لوگو

پر دانلود ترین بازی های سال برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

پر دانلود ترین بازی های سال برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
پر دانلود ترین بازی های سال برای اندروید

موضوع مقاله به نظر جذاب به نظر می رسد; پر دانلود ترین بازی های سال!!!

در سال میلادی که گذشت تعداد زیادی از بازی های اندرویدی نزد مخاطبین با استقبال بالایی مواجه شدند.

امروز با پر دانلود ترین بازی های سال در کنارتان هستیم.

در این لیست 3 بازی محبوب و پر طرفدار این لیست را برایتان قرار داده ایم.

در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های موزیکال برای اندروید می پردازیم.

Stick War Legacy بازی مهیج میراث جنگ چوب

بازی جنگ چوب میراث در سبک استراتژیک عرضه شده است. دانلود بازی معرفی شده تاکنون توانسته آمار دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و کاربران بسیاری را به سمت خود بکشاند. بازی از گیم پلی ساده ای نیز برخوردار بوده و کاربران برای پلی دادن در آن نیاز به طی مراحل سختی نخواهند داشت.

در بازی Stick War Legacy شما رهبری یک ملت را بدست گرفته و دشمنان خود را از بین خواهید برد. شما رهبری استیک من ها را به عهده دارید که مردانی سیاه رنگ بوده و سرزمین های دیگر به موجب تصرف سرزمینان به آنها حمله خواهند کرد.

تنها کافی است که نیرو های خود را تقویت کرده و در مقابل لشگر کشی دشمنانتان بایستید. ابزار های متفاوت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بتوانید با استفاده از آنها بهتر با دشمنان خود مقابله کنید.

Stick War Legacy بازی مهیج میراث جنگ چوب

Call Of Duty Mobile بازی معروف ندای وظیفه

یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و اول شخص ساخته شده در تاریخ. بازی کالاف دیوتی موبایل که تقریبا برای تمام گیمر ها اشنا است بالاخره نسخه جدید خود را برای گوشی های اندروید به بازار ارائه داده است.

این بازی را به جرات می توان گفت که از لحاظ گرافیک بازی در گوشی های موبایل بی رقیب است و هیچ بازی اکشنی با این حجم توانایی رقابت با Call Of Duty Mobile برای اندروید را ندارد.

همچنین به لحاظ طراحی گیم پلی و کنترل کاراکتر بازی٬ داستان و استوری گیم٬ قابلیت شخصی سازی٬ مود های مختلف بازی و تجهیزات و امکاناتی که در این بازی طراحی شده قطعا هر مخاطبی را به خود جذب می کند و معنای واقعی می توان گفت که یک بازی اندروید کامل است که تمام طرافداران خود را سربلند کرده است.

Call Of Duty Mobile بازی معروف ندای وظیفه 

SUBWAY SURFERS بازی موج سواران مترو

بازی ساب وی که یکی از بازی های قدیمی و سرگرم کننده گوشی های اندروید است داستان پسر بچه جوانی است که بر روی دیوار های مترو نقاشی کشیده است و حالا نگهبانان به دنبال ان افتاده اند.

شما باید از دست نگهبان های مترو در بازی موجسواران مترو فرار کنید و تا در این مسیر تا جایی که می توانید سکه جمع کنید و با واگن های مترو نیز تصادف نکنید.

در SUBWAY SURFERS شما می توانید با جمع کردن این سکه ها ایتم های جدید خریداری کنید به عنوان مثال شخصیت های جدیدی برای بازی کردن ازاد کنید و یا لباس های هر کدام از کاراکتر ها را تغییر دهید و می توانید اسکیت برد بهتری خریداری کنید.

بازی ساب وی ساخت شرکت Kiloo است که یک کمپانی بزرگ دانمارکی است که در زمینه تولید نرم افزار فعالیت دارد اما اصلی ترین فعالیت این شرکت مربوط به تولید بازی است که تا به حال بیش از ۱۰۰ بازی مختلف توسط این شرکت به بازار ارائه شده است که موفق ترین انها البته بازی موجسواران مترو یا همان SUBWAY SURFERS بوده است. شما می توانید با دانلود این بازی اندروید و نصب ان بر روی گوشی خود از این بازی لذت ببرید.

SUBWAY SURFERS بازی موج سواران مترو

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و تجربه پر دانلود ترین بازی های سال برای اندروید از سایت ایزی پی سی به جامعه آماری عظیم این بازی ها بپیوندید.

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: