لوگو

بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید بپردازیم.

به طور کلی اندروید شامل دسترسی کامل به یک سیستم فایل، با پشتیبانی از کارت‌های SD قابل جابجایی است.

اما نکته مهم این است که خود سیستم عامل اندروید هرگز با یک فایل منیجر داخلی عرضه نشد که تولیدکنندگان را مجبور می‌کند برنامه‌های مدیریت فایل خود را ایجاد کنند و کاربران را مجبور به نصب برنامه‌های شخص ثالث کنند.

پس اینجاست که نوبت ما می شود!!

سعی شده در این مقاله برای شما بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید را معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل جذاب و سریع

برنامه MiXplorer این امکان را به شما میدهد که تمامی اعمال مربوط به فایل های تلفن همراه خود را به صورت خیلی ساده و سریع انجام دهید.

از جمله ویژگی ها عالی برنامه میکس پلورر میتوان به سازنده آن اشاره کرد. این برنامه توسط یک شخص ایرانی ایجاد و عرضه بازار شده است. این امر را میتوان یک نشانی برای پیشرفت ایرانی ها در عرصه برنامه ها و بازی های تلفن های هوشمند دانست.

برای آنکه تمامی اعمال شما نظیر کپی کردن فایل ها به راحت و با سادگی هرچه تمام تر به وقوع بپیوندد برنامه می اکسپلورر این قابلیت ها در اختیار شما قرار داده است که میتوانید تب ها یا صفحات متعددی را باز کرده و به راحتی به کپی کردن فایل های خود بپردازید.

برنامه می اکسپلورر به صورت هرچه تمام تر شما را به راحتی و سادگی انتقال فایل ها و تمامی اعمال که میتوانید در برنامه مدیریت فایل انجام دهید دعوت میکند.

یکی از ویژگی ها عالی این برنامه را میتوان کپی چندگاه دانست. نیاز نیست که هر فایل را چندیدن بار کپی کرده و هربار به قسمتی رفته و انها را وارد کنید. شما میتوانید با قابلیت کپی چندگانه یک فایل را یکبار کپی کرده و در هر فایلی که مدنظر دارید وارد کنید.

MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل جذاب و سریع

es file explorer فایل اکسپلورر معروف و قدیمی

دانلود file manager برای اندروید یکی از نیاز های ضروری هر دستگاه هوشمند اندرویدی می باشد. به وضوح می دانیم که فایل منیجر های خود موبایل ها کارایی لازم را ندارند.

یا برخی از ویژگی ها و نیاز های مد نظر ما را برآورده نمی کنند. پس حالا ضرورت دانلود ای اس فایل اکسپلورر برای اندروید برای ما روشن است.

این فایل منیجر حرفه ای از 22 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند.که از جمله ی آن ها زبان های انگلیسی پرتغالی عربی هلندی آلمانی ترکی و… می باشد.

با دانلود برنامه es file explorer برای اندروید یکی از محبوب ترین فایل منیجر های موجود را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!!

es file explorer فایل اکسپلورر معروف و قدیمی

Max File Explorer Pro مدیریت فایل ساده و سبک

Max File Explorer Pro عنوان یک برنامه قدرتمند، ساده و کارآمد به منظور مدیریت تمامی فایل های برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 0.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است.

برنامه Max File Explorer Pro ابزار های عالی را به شما هدیه میدهد که بتوانید یک کنترل همه جانبه را داشته باشید.

این برنامه از یک فضای کاربری ساده ای برخوردار بوده و شما میتوانید که به صورت ساده به انجام امور مورد نظر خود بپردازید.

تمامی فایل ها براساس نوع آنها دسته بندی شده و شما میتوانید که با یک بار لمس صفحه نمایش به انجام امور مورد نظر خود بپردازید.

Max File Explorer Pro مدیریت فایل ساده و سبک

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های مدیریت فایل دستگاه های اندروید را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

امیدواریم به کمک این برنامه ها فایل هایتان را با قدرت مدیریت کنید!!

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما: