لوگو

بهترین بازی های کژوال برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های کژوال برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های کژوال برای اندروید

آیا در طول روز و در زمان بی کاری به دنبال بازی های ساده و جذابی هستید؟

بازی های کژوال و روزمره دقیقا همین ماهیت را برای شما می تواند داشته باشد.

پس امروز با ما همراه باشید تا به اتفاق در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های کژوال برای اندروید بپردازیم.

the simpsons بازی جذاب خانواده سیمپسون ها

بازی the simpsons tapped out برای اندروید یا به فارسی (سیمپسون ها: وارد شده) نام کامل این بازی مهیج است.

این بازی جذاب ساخته ی استودیو ی نام اشنا ELECTRONIC ARTS  می باشد.

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های سبک Casual می باشد. در این بازی زندگی سیمپسون ها در جریان است. و شما به عنوان یک نویسنده می توانید مدیریت زندگی آن ها را بر عهده بگیرید. و حالا هر آنچه که دوست دارید در این بازی اجرا کنید.

حالا می توانید با دانلود بازی سیمپسون ها برای اندروید اسپرینگفیلد هر جور که دوست دارید طراحی کنید. یا به همراه هومر به پیدا کردن خوانده اش بپردازید. و البته از انجام تکالیف غافل نشوید چرا که دونات جایزه می گیرید.

با دانلود بازی the simpsons برای اندروید اکنون وقت آن رسیده تا Apu را به کارهای طولانی در Kwik-E-Mart بگیرید. و بسیاری کارهای دیگر که مدیریت آن تنها بر عهده ی شماست.

the simpsons بازی جذاب خانواده سیمپسون ها

Youtubers Life بازی زندگی یوتیوبر ها

در بازی Youtubers Life می توانید یک گیمر معروف شوید و در خود بازی ماندد زندگی عادی یک گیمر به صورت آنلاین کنسول بازی بخرید و از نحوه بازی ها و توضیحات خود کاربرانی را به سمت خود جذب کنید.

همچنین شما می توانید انتخاب کنید که یک موزیسین باشید و برای خود ادوات موسیقی انتخاب منید و آنلاین خریداری کنید و از نواختن یا آموزش خود ویدیو تهیه کنید و خودتان را معروف کنید.

جذاب ترین قسمت این بازی، شخصیت یک آشپز خانگی است که با تهیه ی ویدیو از ده ها مواد خوراکی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد می توانید ویدیو های آشپزی جذاب تهیه کنید و در صفحه ی مجازی اشتراک گذاری کنید. همچنین مراحل پخت و نحوه ی پخت را توضیح دهید.

از ویژگی های بسیار زیبای دانلود بازی youtubers life برای اندروید این است که شما در این بازی فوق العاده به طور کامل خود را به جای یک یوتیوبر واقعی حس خواهید کرد. در آن تلاش خواهید کرد تا در این موفقیت با کاراکتر خود در بازی همراه شوید.

اگر سابسکرایب ها و درامد او از کانال یوتیوب افزایش یابد شما نیز همراه با او خوشحال خواهید شد. شبیه سازی ها در این اپلیکیشن بسیار خوب پیاده شده است.

با دانلود بازی youtubers life برای اندروید فضای کاری و زندگی یک یوتیوبر را تجربه کنید!!

 Youtubers Life بازی زندگی یوتیوبر ها

cooking fever بازی شبیه ساز آشپزی

دانلود بازی کوکینگ فور برای اندروید در ابتدا به شما یک فروشگاه همبرگر فروشی ارائه می دهد.

شما باید در جذب مشتری و رائه ی خدمات به مشتریان بتوانید پیشرفت کنید تا ذره ذره بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید و بزرگ کنید.

دانلود بازی cooking fever برای اندروید به شما این امکان را ی دهد که هنر خود را برای پخت انواع غذاها از برنج تا غذاهای فست فود و منو های کافی شاپی امتحان کنید.

با دانلود بازی cooking fever برای اندروید یک شبیه ساز آشپزخانه و آشپزی بی نظیر را روی تلفن همراهتان تجربه کنید!!

cooking fever بازی شبیه ساز آشپزی

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های کژوال از سایت ایزی پی سی تجربه بهترین بازی های کژوال جذاب معرفی شده را داشته باشید!!

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: