لوگو

بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید بپردازیم.

از جستجوی یک رستوران عالی گرفته تا یافتن راهی برای رسیدن به مکان رویایی شما!!

برنامه های مسیریابی به معنای واقعی کلمه روش سفر و زندگی را تغییر می دهند.

این برنامه‌ها همچنین به کاربران اجازه می‌دهند اطلاعات لازم را به اشتراک بگذارند و مکان‌های مهم را علامت‌گذاری کنند و از این طریق دقیق‌ترین توصیف را از یک مکان ایجاد کنند.

در نهایت این که در این مقاله برای شما بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید را معرفی کرده ایم.

با ما همراه باشید.

 بلد مسیریاب حرفه ای و تخصص ایرانی

 مسیریاب بلد، پرنصب‌ترین نقشــه فارســی با بیش از سه میلیون کاربر فعال اســت که با نقشــه ای پرجزئیات، امکان جســت‌وجوی کسب وکارها و نقــاط پرمراجعه و دریافــت اطلاعات تماس و ســاعت کاری و مسیریابی دقیق و بهینه را به کاربــر می‌دهد.

برنامه Balad را می توان مشابه برنامه های خارجی مانند مسیریاب های ویز و یا گوگل مپ دانست و مشابه داخلی ان را می توان مسیریاب نشان دانست.

این برنامه می تواند با تشخیص هوشمند شرایط ترافیکی در تمام نقاط کشور مسیری با کوتاه ترین زمان ممکن برای رسیدن به مقصد را در هر جای ایران که باشید به شما نمایش دهد.

تیم سازنده برنامه Balad از متخصصان هوش مصنوعی ایران هستند که تمام تمرکز خود را بر روی این پروژه برای بهبود کاربری این نقشه و مسیریاب داخلی گذاشته اند.

با توجه به افزایش هر چه بیشتر کاربران این برنامه و نظارت دقیق سازندگان آن انتظار می رود که روز به روز قابلیت ها و کارایی این برنامه افزایش پیدا کند . البته این موضوع به این معنا نیست که این برنامه در حال حاضر کارایی خوبی ندارد٬ بلکه هدف این برنامه بهبود روز به روز ان و افزایش کاربرای و میزان رضایت انها است.

 بلد مسیریاب حرفه ای و تخصص ایرانی

Locus Map Pro Navigation اپلیکیشن نقشه خوان و مسیریاب قدرتمند

درباره برنامه Locus Map Pro Navigation صحبت کنیم.

یک برنامه ناوبری فوق العاده برای همه علاقه مندان به فعالیت های فضای باز!

فعالیت هایی مانند کوهنوری مبتدی، دوچرخه سواری کوهستان، کوهنوردی حرفه ای، دوندگان و پای ثابت های مسیرهای پیاده روی…

نه تنها ورزشکاران بلکه این اپلیکیشن نقشه خوان نیز به طور گسترده توسط متخصصان – کاوشگران، مسافران، یا جوخه های نجات در سراسر جهان نیز استفاده می شود.

Locus Map Pro Navigation اپلیکیشن نقشه خوان و مسیریاب قدرتمند

نشان مسیریاب پرکاربرد و با امکانات بی نظیر

نامه نشان به راحتی موقعیت فعلی شما را توسط گوشی همراهتان به شما نمایش می دهد و سریع ترین مسیر را از مبدا فعلی تان به سمت مقصد به شما نمایش میدهد.

با دانلود مسیریاب نشان می توانید از راهنمای صوتی این برنامه که به زبان فارسی است به راحتی استفاده کنید و بدون هر گونه حواس پرتی از نزدیک ترین مسیر به سمت مقصد خود حرکت کنید.

این راهنما ی صوتی دارای بیش از ۵ صدا ی مختلف است و شما می توانید از میان این ۵ گوینده هر کدام را که دوست دارید به عنوان راهنما ی گویای خود انتخاب کنید.

با دانلود برنامه نشان می توانید از شاخص جدا کننده این برنامه از رقبای خارجی خود یعنی پشتیبانی از زبان فارسی استفاده کنید. برنامه Neshan دارای گویندگان فارسی است که می توایند از میان این گویندگان هر کدام که خواستید را انتخاب کنید.

این گویندگان در طول مسیر شما با زبان فارسی راهنمایی میکنند و نام تمامی معابر شهری را برای شما می گویند.محیط کاربری برنامه هم به زبان فارسی است و می توانید به راحتی با ان ارتباط برقرار کنید.

نشان مسیریاب پرکاربرد و با امکانات بی نظیر

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های مسیریابی دستگاه های اندروید را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

امیدواریم به کمک این برنامه ها همیشه به مقصد های مد نظرتان برسید!!

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: