لوگو

بهترین بازی های موزیکال برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های موزیکال برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های موزیکال برای اندروید

با اهمیت و جذابیت های بازی های موزیکال آشنایی دارید؟؟

بازی های موسیقی به کودکان اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی می دهد.
به کمک این بازی آنها متوجه می شوند که می توانند آواز بخوانند و در مورد استفاده از صدای خود برای برقراری ارتباط با دیگران اعتماد به نفس پیدا می کنند. بازی های موسیقی همچنین می تواند مهارت های اجتماعی کودکان را تقویت کرده و آنها را به شرکت در رویدادهای گروهی تشویق کند

امروز به اتفاق در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های موزیکال برای اندروید می پردازیم.

Dancing Ballz: Music Line بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور

در بازی Dancing Ballz: Music Line فرقی نمیکند که از کدام انگشت خود برای بازی استفاده میکنید، تنها کافی است که سرعت العمل خود را بالا ببرید.

با شروع کردن مراحل موزیک های زیبایی پخش خواهند شد که شما با عمل های خود موجب ادامه پیدا کردن و یا متوقف شدن موزیک خواهید شد.

صد ها مرحله جذاب و حیرت انگیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بدون هیچگونه مکثی بازی را ادامه دهید.

در دانلود Dancing Ballz: Music Line ریتم از ابتدا هر مرحله آغاز شده و شما با حرکات خود به آن ادامه خواهید داد. به این صورت که با شروع هر مرحله ریتم شروع به نواختن کرده و شما با پریدن از جاهای خالی موجب ادامه پیدا کردن آن خواهید شد.

در بالا صفحه نمایش نیز میزان پیشرفت شما به نمایش خواهد در آمد که بتوانید رکورد خود را ثبت کرده و یا با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در واقع ویژگی های عالی به کاربران هدیه خواهد شد که از جمله آنها میتوان به برخورداری از رنگ بندی ها و موزیک های  عالی اشاره کرد.

 

Dancing Ballz: Music Line بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور

Magic Piano Tiles بازی موزیکال پیانو جادویی

بازی موزیکال پیانو جادویی از رنگ بندی های زیبا به همراه موزیک های عالی تشکیل شده که کاربران بتوانند به مدت زیادی خود را به پلی دادن مشغول کنند. در ادامه پست با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

در بازی Magic Piano Tiles کاربران باید که سرعت العمل خوبی داشته و با سرعت بالا به سرامیک هایی که در حال عبور هستند کلیک کنند.

به این صورت موزیک های زیبایی به نواختن خواهند در آمد. بازی به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد و سختی خاصی در آن دیده نمیشود. در واقع سختی های بازی به بالا بودن سرعت العمل کاربران بستگی دارد. هرچه که سرعت شما کمتر باشد بازی سخت تر خواهد بود.

 Magic Piano Tiles بازی موزیکال پیانو جادویی

Piano Magic Tiles بازی موزیکال معروف و قدیمی

بازی موزیکال پیانو جادویی میتواند از جمله بازی هایی باشد که قادر خواهد بود ساعت ها کاربران را به بازی کردن مشغول کند. از جمله ویژگی های عالی بازی معرفی شده میتوان به کارایی ساده و رابط کاربری عالی آن اشاره کرد.

بازی Piano Magic Tiles  از کارایی ساده ای برخوردار بوده و کاربران برای استفاده از آن نیاز به گذراندن مراحل پیچیده ای نخواهند داشت. بازی موزیکال پیانو جادویی از نقطه های سختی نیز برخوردار میباشد که میتوان به وجود خانه های رنگارنگ اشاره کرد.

خانه هایی که در حال حرکت میباشند از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده است. شما باید که به منظور گذراندن مرحله ها تنها خانه های سیاه را کلیک کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

Piano Magic Tiles بازی موزیکال معروف و قدیمی

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های موزیکال برای اندروید از سایت ایزی پی سی به تجربه انجام بازی های موزیکال جذابی بپردازید.

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: