لوگو

بهترین برنامه های مدیریت دوربین مدار بسته برای دستگاه های اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های مدیریت دوربین مدار بسته برای دستگاه های اندروید

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های مدیریت دوربین مدار بسته برای دستگاه های اندروید

اگر در محیط منزل و یا کارتان از دوربین مدار بسته استفاده می کنید قطعا نیاز به دانلود برنامه های مدیریت دوربین مداربسته در اولویتتان قرار می گیرد.

شما با داشتن یک برنامه مدیریت دوربین مداربسته به سادگی می توانید یک یا چند دوربین را در صفحه گوشی اندرویدیتان مدیریت و چک کنید.

سعی شده در این مقاله برای شما بهترین برنامه های مدیریت دوربین مدار بسته برای دستگاه های اندروید را معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

اپلیکیشن IP Cam Viewer برنامه کنترل دوربین مداربسته

امروزه شاید کمتر جایی را می توان یافت که از داشتن دوربین های مدار بسته بهره نبرند.

این دوربین ها برای اهداف مختلف عمدتا حفاظتی و ثبت رویداد ها در امکان مختلف مانند منازل، بیمارستان ها، مراکز تجاری و تفریحی، واحد های اداری و تجاری، پاساژ ها و سایر مکان ها مورد سافاده قرار می گیرند. همچنین بعضی از این دوربین ها دارای میکروفون هم هستند که صدا را هم انتقال می دهند.

تا به حال اتفاق افتاده است که بخواهید از راه دور و با موبایل و یا تبلت اندرویدی خود دوربین های مدار بسته مغازه و یا منزل خود را چک کنید؟

اپلیکیشن IP Cam Viewer نام یک نرم افزار کاربردی است که شما با دانلود و نصب ان می توانید از راه دور دوربین های مدار بسته خود مدیریت کنید.

همچنین این نرم افزار قابلیت دریافت و انتقال صدا را علاوه بر تصویر نیز دارد. پس اگر شما هم از کاربران دوربین های مدار بسته هستید و می خواهید با استفاده از موبایل و یا تبلت اندرویدی خود تصاویر و صدای مربوط به منزل و یا محل کار خود را دریافت کنید

اپلیکیشن IP Cam Viewer برنامه کنترل دوربین مداربسته

tinyCam Monitor برنامه مدیریت دوربین های مداربسته

 اپلیکیشن tinyCam Monitor از تمامی انواع شبکه ها و سیستم های دوربین های مداربسته پشتیبانی می کند. می توانید تصاویر دوربین را با کیفیت فوق العاده ای به صورت لحظه ای دریافت کنید و یا با تنظیمات برنامه می توانید کیفیت تصاویر را به دلخواه تنظیم نمایید تا اینترنت کمتری مصرف کنید.

اگر نگاهی به امار سایت گوگل پلی بیاندازیم میبینیم که این برنامه فوق العاده کاربردی توانسته با بیش از ده میلیون نصب امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که اماری بسیار خوب محسوب می شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه قابلیت دریافت صدا علاوه بر تصویر است به این گونه که اگر سیستم شما دارای سنسور دریافت صدا یا میکروفون باشد به راحتی در این اپ می توانید ان را دریافت کنید و همراه با مشاهده تصویر گوش کنید.

tinyCam Monitor برنامه مدیریت دوربین های مداربسته

Webcam Surveyor نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته

ماهیت برنامه آخر با دو برنامه دیگر کمی متفاوت است!!

در واقع Webcam Surveyor عنوان یک نرم افزار بسیار عالی به منظور تبدیل دوربین های وبکم در حال ضبط ویدیو به دوربین مدار بسته مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد.

به این صورت که شما با ایجاد تنظیمات مورد نیاز خود دوربینی که در حال ارتباط وبکم میباشد را به یک دوربین مدار بسته عالی تبدیل خواهید کرد.

همچنین با سینک کردن برنامه اندرویدی این برنامه می توانید به صورت زنده از طریق وبکم محیط اطراف را تماشا کنید.

نرم افزار Webcam Surveyor ویدیو های درحال ضبط را ثبت کرده و اگر مورد مشکوکی را در حوزه مشخص شده توسط شما مشاهده کند سریعا از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

البته با در اختیار داشتن یه سرور اف تی پی قادر خواهید بود که برنامه Webcam Surveyor را به گونه تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط مورد نظر شما به صورت خودکار در آن آپلود شوند.

به این صورت امکان مشاهده آنها در هر زمان برای شما امکان پذیر خواهد بود.

Webcam Surveyor نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های مدیریت دوربین مدار بسته را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه