی تجربه بازی های آنلاین جذاب معرفی شده را داشته باشید!!

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه