لوگو

بهترین بازی های فوتبالی و شبیه ساز فوتبال برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های فوتبالی و شبیه ساز فوتبال برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های فوتبالی و شبیه ساز فوتبال برای اندروید

این بار در این مقاله مجله ایزی پی سی به سراغ پر طرفدارترین ورزش و بازی دنیا رفته ایم.

فوتبال!!!

امکان ندارد که به هر نحوی به عنوان یک فرد در زندگیتان برای یک بار هم که شده باشد با این ورزش و بازی مواجه نشده باشید.

حالا اگر طرفدار دو آتیشه آن باشید که دیگر هیچ!!

در این مقاله به تعدادی از بهترین بازی های فوتبالی و شبیه ساز فوتبال برای اندروید پرداخته ایم برای آن هایی که به دنبال گذراندن وقت های خالیشان با این ورزش مهیج آن هم بر روی دستگاه اندرویدیشان هستند.

FIFA Mobile Soccer بازی فوتبال معروف فیفا

این بازی فوتبال که با حجم کم ارائه شده است و حجمی حدود ۸۰ مگابایت دارد نیاز به دانلود دیتای اضافه ندارد!!

اما در عین حال دارای گرافیک خیره کننده ای است که می تواند برای هر کسی لحظاتی لذت بخش از FIFA Mobile Soccer برای اندروید در گوشی های همراه یا تبلت ایجاد کند.

شما در این بازی در نقش مدیریت تیم هستید و باید با ایجاد تیم خود٬ نشان دادن تاکتیک های مختلف٬ توجه به تماشاگران٬ خرید بازیکن و … تیم خود را قوی کنید و با شرکت در لیگ های مختلف فوتبال موبایل افتخارات تیم خود را روز به روز افزایش دهید.

بعد از دانلود FIFA Mobile Soccer نیز همچنان به اینترنت برای انجام بازی احتیاج خواهید داشت و این بازی بدون اینترنت اجرا نمی شود.

در فیفا موبایل بیش از ۳۰ لیگ٬ ۶۵۰ تا تیم از سراسر کشور های جهان و بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن واقعی دنیا وجود دارند که می توانید از تمام این امکانات استفاده کنید.

این بازی بسیار طبیعی و جذاب ساخته شده است و هر فوتبال دوستی را به وجد می اورد.

بهترین بازی های فوتبالی

Score Hero بازی بی نظیر شبیه سازی موقعیت های مختلف فوتبالی

از گذشته تا امروز یکی از بازی های مورد علاقه ی گیمر ها بازی فوتبال بوده است.

این بازی ها معمولا بر روی کنسول با گرافیک های واقعی و انیمیشن های جذاب بازی می شدند.

با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت تلفن های هوشمند برای کاربران و دایم در دسترس بودن آن. بازی های جای خودشان را در دستگاه های اندرویدی باز کردند. و بسیاری از گیمر ها به دانلود بازی اسکور هیرو برای اندروید روی آوردند.

این بازی فوق العاده ساخته شده توسط شرکت به نام First Touch است. کسانی که به بازی های فوتبالی علاقه دارند قطعا نام این شرکت به نام را شنیده اند. چرا که بازی های پر طرفدار First Touch Soccer و Dream League Soccer هم از محصولات این شرکت بوده اند.

این بازی پر طرفدار که میلیون ها بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است، توانسته امتیاز بسیار خوب 4.6 از 5 را از آن خود کند. این امتیاز قطعا حاصل جلب رضایت کاربران و گیمرهای است و شانسی نبوده است.

با دانلود بازی Score Hero تجربه متفاوتی از بازی فوتبال را داشته باشید.

Score Hero بازی بی نظیر شبیه سازی موقعیت های مختلف فوتبالی

pes 2020 بازی فوتبال معروف شرکت ژاپنی کونامی 

قطعا اگر شما هم از طرفداران سری بازی های پی اس هستید دیدید که PES 2018 و 2019 چقدر طرفدار پیدا کرد و توانست کاربران را در گوشی های اندروید به سمت خود جذب کند و در این میان تا حدی هم توانست که پرچم دار بازی فوتبال در گوشی بشود و فیفا را از رده رقابت خارج کند اما الان  شاهد سری جدید بازی از هر کدام از این کمپانیها هستیم و باید ببینیم در انتها کدام محبوبتر خواهد بود.

شما با دانلود بازی Pes 2020 برای اندروید می توانید از گیم پلی فوق العاده این بازی لذت ببرید و با انتخاب تیم مورد علاقه خود به رقابت با دیگر کاربران بپردازید و تجربه ی جدیدی از انجام بازی های ورزشی در تلفن همراه خود را بدست بیاورید.

شما در این بازی فوتبال کاملا حس خواهید کرد که بازی همان روز ساخته شده است چرا که تمامی اطلاعات بازی به روز می باشد و می توانید از بازی کردن با ستاره های روز دنیا فوتبال جهان لذت ببرید.

pes 2020 بازی فوتبال معروف شرکت ژاپنی کونامی 

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های فوتبالی و شبیه ساز فوتبال برای اندروید از سایت ایزی پی سی به دسته مخاطبین گسترده این بازی های فوتبالی در دستگاه های اندرویدی پیوسته و از تجربه آن ها لذت ببرید

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه