لوگو

نکات محافظت از لپتاپ در سفر

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

نکات محافظت از لپتاپ در سفر

دسته بندی:

آموزش تکنولوژی-
نکات محافظت از لپتاپ در سفر

اکثر مردم یک لپ تاپ با کیفیت و درجه یک را به دلیل قابل حمل بودن آن خریداری و از آن استفاده می کنند.

شما می توانید به سادگی دستگاه خود را در کیف خود قرار دهید و آن را با خود به مدرسه، محل کار یا در یک سفر کاری ببرید.

با این حال، قابل حمل بودن لپ تاپ نیز یک نقطه ضعف است زیرا احتمال آسیب جدی، گم شدن یا حتی دزدیده شدن را بیشتر می کند. بنابراین، بهتر است هنگام سفر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید تا مطمئن شوید لپ تاپ شما سالم و سالم می ماند.

در اینجا، ما برخی از بهترین نکات محافظت از لپتاپ در سفر که به شما کمک می‌کند تا احتمال وقوع هر اتفاق وحشتناکی را برای لپ‌تاپ خود به حداقل برسانید را با هم بررسی می کنیم.

با ایزی پی سی همراه باشید.

از کیف ضد سرقت استفاده کنید

مهم نیست به کجای دنیا سفر می کنید، احتمالاً دزدها همیشه برایتان مشکل ساز خواهند شد. چه در حال بازدید از یک کافه در اطراف شهر باشید یا می خواهیدبه فرودگاه بروید، مهم است که به ایمنی لپ تاپ خود توجه بیشتری داشته باشید.

یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از لپ‌تاپ در برابر سرقت، سرمایه‌گذاری روی کیف یا کوله‌پشتی لپ‌تاپ ضد سرقت باکیفیت است. خرید یک کیف معمولی برای محافظت از ماشین محاسباتی قابل حمل شما کارساز نیست.

کوله پشتی یا کیف لپ تاپ به طور خاص برای ارائه محافظت طراحی شده است و اغلب دارای طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی است. برخی از ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از قفل ضد سرقت، جیب های مخفی، مواد ضد برش و کابل های قفل دار هستند.

آن را در محفظه لپ تاپ نگه دارید

ماهیت وجود محافظ های لپ تاپ دلیل مشخصی دارد!! محافظت از لپ تاپ شما. بنابراین، از آن استفاده کنید! بر خلاف سایر کیف های معمولی، کیف لپ تاپ یا کوله پشتی دارای یک محفظه خاص با بالشتک اضافی است. این محافظ اضافی برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از ضربه‌ها غیرمنتظره در کیف ها وجود دارد.

هنگام خرید کیف، همیشه ابتدا محفظه لپ تاپ را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که بالشتک کافی در بالا، پایین و طرفین وجود دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که قبل از خرید اندازه آن را اندازه بگیرید تا بدانید که برای لپ تاپ شما مناسب است.

از برچسب های لپ تاپ استفاده کنید

محافظ لپ تاپ از لپ تاپ شما در برابر آسیب در حالی که داخل کیف شما است محافظت می کند. با این حال، یک برچسب لپ تاپ برای محافظت از دستگاه شما در حین استفاده مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب لپ تاپ که معمولا از وینیل یا لاستیک نازک ساخته می شود، می تواند لپ تاپ شما را از خطراتی مانند آسیب آب، خراش، گرد و غبار، کثیفی و رطوبت محافظت کند.

علاوه بر محافظت از لپ‌تاپ شما در برابر آسیب‌های جزئی، برچسب ها روشی ارزان برای بیان شخصیت شما هستند. شما می توانید از طرح ها و بافت های سفارشی شده مختلف انتخاب کنید تا حس شخصی سازی بیشتری به لپ تاپ خود بدهید.

کوله پشتی خود را مرتب نگه دارید

سعی کنید همیشه وسایل داخل کوله پشتی خود را مرتب کنید تا از هرگونه خط و خش غیر ضروری روی لپ تاپ خود جلوگیری کنید. وسایلی مانند کابل‌های USB، شارژرها و آداپتورها باید همیشه در یک محفظه جداگانه باشند.

یکی دیگر از مواردی که باید مراقب آن بود، غذا و نوشیدنی است. مطمئن شوید که این موارد کاملاً از لپ تاپ شما جدا هستند. از قرار دادن چیزی مانند بطری آب یا باقیمانده غذا داخل کوله پشتی خودداری کنید و در عوض آن را در دست یا کیف کناری خود حمل کنید.

حتی اگر کوله پشتی محکم بسته شده باشد، نشتی آن می تواند به لپ تاپ شما آسیب جدی وارد کند.

لپ تاپ خود را خاموش کنید و آن را به طور کامل ببندید

هرگز لپ تاپ خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید روشن نگه ندارید، به خصوص اگر می خواهید آن را در کیف لپ تاپ خود ذخیره کنید. با بستن آن بدون خاموش کردن، لپ تاپ شما ممکن است بیش از حد گرم شود و این می تواند به اجزای داخلی آن آسیب برساند.

پس از اتمام کار با لپ تاپ، کار خود را ذخیره کنید، آن را به طور کامل خاموش کنید و قبل از اینکه به هر جایی سفر کنید، با خیال راحت آن را در کیف خود قرار دهید.

خاموش شدن کامل تنها زمانی ضروری است که قصد ندارید برای مدت طولانی دوباره از لپ تاپ خود استفاده کنید. در غیر این صورت، اگر به زودی دوباره از آن استفاده می کنید، می توانید آن را به حالت خواب یا خواب زمستانی تغییر دهید.
علاوه بر خاموش کردن لپ‌تاپ، باید مطمئن شوید که آن را به‌درستی ببندید. اگر از لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر یا هیبریدی استفاده می‌کنید، صفحه نمایش باید در موقعیت صحیح و رو به صفحه‌کلید باشد. در غیر این صورت، صفحه نمایش ممکن است به شدت آسیب ببیند.

اقدامات اضافی در روز های بارانی

آب و هوا گاهی اوقات می تواند غیر قابل اعتماد باشد. اگر مطمئن نیستید که باران خواهد بارید یا نه، و باید با لپ تاپ خود به جایی سفر کنید، باید به بهترین شکل از آن محافظت کنید.

برای اینکه با لپ‌تاپ مرطوبی که احتمالاً دیگر کار نمی‌کند رو در رو نشوید، چند قدم وجود دارد که می‌توانید در یک روز بارانی بردارید. بهترین گزینه این است که لپ تاپ خود را در یک کیف لپ تاپ یا کوله پشتی ضد آب برای محافظت در برابر هرگونه آسیب آب قرار دهید.

اگر کوله پشتی شما ضد آب نیست، کاور بارانی کالایی ارزان قیمت چیزی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و برای شرایط اضطراری آب و هوا در کیف خود نگهداری کنید. از طرف دیگر، می توانید به سادگی آب و هوا را از قبل بررسی کنید و یک چتر با خود بیاورید.

سخن پایانی

محافظت و نگهداری از لپتاپ می تواند کمی چالش بر انگیز باشد اما با رعایت موارد بالا و کمی حوصله به خرج دادن می توانید در سفر نیز به بهترین شکل از لپتاپ شخصیتان استفاده کنید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: