لوگو

بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید بپردازیم.

با بالا رفتن آمار دانلود در بستر اینترنت و بیشتر شدن تعداد افرادی که فایل هایشان اعم از آهنگ و فیلم و.. را با تلفن همراه دانلود می کنند، تعداد برنامه های مدیریت دانلود نیز افزایش یافته است.

اما پیدا کردن برنامه مناسب دانلود قطعا سخت و دشوار است

سعی شده در این مقاله برای شما بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید را معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

File Manager & Memory Cleaner Pro فایل منیجر و دانلود منیجر حرفه ای

برنامه File Manager & Memory Cleaner Pro از طراحی عالی و ساده ای پشتیبانی میکند که به همین منظور شما میتوانید در کمترین زمان ممکن نیاز های خود را برطرف کنید. در صفحه اصلی برنامه دسته های متفاوت قرار داده شده است که شما بتوانید به قسمت مورد نظر خود بروید. این برنامه امکان دانلود فایل ها با سرعت بالا را نیز برای شما فراهم کرده است.

برخورداری از رابط کاربری ساده و عالی و دسترسی سریع و ساده به تمامی فایل ها از ویژگی های بارز برنامه به شما می رود.

همچنین برخورداری از یک دانلود منیجر قدرتمند به منظور دانلود هرچه سریع تر فایل های مورد نظر و امکان کار کردن با فایل های فشرده نیز در این برنامه وجود دارد.

برخورداری از رابط کاربری ساده و عالی دسترسی سریع و ساده به تمامی فایل ها برخورداری از یک دانلود منیجر قدرتمند به منظور دانلود هرچه سریع تر فایل های مورد نظر امکان کار کردن با فایل های فشرده اتصال شدن به کامپیوتر و انتقال داده از تلفن به کامپیوتر

G-Download Manager دانلود منیجر حرفه ای و تخصصی

برنامه G-Download Manager این امکان را به شما میدهد که به سادگی تمامی اطلاعات را به صورت مستقیم دانلود کرده و نیاز به کپی لینک نداشته باشید.

اگر اتصال اینترنت قطع شود و بخواهید که از سرگیری را شروع کنید، شروع دانلود از ادامه فرایند قبلی صورت گرفته و لازم نیست که از ابتدا به دانلود بپردازید.

امکان گرفتن لینک ها به صورت خودکار و برخورداری از فایل منیجر اختصاصی و همچنین امکان دانلود به صورت برنامه ریزی شده و در ساعت مقرر و علاوه بر این امکان دانلود ویدیو ها از سایت های محبوب در این برنامه گنجانده شده است.

G-Download Manager دانلود منیجر حرفه ای و تخصصی

ADM Pro برنامه اینترنت دانلود منیجر معروف و تخصصی

برنامه ADM Pro  یا (Advanced Download Manager) همان اینترنت دانلود منیجر اندروید برنامه ای فوق العاده برای دانلود هر نوع فایلی مانند اهنگ٬ فیلم و یا فایل های حجیم مانند ویندوز و … می توان دانست. این نرم افزار مدیریت دانلود برای گوشی های همراه دقیقا مانند IDM در کامپیوتر عمل می کند به این طریق که فایل های دانلودی را به چند بخش تقسیم می کند و با ایجاد چندین اتصال به این فایل ها هم باعث افزایش سرعت دانلود شده و هم سعی در دانلود فایل بدون خرابی می کند.

امکاناتی که این برنامه مدیریت دانلود برای گوشی های همراه فراهم می کند کاملا هم رده با امکاناتی است که IDM برای کامپیوتر ایجاد می کند که از این لحاظ می توان این برنامه را در کارایی فوق العاده دانست.شما با این برنامه می توانید سرعت دانلود خود را به طور محسوسی افزایش دهید.

از شاخصه های بارز و مهم این برنامه می توان محیط کاربری کاملا اسان و User-Friednly ٬ عدم وجود هر گونه تبلیغات مزاحم٬ کنترل سرعت دانلود هر فایل و امکان دانلود چندین فایل به طور همزمان نام برد.

ADM Pro برنامه اینترنت دانلود منیجر معروف و تخصصی

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های مدیریت دانلود و دانلود منیجر دستگاه های اندروید را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: