لوگو

بهترین بازی های نوستالژی و قدیمی برای کامپیوتر و ویندوز

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های نوستالژی و قدیمی برای کامپیوتر و ویندوز

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های نوستالژی و قدیمی برای کامپیوتر و ویندوز

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین بازی های نوستالژی و قدیمی برای کامپیوتر و ویندوز بپردازیم.

بگذارید این گونه بگوییم در دوران کودکیتان قطعا این بازی ها را تجربه کرده اید.

بازی هایی که قصد معرفی آن ها را به شما داریم در لیست نوستالژی ترین بازی های کامپیوتری میان ایرانیان در اوایل لیست قرار می گیرند.

پس اینجا به معرفی 3 مورد از بهترین بازی های نوستالژی و قدیمی برای کامپیوتر و ویندوز می پردازیم

به امید اینکه با دانلود آن ها خاطرات آن دوران برایتان زنده شود.

بازی کانتر استریک 1.6

تقریبا همگی ما با این بازی اشنا هستیم. کانتر که یکی از محبوب ترین بازی ها در میان نسل ها است حدود ۱۵ سال از عرضه ان توسط شرکت سازنده یعنی شرکت‌ Valve گذشته است.

شاید در زمانی که این شرکت قصد ساخت و عرضه این بازی را داشت خودش هم فکر نمی کرد که دانلود Counter Strike 1.6 بعد از سال ها ادامه داشته باشد و بتواند نسخه های دیگر این بازی را نیز ارائه کند.

اما همانطور که می دانید این بازی هنوز هم بعد سال ها دارای طرافداران بسیاری است و کانتر استریک را می توان یکی از محبوب ترین بازی ها که به صورت انلاین انجام می شود و یا به صورت دسته جمعه در گیم نت ها بازی می شود دانست.

بعد از دانلود بازی Counter Strike 1.6 شما به دو تیم ترور و سی تی تقسیم می شوید و می توانید این بازی را در مود ها مختلفی مانند کپچر کردن پرچم٬ اسنایپر و … انجام دهید اما معروف ترین مود Counter Strike 1.6 که معمولا در تمامی بازی های انلاین و گیم نت ها انجام می شود حالت بمب است که تیم ترور باید تلاش کند تا در محل های خاصی بمب را کار بذارد و سی تی باید ان را خنثی کند.

بازی کانتر استریک 1.6

 بازی جنگ های صلیبی

این نسخه از بازی شامل ۲۱ مرحله است که شما باید این مراحل را پشت سر هم با پیروزی رد کنید البته هر چه جلوتر می روید بازی سخت تر می شود و اگر بتوانید مرحله ۲۱ این بازی را نیز پیروز شوید می توان گفت که شما توانایی بالای در این بازی استراتژیک و مدیریت منابع دارید.

در بازی StrongHold Crusader شما باید با مدیریت منابع خود و ساخت یک لشگر قدرتمند به دشمن حمله کرد و ضمن نفوذ در قلعه او٬ شاه او را شکست داده و مغلوب خود کنید اما این اصلا کار ساده ای نیست چرا که معدن و منابع شما محدود است و باید انها را در عین حال که دشمن ممکن است به شما حمله کند به بهترین شکل مدیریت کنید و برای قدرتمند کردن قلعه خود تلاش کنید.

 بازی جنگ های صلیبی

بازی Counter strike 1.8

ین بازی محبوب که از دوران کودکی و نوجوانی همراه ما بوده به این صورت است که شما می توانید در یکی از دو نقش پلیس (کانتر) و دزد (تروریست) ظاهر شوید و در یکی از چند صد نقشه بازی شروع به بازی کردن نمایید.

در بعضی از نقشه های این بازی اکشن شما به عنوان ترور باید بمب گذاشته و به عنوان کانتر جلوی بمب گذاری را بگیرید و یا آن را خنثی کنید.

برخی دیگر از مپ ها باید تعدادی گروگان را به عنوان کانتر آزاد کنید و یا به عنوان ترور از گروگان ها مراقبت نمایید.در هر دو مدل در دانلود بازی کانتر برای ویندوز هر تیمی که بتواند تمام افراد تیم مقابل را بکشد برنده است.

البته توجه داشته باشید در هر دو مدل با اتمام زمان تیم کانتر برنده می باشد. محبوب ترین زمین بازی در دانلود بازی counter strike 1.8 برای کامپیوتر زمین dust2 می باشد که زمینی شبیه به خاور میانه است.

بازی Counter strike 1.8

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین بازی های نوستالژی برای کامپیوتر را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما بازی بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه