لوگو

بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید ❤️ معرفی 5 اپلیکیشن ادیت عکس

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید ❤️ معرفی 5 اپلیکیشن ادیت عکس

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید ❤️ معرفی 5 اپلیکیشن ادیت عکس

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید و ایفون بپردازیم. این روز ها تمامی کاربران اندروید و ایفون به ویرایش تصاویر خود جهت استفاده در شبکه های اجتماعی خود میپردازند. از اینرو استفاده و آشنایی با این اپلیکیشن ها بسیار کاربردی مهم است. تعداد نرم افزار های اندرویدی در این زمینه بسیار زیاد بوده و انتخاب بهترین آن ها همواره یکی از دغدغه های اصلی است که سعی بر این داریم تا کار شما را در انتخاب بهترین اپلیکیشن ادیت عکس راحت تر کنیم.

برنامه اسنپ سید یکی از بهترین اپلیکیشن ها

شما با دانلود برنامه اسنپ سید میتوانید شبکه های اجتماعی خود را به زیبایی آراسته نمایید. snapseed یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس بوده که این روز ها توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این اپلیکیشن در سال های اخیر بقدری خوب عمل کرد که توانست عنوان بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس را به خود اختصاص دهد. همچنین امتیاز آن در گوگل پلی 4.6 از 5 میباشد که نشان از قدرت و محبوبیت آن است. برنامه snapseed ویژگی های بسیار زیادی دارد که از آن می توان به تم های متنوع جهت ویرایش و نورپردازی تصویر ، قابلیت auto correct که با بررسی هوشمند عکس شما را رفع نقص مینماید و … اشاره نمود.

برنامه اسنپ سید برای اندروید

prisma ، پیکاسو در گوشی شما

در زمانی که دیگر پیکاسویی حضور ندارد با دانلود برنامه پریسما برای اندروید و ایفون می توانید تصاویر خود را ویرایش نموده و به آن ها جلوه های انیمیشنی و نقاشی دهید!  این قابلیت بسیار جذاب و منحصر بفرد بوده و شما در شبکه های اجتماعی خاص جلوه خواهید کرد. جالب تر از همه چیز اینکه این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و تمامی فیلتر ها برای شما باز می باشد. همچنین محیط کاربری prisma بسیار ساده بوده و کار کردن با آن ساده می باشد.

دانلود برنامه پریسما برای اندروید

برنامه پیکس آرت ، بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید

اگر از فعالین شبکه های اجتماعی هستید و یا به ادیت تصاویر خود علاقه مندید به هیچ وجه نصب و دانلود برنامه picsart برای اندروید و یا ایفون را فراموش نکنید! پیکس ارت یکی از بهترین اپلیکیشن ها در این زمینه بوده و حتی میتوان آن را محبوب ترین دانست. فیلترها و افکت ها در picsart بقدری زیاد و زیبا می باشند که برای همیشه شما را به نصب هرگونه نرم افزار دیگر برای ویرایش تصاویر بی نیاز می نماید. با پیکس ارت علاوه بر کراپ ،‌ریسایز و … میتوانید متن ها با افکت های مختلف را به تصاویر خود بیافزایید و همچنین افکت های خارق العاده به تصاویر خود اضافه کنید. همچنین در صورت نیاز میتوانید فونت های مورد علاقه خود را بر روی این نرم افزار موبایلی اضافه کنید تا از آن ها بهره مند شوید.

پیکس ارت بهترین برنامه برای ادیت عکس

برنامه فتوشاپ برای اندروید ، حرفه ای و کارامد

برنامه فتوشاپ برای اندروید را حتما همگی شما با آن آشنا هستید و میشناسید. قطعا وقتی از ادیت عکس صحبت میشود نام photoshop به ذهن آدم میرسد. برنامه فوتوشاپ قطعا به قدرتمندترین نرم افزار ویرایش تصویر شناخته میشود. این برنامه صد ها قابلیت مختلف در اختیار شما قرار می دهد که از آن بین می توان به ترکیب عکس های مختلف، لایه برداری از تصاویر ،‌ افکت های زیبا و منحصر بفرد ، از بین بردن هر گونه لک و نا هنجاری در عکس ، ایجاد نوشته به زبان های مختلف با فونت دلخواه و غیره اشاره نمود. دانلود و نصب فتوشاپ برای اندروید و ایفون به هر کاربر تلفن هوشمندی پیشنهاد می شود.  با دانلود برنامه photoshop برای اندروید با گوشی همراه خود عکس های خود را به بهترین شکل ویرایش کنید.

برنامه فتوشاپ برای اندروید

ما سعی بر این داشتیم که بهترین نرم افزار های ادیت عکس را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم. اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه