لوگو

بهترین بازی های کودکانه برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های کودکانه برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های کودکانه برای اندروید

حجم زیادی از مخاطبین تلفن های همراه را کودکان تشکیل می دهند.

کودکانی که از تلفن همراه اولیا و خواهر برادر گرفته تا اقوام و آشنایان را برای بازی کردن به اختیار خودشان دی می آورند!

پس داشتن تعدادی بازی کودکانه در این گونه موارد نمی تواند خالی از لطف باشد.

امروز به اتفاق در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های کودکانه برای اندروید می پردازیم.

 Mergical بازی جذاب جزیره جادویی

بازی Mergical یک بازی زیبا و فانتزی در نوع بازی های تفننی میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است.

ملاک اصلی در این نوع بازی ها که برای اندرویدفون ها عرضه شده است شما بایستی دو یا سه آیتم را با یکدیگر ادغام کرده و به یک آیتم عالی دست پیدا کنید.

داستان بازی اینگونه است که جزیره ای زیبا و افسانه ای بر روی ابر ها شناور است.

اکنون این جزیره زیبا توسط یک جادوگر پلید و حیله گر جادو شده و روبه نابودی میرود. شما در نقش یک کودک زیبا به این جزیره رفته و سعی میکنید که با انجام پازل ها و ماموریت هایی این جزیره زیبا را نجات دهید.

در بازی جزیره جادویی شما باید با پشت سر گذاشتن پازل ها و ماموریت ها به آزادی جزیره کمک کنید. شما باید که آیتم های یکسان را با یکدیگر ترکیب کرده و به یک آیتم عالی دست پیدا کنید. بدین گونه شما زمین ها را رونق بخشیده و جزیره را نجات خواهید داد.

وجود بیش از 600 آیتم مشابه برای ادغام یکی از ویژگی های خاص این بازی محسوب میشود. شما قادر خواهید بود که 14 شخصیت متفاوت را در بازی آنلاک کرده که هریک از این اشخاص قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارا هستند. وقت آن رسیده که دست به کار شوید.

 Mergical بازی جذاب جزیره جادویی

kleptocats 2 بازی گربه های ناقلا 2

داستان دانلود بازی کودکانه برای موبایل به این گونه است. که در این بازی شما با گربه های بازی گوشی رو به رو هستید. که با شما بازی می کنند. و در این حین اتاق شما را بهم می ریزند.حالا با دانلود بازی کودکانه رایگان به فرزندان خود اموزش می دهید که چگونه اتاق را مرتب کنند. و گربه هاب ناقلا را بفرستند پی آوردن وسایلی برای اتاق. در دانلود بازی kleptocats 2 برای اندروید گربه برای اتاق خالی شده شما. شانه پنبه و سایر وسایل را می آورند. و حالا با بازی کودکانه گربه های ناقلا حسابی فرزندانتان را سرگرم کنید. و از این کار لذت ببرید.

kleptocats 2 بازی گربه های ناقلا 2

Pastel Girl بازی کودکانه مهیج دختر نقاش

با دانلود بازی Pastel Girl کودک خود را ساعت ها سرگرم کنید. همانگونه که اشاره کردیم بازی از سادگی خاصی برخوردار است و لباس ها، کفش ها و… در قسمت پایین صفحه برای شما به نمایش خواهد در آمد. در بازی Pastel Girl شمنا بنابر سلیقه خود میتوانید هر لباس، کفش، دامن و… را برای شخصیت بازی انتخاب کرده و زیبایش کنید.

لباس های متنوعی در اختیار شما خواهد بود که میتوانید حتی آنها را بیشتر نیز کنید. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه بازی به لباس ها و ویژگی ها بیشتری نیز دست پیدا کرد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کلیت بازی اینگونه میباشد که شما باید شخصیت دخترانه بازی را با لباس های زیبا و ویژگی هایی که در اختیار شما قرار دارد زیبا کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pastel Girl بازی کودکانه مهیج دختر نقاش

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های کودکانه برای اندروید از سایت ایزی پی سی کودکتان را با تجربه انجام بازی های کودکانه جذابی سرگرم کنید!!

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: