لوگو

بهترین برنامه های دانلود منیجر برای کامپیوتر و ویندوز

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های دانلود منیجر برای کامپیوتر و ویندوز

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های دانلود منیجر برای کامپیوتر و ویندوز

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های دانلود منیجر برای کامپیوتر و ویندوز بپردازیم.

راه های زیادی برای دانلود فایل هایتان در ویندوز وجود دارد.

اما ماهیت دانلود منیجر ها این است که شما را با ساختار خود به سمت دانلود پر سرعت و با برنامه هدایت کنند.

پس اینجا به معرفی 3 مورد از بهترین برنامه های دانلود منیجر برای کامپیوتر و ویندوز می پردازیم

به امید اینکه با دانلود آن ها از این به راحتی فایل های مد نظرتان را با سرعت بالا دانلود کنید.

Ant Download Manager Pro نرم افزار دانلود منیجر حرفه ای

نرم افزار Ant Download Manager Pro این امکان را به شما میدهد که هرچیزی را دانلود کنید. شما قادر خواهید بود که به دانلود بازی های متفاوت، کلیپ های فلش، ویدیو های سایت های YouTube, Vimeo, DailyMotion و… بپردازید.

به این صورت شما قادر خواهید بود که هر فایلی را که امکان دیدن، مشاهده کردن و گوش دادن به آن به صورت آنلاین امکان پذیر میباشد را دانلود کرده و نتیجه ای عالی را کسب کنید. تمامی نیاز های شما در زمینه دانلود فایل برآورده خواهد شد.

آخرین نسخه از برنامه بوده و ویژگی های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. دانلود Ant Download Manager Pro برای کامپیوتر امکان پشتیبانی از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP را نیز برای کاربران فراهم میسازد. اگر قصد دانلود یک دانلود منیجر خوب را دارید در ادامه پست با ما همراه باشید.

Ant Download Manager Pro نرم افزار دانلود منیجر حرفه ای

Neat Download Manager نرم افزار دانلود منیجر تخصصی

نرم افزار Neat Download Manager بسیار ساده و کم حجم میباشد که کاربران بتوانند به راحتی به دانلود های مورد نظر خود بپردازند. با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده شما قادر خواهید بود که در کمترین زمان ممکنه به دانلود فایل های مورد نظر خود به صورت های تکی و گروهی بپردازید. شما همچنین قادر خواهید بود که از کل پهنای باند اینترنت استفاده کرده و به دانلود بپردازید.

نسخه ای از اپلیکیشن که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از برنامه بوده و تمامی ویژگی های عالی به منظور برطرف کردن نیاز های کاربران را شامل میشود. با استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده شما به راحتی قادر خواهید بود که به استفاده از آن پرداخته و به دانلود های پیاپی بپردازید. اگر قصد دانلود یک دانلود منیجر خوب را دارید.

Neat Download Manager نرم افزار دانلود منیجر تخصصی

Internet Download Manager برنامه معروف اینترنت دانلود منیجر

قطعا برنامه اینترنت دانلود منیجر معروف ترین برنامه لیست ما است.

شما با استفاده از نرم افزار IDM یا اینترنت دانلود منیجر می توانید انواع فایل ها مانند بازی،فیلم،اهنگ،برنامه،نوشته و … را دانلود کنید البته در این میان این موضوع نیز باید در نظر گرفت که مرورگر های اینترنت نیز خود توانایی دانلود و یا بارگذاری اطلاعات را دارند اما برای دانلود فایل ها با حجم بالا و یا حساس اطمینان لازم را نتوانسته اند ایجاد کنند و به کاربران پیشنهاد می شود تا از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند ای دی ام (internet download manager) استفاده کنند.

اینترنت دانلود منیجر نرم افزاری است که توانایی کنترل سرعت دانلود،افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر،امکان دانلود همزمان چند فایل،دسته بندی و مدیریت دانلود،امکان pause کردن دانلود،تقسیم سرعت دانلود میان چند فایل،الویت دهی به برخی فایل های دانلودی،دانلود فایل های حجیم بدون مشکل و … اشاره کرد.

Internet Download Manager برنامه معروف اینترنت دانلود منیجر

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های دانلود منیجر را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه