لوگو

بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر بپردازیم.

بعد از نصب ویندوز بالطبع با یک سیستم خالی از هرگونه برنامه مواجه هستیم.

برنامه های زیادی را می توان نام برد که بعد از نصب ویندوز باید به سرعت نصب کنید.

پس اینجا به معرفی 3 مورد از بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر و ویندوز می پردازیم

به امید اینکه با دانلود آن ها ویندوزتان دیگر خالی از برنامه های مورد نیاز نباشد.

Google Chrome مرورگر معروف و حرفه ای کروم

برنامه گوگل کروم بی شک یکی از سه مرورگر محبوب در بین تمام کاربران جهان است.این مرورگر خود مستقیما توسط شرکت Google ساخته شده و پشتیبانی میشود و در سال ۲۰۰۷ اولین بار معرفی شد که از همون روز اول معرفی تا به الان روز به روز به محبوبیت این مرورگر افزوده شده است.از زمان معرفی Google Chrome تا الان بیش از ۶۰ نسخه معرفی شده است.

شما می توانید با دانلود کروم برای ویندوز از سرعت این مرورگر لذت ببرید! یکی از بزرگترین معایب انواع مرورگر های اینترنت سرعت پایین انها و استفاده بیش از اندازه انها از RAM سیستم شما است اما می توانید با دانلود Chrome و استفاده ان به عنوان مرورگر پیش فرض سیستم خود از مشکلاتی از قبیل موارد ذکر شده خلاص شوید.

Google Chrome مرورگر معروف و حرفه ای کروم

WinRAR نرم افزار مدیریت فایل های فشرده

قطعا بسیاری از فایل ها یی که شما هم دانلود میکنید یا به هر طریقی بر روی سیستم تان نصب میکنید فایل هایی فشرده شده با فرمت های مختلفی هستند و یا خیلی وقت ها قصد دارید فایلی رو اپلود کنید و یا به کسی بدهید که نیاز دارید حجمش رو کم کنید.

برای این کار یکی از محبوبترین و کار امد ترین روش ها که ما به شما پیشنهاد میکنیم دانلود برنامه winrar برای pc و یا وین رر است که ساخت شرکت RarLabs است.WinRAR توانایی پشتیبانی از فایل های RAR , ZIP files, unpacks 7Z, BZ2 , ARJ, ACE, CAB, GZ, Z , JAR, LZH, TAR, UUE, ISO را دارد.

برنامه WinRAR می تواند فایل های بالای ۱.۵مگابایت را بشکند و به چند فایل با حجم کمتر تبدیل کند. برنامه وین رار توانایی کم RAR و ZIP کردن فایل ها رو نیز دارد که با کمک ان می توانید حجم فایل هاتون رو کم کنید.

WinRAR نرم افزار مدیریت فایل های فشرده

Nero Burning ROM نرم افزار کاربردی رایت سی دی و دی وی دی

برنامه ی نرو دارای امکانات و قابلیت های زیادی است مانند بخش هایی برای پشتیبان گیری و یا پخش کنند فیلم که بسیاری از انها برای کاربران استفاده چندانی ندارد و اکثرا از این قابتیت ها استفاده یی نمی کنند و تنها از نرم افزار نرو برای Write بر روی CD استفاده می کنند.

در عین حال نرم اقزار نرو به صورت کامل ٬ برنامه حجیم است که قسمت قابل توجهی از هارد دیسک سیستم شما را اشغال می کند و در زمان استفاده نیز استفاده قابل ملاحظه ای از RAM سیستم شما دارد

این برنامه کم حجم است و با سرعت رایت بالای بر روی دیسک و دارا بودن طراحی کاربری زیبا و جذاب و هم چنین امکان مشخص کردن سرعت رایت بر روی دیسک، از کاربردی ترین برنامه های مورد نیاز بعد از نصب ویندوز به شمار می رود.

Nero Burning ROM نرم افزار کاربردی رایت سی دی و دی وی دی

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های کاربردی و مورد نیاز بعد از نصب ویندوز برای کامپیوتر را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه